Bekijk originele versie : Klappen geven
Wie slaat zijn/haar partner.
lhouceimagirl1
03-07-2004, 22:25
ewa mlih
Habibinur
03-07-2004, 22:25
hahahahahahha, ik knijp en bijt soms! maar niet als ik boos ben ofzo hoor gewoon voor de lol.
ik weet nog wel goed dat ik een keer met hem aan het stoeien was en ik gaf hem per ongeluk een harde trap dat hij me wegdouwde en toen ging ik zahmaaaaaaaaa hard op de grond vallen en net doen of ik pijn had en het heel erg vond! Miskien tilde me op hij zei: wallah sorry wilde je niet slaan wahahahahahahahahahha
Habibinur
03-07-2004, 22:27
Wellou! dat kan niet hij zou dat noooooooit doen en ik ook niet
praatjes
03-07-2004, 22:32
Ik hoek ze altijd, grote bek en ik sla elk meisje hoe ze er ook maar uitziet. Intresseerd mijn niet! :)
Habibinur
03-07-2004, 22:36
wat je hierboven neerzet zijn inshallah alleen maar praatjes jongeman!!!!!!!!!!!!!!
Minaatjuh
03-07-2004, 22:45
Origineel gepost door praatjes
Ik hoek ze altijd, grote bek en ik sla elk meisje hoe ze er ook maar uitziet. Intresseerd mijn niet! :)
:moe:..:jammer:..
Metalsiarachida
03-07-2004, 22:47
je bent een sterke man
ga zo doooorrr
lady_khadija
03-07-2004, 23:24
ik vind jou echt stoer!
bint_duh_bledie
03-07-2004, 23:29
jij poept wel snel in je broek he
na elke stoere opmerking is ie meteen weg
jongetje jongetje toch
maar goed slaan nee
nou ik heb ooit een middelvinger naar hem uitgestoken
en toen dacht ik dat ik er een kreeg maar nee gelukkig niet
ik weet zeker dat hij me nooit zal slaan
en ik hem .......ik zou wel willen maar :o nee probeer het niet
tatouzient
03-07-2004, 23:33
elkaar slaan?
ben je mal!
wij knocke elkaar tege de grond!
als hij wint, lig ik ko op de grond, win ik dan ligt hij ko op de grond!
:rolleyes:
saloua21
04-07-2004, 00:18
sommige mannen slaan pas als ze getrouwd zijn... dan pas laten ze de ware aard zien....niet wanneer je een (relatie) hebt....
dan zijn ze nog leuk , lief en aardig..........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.