Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde is......alles?

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
02-12-2002, 20:38

als je problemen wil vermijden, laat de liefde je dan leiden, als je in je hart last hebt van pijn,gebruik dan de liefde als medicijn, laat je dan met liefde behangen, als je weer iets moois wil beleven, laat je dan door de liefde omgeven, als je even niet weet wat de liefde met je doet, als je weer eens aan opgeven denkt, kijk dan wat de liefde je nog schenkt

Mr_Amir
02-12-2002, 20:41
waar liefde samenkomt weven verledens ineen en bij samen zijn lijkt de wereld een eiland liefdevol is het delen waar ogen het kunnen bevestigen en de stormachtige gevoelens duidelijk zijn voor elkaar als liefde uiteen gehaald wordt kruipen onzekerheden omhoog maken gevoelens tot een rationeel gebeuren het toch blijven geloven in de kracht van de liefde ondanks pijn aan beiden zijden maakt het leven draagbaar de wetenschap dat woorden niet geuit worden om te kwetsen maar om duidelijkheid te verschaffen maakt liefde tot iets speciaals....

SweetRose
02-12-2002, 20:44
echt moooooooi ik word hier echt :maf2: van :D

Chaimaa
02-12-2002, 20:48
Origineel gepost door Mr_Amir waar liefde samenkomt weven verledens ineen en bij samen zijn lijkt de wereld een eiland liefdevol is het delen waar ogen het kunnen bevestigen en de stormachtige gevoelens duidelijk zijn voor elkaar als liefde uiteen gehaald wordt kruipen onzekerheden omhoog maken gevoelens tot een rationeel gebeuren het toch blijven geloven in de kracht van de liefde ondanks pijn aan beiden zijden maakt het leven draagbaar de wetenschap dat woorden niet geuit worden om te kwetsen maar om duidelijkheid te verschaffen maakt liefde tot iets speciaals.... Die is mooooooooooooooi :rolleyes: echt waar wollah toppie :goedzo:

Mr_Amir
02-12-2002, 20:50

Origineel gepost door Chaimaa Die is mooooooooooooooi :rolleyes: echt waar wollah toppie :goedzo: thx...http://******************/smilieweb1/smilies/MSN19.gif de jouwe was een mooie aanleiding er voor ...;)

nixie
02-12-2002, 20:52
als ik aan het woord liefde denk denk ik gelijk ook aan het woord pijn

Chaimaa
02-12-2002, 21:02
Origineel gepost door Mr_Amir thx...http://******************/smilieweb1/smilies/MSN19.gif de jouwe was een mooie aanleiding er voor ...;) de 1 begint de ander maakt het af ;)

Mr_Amir
02-12-2002, 21:03
Origineel gepost door Chaimaa de 1 begint de ander maakt het af ;) Juist ...en het mooie is dat het onderwerp 'liefde' geen einde kent ...dus ik zal ook nooit de laatste wezen ..;)

Chaimaa
02-12-2002, 21:05
Origineel gepost door Mr_Amir Juist ...en het mooie is dat het onderwerp 'liefde' geen einde kent ...dus ik zal ook nooit de laatste wezen ..;) mooi verwoord...ben het met je eens :D ik verw8 nog veel meesterwerken van je ;) je zult nog veel van me tezien krijgen op deze site :D

Mr_Amir
02-12-2002, 21:07
Origineel gepost door Chaimaa mooi verwoord...ben het met je eens :D ik verw8 nog veel meesterwerken van je ;) je zult nog veel van me tezien krijgen op deze site :D Deal ...:goedzo: hmm..nu nog wat inspiratie ...

Chaimaa
02-12-2002, 21:09
Origineel gepost door Mr_Amir Deal ...:goedzo: hmm..nu nog wat inspiratie ... :) inspiratie is coming up ;)

al_hamka
02-12-2002, 21:36
Liefde is: het gevoel dat je hartje sneller doet kloppen Liefde is: als je er liever voor vecht dan opgeeft Liefde is: twee lichamen, één hart Weet je hoeveel er zijn wela :D ** SouSou ** :rolleyes

Chaimaa
02-12-2002, 21:37
Origineel gepost door al_hamka Liefde is: het gevoel dat je hartje sneller doet kloppen Liefde is: als je er liever voor vecht dan opgeeft Liefde is: twee lichamen, één hart Weet je hoeveel er zijn wela :D ** SouSou ** :rolleyes haha ja man.....liefde is alles maar je hebt de belangerijkste opgenoemd :goedzo:

kickboxgirl
02-12-2002, 21:44
:Iluvu: :verliefd: liefde hmmmmmmmm wat een heerlijke woord inha alah weer liefde in me leven :toink: :wow: :koppel:

Pagina's : [1] 2