Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Scheren, harsen of laseren?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

SPARKLING_
05-03-2010, 17:31

Drop hier alle ins & outs. The do's & don't van jouw favoriete of misschien niet zo favoriete manier van ontharing. Wat vinden bijvoorbeeld jullie mannen ervan? En waar gaat zijn voorkeur naar uit.... Laat maar komen chickita's bonita's :o

floddertje
05-03-2010, 17:41
waarom zouden de mannen geinteresseerd zijn in de wijze van ontharen. Ik neem aan dat het niet bij hen gebeurt. Zolang het overtollige haar maar weg is!!

fleurette123
05-03-2010, 17:58
waarom zouden de mannen geinteresseerd zijn in de wijze van ontharen. Ik neem aan dat het niet bij hen gebeurt. Zolang het overtollige haar maar weg is!! :lol:

Tandenstokertje
05-03-2010, 18:20
Scheren vind ik zo walgelijk. Ik heb het gehouden op Brazilian Wax en laseren. Kom hier later op terug. Notif.

Alae
05-03-2010, 18:28

Harsen en laseren vind ik eng. Lang leven veet en scheermesjes. Ik heb geen man. :haha:

SPARKLING_
05-03-2010, 18:35
waarom zouden de mannen geinteresseerd zijn in de wijze van ontharen. Ik neem aan dat het niet bij hen gebeurt. Zolang het overtollige haar maar weg is!! Als je getrouwd bent en je bent seksueel actief neem ik aan dat dat wel degelijk een rol speelt. Scheren vind ik zo walgelijk. Ik heb het gehouden op Brazilian Wax en laseren. Kom hier later op terug. Notif. Walgelijk? Haha, je hoeft het niet te eten. Maar irritant is het wel. Harsen en laseren vind ik eng. Lang leven veet en scheermesjes. Ik heb geen man. :haha: Hahaha, harsen is wel te doen. Heb het alleen nooit onder de gordel gedaan. Maar als ik inshaAllah ga trouwen wil ik dat WEL doen. Laseren lijkt me wel ook inderdaad eng. 'Alsof er elastiekjes tegen je huid aaan worden geschoten', zeggen ze dan :maf:.

Alae
05-03-2010, 18:45
]Als je getrouwd bent en je bent seksueel actief neem ik aan dat dat wel degelijk een rol speelt.[/B] Walgelijk? Haha, je hoeft het niet te eten. Maar irritant is het wel. Hahaha, harsen is wel te doen. Heb het alleen nooit onder de gordel gedaan. Maar als ik inshaAllah ga trouwen wil ik dat WEL doen. Laseren lijkt me wel ook inderdaad eng. 'Alsof er elastiekjes tegen je huid aaan worden geschoten', zeggen ze dan :maf:. Uhm, je moet altijd je doos ontharen hoor.:confused: Niet speciaal voor je man. :hihi: Laat je het door iemand doen of ga je zo'n harspotje kopen? Ik heb een keer ladyshave gebruikt. Zo die pijn down under vergeet ik nooit.

SPARKLING_
05-03-2010, 18:47
Uhm, je moet altijd je doos ontharen hoor.:confused: Niet speciaal voor je man. :hihi: Laat je het door iemand doen of ga je zo'n harspotje kopen? Ik heb een keer ladyshave gebruikt. Zo die pijn down under vergeet ik nooit. :lol:! Ja tuurlijk. Maar als je 't zelf doet .. Althans ik.. doe t niet netjes ofzo. En ja, zelf harsen. Nooit :lol: Als je bv met je man bent neem ik aan dat je alles tot op de puntjes glad wil!

Canta25
05-03-2010, 18:59
waxen is nomro one

SPARKLING_
05-03-2010, 19:39
waxen is nomro one Laat je het doen?

Canta25
05-03-2010, 19:40
Laat je het doen? Wel eens..Meestal doe ik het zelf

fleurette123
05-03-2010, 19:49
waxen is nomro one Van waar haal je die wax?

SPARKLING_
05-03-2010, 19:53
Wel eens..Meestal doe ik het zelf :wow:. Lef :hihi:

melkmetsmaak
05-03-2010, 20:18
Harsen, scheren geeft zo een vies gevoel.

Canta25
05-03-2010, 23:20

Van waar haal je die wax? Gewoon bij de turk:hihi: die groente verkoopt

Pagina's : [1] 2 3 4 5