Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Broedermoord

Pagina's : [1] 2 3 4

grendel
03-07-2004, 23:15

'Amerikaanse marinier onthoofd' Uitgegeven: 3 juli 2004 20:48 DUBAI - De Amerikaanse marinier Wassef Ali Hassoun die in juni werd ontvoerd in Irak, zou door zijn gijzelnemers zijn onthoofd. Dit staat in een verklaring die de groep Ansar al-Sunna zaterdag op een islamitische website heeft geplaatst. De groep meldt in de boodschap, die gericht is aan de Amerikaanse president Bush, dat er binnenkort een video openbaar zal worden gemaakt waarop de onthoofding te zien zal zijn. De islamitische marinier, van Libische afkomst, werd op 21 juni ontvoerd. Hij was gelegerd in de stad Fallujah. Pas op 30 juni bevestigde het Amerikaanse leger dat de man was gegijzeld. ---------------------------------------------------------------------------------- Heb hier geen woorden voor.................................

said_denhaag
03-07-2004, 23:27
Origineel gepost door grendel 'Amerikaanse marinier onthoofd' Uitgegeven: 3 juli 2004 20:48 DUBAI - De Amerikaanse marinier Wassef Ali Hassoun die in juni werd ontvoerd in Irak, zou door zijn gijzelnemers zijn onthoofd. Dit staat in een verklaring die de groep Ansar al-Sunna zaterdag op een islamitische website heeft geplaatst. De groep meldt in de boodschap, die gericht is aan de Amerikaanse president Bush, dat er binnenkort een video openbaar zal worden gemaakt waarop de onthoofding te zien zal zijn. De islamitische marinier, van Libische afkomst, werd op 21 juni ontvoerd. Hij was gelegerd in de stad Fallujah. Pas op 30 juni bevestigde het Amerikaanse leger dat de man was gegijzeld. ---------------------------------------------------------------------------------- Heb hier geen woorden voor................................. weer iemand die is geeindigt als een kip zonder kop ,alleen is het deze keer en verrader , :D

grendel
03-07-2004, 23:29
Origineel gepost door said_denhaag weer iemand die is geeindigt als een kip zonder kop ,alleen is het deze keer en verrader , :D Een verrader................. die had ik al zien aankomen :D Dus eigenlijk gewoon een nep-moslim ?

LadyBerkania
03-07-2004, 23:29
:jammer: ongelovelijk heb er ook geen woorden voor :jammer:

mokromike
03-07-2004, 23:31

Origineel gepost door LadyBerkania :jammer: ongelovelijk heb er ook geen woorden voor :jammer: LadyBerkania...ik heb een beetje jou posts gelezen... jij kan je naam beter veranderen in Ghandi :p

a3ir
03-07-2004, 23:32
Origineel gepost door mokromike LadyBerkania...ik heb een beetje jou posts gelezen... jij kan je naam beter veranderen in Ghandi :p beter Ghandi dan ********** :D

a3ir
03-07-2004, 23:34
Origineel gepost door grendel 'Amerikaanse marinier onthoofd' Uitgegeven: 3 juli 2004 20:48 DUBAI - De Amerikaanse marinier Wassef Ali Hassoun die in juni werd ontvoerd in Irak, zou door zijn gijzelnemers zijn onthoofd. Dit staat in een verklaring die de groep Ansar al-Sunna zaterdag op een islamitische website heeft geplaatst. De groep meldt in de boodschap, die gericht is aan de Amerikaanse president Bush, dat er binnenkort een video openbaar zal worden gemaakt waarop de onthoofding te zien zal zijn. De islamitische marinier, van Libische afkomst, werd op 21 juni ontvoerd. Hij was gelegerd in de stad Fallujah. Pas op 30 juni bevestigde het Amerikaanse leger dat de man was gegijzeld. ---------------------------------------------------------------------------------- Heb hier geen woorden voor................................. :verdriet:

The_Borg
03-07-2004, 23:35
Iraq Militants Claim Marine (Wassef Ali Hassoun) has been beheaded and said that they'll soon release the Wassef Ali Hassoun beheading video (Ogrish.com) Het filmpje komt eraan.

LadyBerkania
03-07-2004, 23:39
Origineel gepost door mokromike LadyBerkania...ik heb een beetje jou posts gelezen... jij kan je naam beter veranderen in Ghandi :p Wa bedoel je dermee :o ik snap 'm nie wie is Ghandi?? :o

LadyBerkania
03-07-2004, 23:39
Origineel gepost door a3ir beter Ghandi dan ********** :D Wa staat der bij ******** :D

a3ir
03-07-2004, 23:40
Origineel gepost door The_Borg [/i] (Ogrish.com) Het filmpje komt eraan. niet plaatsen Borg :huil: heb nog steeds last van de fotos die melill had geplaatst :(

mokromike
03-07-2004, 23:40
Origineel gepost door LadyBerkania Wa bedoel je dermee :o ik snap 'm nie wie is Ghandi?? :o :confused: Britta Böhler ken je wel maar Mahatma Ghandi niet ?

a3ir
03-07-2004, 23:41
Origineel gepost door LadyBerkania Wa staat der bij ******** :D als ik het plaats dan zal het wwer ********** :o

grendel
03-07-2004, 23:41
Origineel gepost door a3ir beter Ghandi dan ********** :D Ghandi was een ware moslim :D Maar ach, dat begrijpt toch niemand :D

a3ir
03-07-2004, 23:42

Origineel gepost door LadyBerkania Wa bedoel je dermee :o ik snap 'm nie wie is Ghandi?? :o ken jij Ghandi niet :eek: mag ik vragen hoe oud je bent dan zal ik zeggen wie Ghandie is :D

Pagina's : [1] 2 3 4