Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Papa.....

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
02-12-2002, 20:09

Een vader Mijn vader Wat heb ik jou nodig. Constant in gedachten, Voor altijd in mijn hart. Je bent veel te snel weggegaan. Ik had nog zoveel van je kunnen leren. Alles aan jou was perfect. Ik wou dat ik meer van jou had Jouw vriendelijkheid, Jouw geduld, Jouw liefde. Ik had nog zoveel met je te bespreken, zoveel gevoelens met je te delen. Maar je bent er nu niet meer. Lichamelijk. Geestelijk ben je er altijd. Niemand kan jou vervangen. Het verdriet is soms zo ondraaglijk. Wat is het leven oneerlijk denk ik dan. Ik wilde je nog zoveel laten zien, Ik wilde dat je trots op me kon zijn met wat ik bereikt heb. Ik kan me nog goed herinneren dat ik goed mijn best moest doen, al lag jij op sterven. Ik ben je zo dankbaar dat ik ook wat van jou heb mogen erven. Ik ben je zo dankbaar dat ik jou papa mocht noemen. Ik ben je zo dankbaar dat je er voor me was,ook al was het nog zo kort. Ik ben je dankbaar. Het verdriet kan je niet terughalen, anders was je er nu allang geweest. Vaarwel papa. Toch kan ik niet aan het idee wennen dat ik jou nooit meer zal zien Het is allemaal zo onwerkelijk.

laboudanda
02-12-2002, 20:20
Origineel gepost door Chaimaa Een vader Mijn vader Wat heb ik jou nodig. Constant in gedachten, Voor altijd in mijn hart. Je bent veel te snel weggegaan. Ik had nog zoveel van je kunnen leren. Alles aan jou was perfect. Ik wou dat ik meer van jou had Jouw vriendelijkheid, Jouw geduld, Jouw liefde. Ik had nog zoveel met je te bespreken, zoveel gevoelens met je te delen. Maar je bent er nu niet meer. Lichamelijk. Geestelijk ben je er altijd. Niemand kan jou vervangen. Het verdriet is soms zo ondraaglijk. Wat is het leven oneerlijk denk ik dan. Ik wilde je nog zoveel laten zien, Ik wilde dat je trots op me kon zijn met wat ik bereikt heb. Ik kan me nog goed herinneren dat ik goed mijn best moest doen, al lag jij op sterven. Ik ben je zo dankbaar dat ik ook wat van jou heb mogen erven. Ik ben je zo dankbaar dat ik jou papa mocht noemen. Ik ben je zo dankbaar dat je er voor me was,ook al was het nog zo kort. Ik ben je dankbaar. Het verdriet kan je niet terughalen, anders was je er nu allang geweest. Vaarwel papa. Toch kan ik niet aan het idee wennen dat ik jou nooit meer zal zien Het is allemaal zo onwerkelijk. Ok en waar is mamma die jou gedragen heeft ( en laten vallen ...check die posts van je) Nou heb respect voor mammie jij!!! Ok next

Chaimaa
02-12-2002, 20:22
Origineel gepost door laboudanda Ok en waar is mamma die jou gedragen heeft ( en laten vallen ...check die posts van je) Nou heb respect voor mammie jij!!! Ok next mommy is still alive.....maar ik heb nog wat gedichtjes over haar..ik zal ze plaatsen :rolleyes:

ZiLaaL
02-12-2002, 20:23
Origineel gepost door laboudanda Ok en waar is mamma die jou gedragen heeft ( en laten vallen ...check die posts van je) Nou heb respect voor mammie jij!!! Ok next Ik vraag me echt af wat er allemaal door jouw hoofd spookt... :rolleyes:

Tnawie
02-12-2002, 20:25

Origineel gepost door Chaimaa :rolleyes: 7

Chaimaa
02-12-2002, 20:25
Origineel gepost door laboudanda Ok en waar is mamma die jou gedragen heeft ( en laten vallen ...check die posts van je) Nou heb respect voor mammie jij!!! Ok next Negen maanden in de buik van mijn moeder Voor mij een zorgeloze tijd Voor mijn moeder een eeuwigheid En nu 15 jaar later vind ik het onvoorstelbaar dat ik opgroeide in mijn moeders buik Het is ongelofelijk wat dit leven allemaal te bieden heeft Ben begonnen als een baby in mijn moeders buik groeide op tot een kleuter en nu een volwassen dankzij mijn moeder

Chaimaa
02-12-2002, 20:34
Origineel gepost door samira_jeblia ik had tranen in mn ogen by de eerste gedicht...ik wilde dat ik by je kon zijn chaimaa..had ik je kunnen steunen door dik en dun...you know i love you..never forget that!!! ik hou van je schat...en hopelijk zie ik je gauw...echt tbarkelah helik oe alah ie zjieblek sber oe tisir....ik laat je nooit los...maar dan ook nooit!!!(damn woonde ik maar by jou in de buurt...dat konden tijden worden:D) beslamaa helik a kbidaaa :rolleyes: ik ben blij dat je het waardeert sammy wollah..ik vind het echt jammer dat je zo ver woont je bent echt mijn beste vriendin :tranen: i love you 2 sis....inchaillah zal ik je snel zien..allah ie 3tiek djenna ik gun jou het beste meid.... (wacht maar op zomer 2003 inchaillah :stout: als ik ga dan.......... :rolleyes: )

laboudanda
02-12-2002, 21:17
Origineel gepost door Chaimaa Negen maanden in de buik van mijn moeder Voor mij een zorgeloze tijd Voor mijn moeder een eeuwigheid En nu 15 jaar later vind ik het onvoorstelbaar dat ik opgroeide in mijn moeders buik Het is ongelofelijk wat dit leven allemaal te bieden heeft Ben begonnen als een baby in mijn moeders buik groeide op tot een kleuter en nu een volwassen dankzij mijn moeder OK now i can DIE in PEACE UPON MY SOUL!...!!!!!!!!!!! OK BUH BYE!

CLeOpaTrA01
02-12-2002, 21:28
Origineel gepost door Chaimaa Een vader Mijn vader Wat heb ik jou nodig. Constant in gedachten, Voor altijd in mijn hart. Je bent veel te snel weggegaan. Ik had nog zoveel van je kunnen leren. Alles aan jou was perfect. Ik wou dat ik meer van jou had Jouw vriendelijkheid, Jouw geduld, Jouw liefde. Ik had nog zoveel met je te bespreken, zoveel gevoelens met je te delen. Maar je bent er nu niet meer. Lichamelijk. Geestelijk ben je er altijd. Niemand kan jou vervangen. Het verdriet is soms zo ondraaglijk. Wat is het leven oneerlijk denk ik dan. Ik wilde je nog zoveel laten zien, Ik wilde dat je trots op me kon zijn met wat ik bereikt heb. Ik kan me nog goed herinneren dat ik goed mijn best moest doen, al lag jij op sterven. Ik ben je zo dankbaar dat ik ook wat van jou heb mogen erven. Ik ben je zo dankbaar dat ik jou papa mocht noemen. Ik ben je zo dankbaar dat je er voor me was,ook al was het nog zo kort. Ik ben je dankbaar. Het verdriet kan je niet terughalen, anders was je er nu allang geweest. Vaarwel papa. Toch kan ik niet aan het idee wennen dat ik jou nooit meer zal zien Het is allemaal zo onwerkelijk. miss 'm 2... :traan1: erg mooi verwoord Chaimaa... BIG KIZZAAAA CLEO...

saidaaatje
02-12-2002, 22:11
hey chaimaaa lieverd je gedichten raken me echt!!!!!!!!ook al is t lang geleden gebeurt zoiets kun je nooit helemaal verwerken......daarom veel sterkte girlie girl

sihemB
02-12-2002, 22:36
wat een mooie gedichten, echt heel ontroerend.... sihemB :D

jawhara1
02-12-2002, 22:38
prachtig gewoon echt om van te janken

Chaimaa
03-12-2002, 20:24
Bedankt allemaal....... :rolleyes:

laboudanda
03-12-2002, 21:40
Origineel gepost door Chaimaa Bedankt allemaal....... :rolleyes: Ok en nu?..... Zeg me na: I want to CHANGE THE WORLD 2X TENENENENENE TADAAA ENETEEEEEEEEEEE van die TENENE en die andere TENENE Etttttt!! En dan beetje Dansen van die man met 1 teen enzoo! BUH BYE!

Chaimaa
04-12-2002, 14:12

Origineel gepost door laboudanda Ok en nu?..... Zeg me na: I want to CHANGE THE WORLD 2X TENENENENENE TADAAA ENETEEEEEEEEEEE van die TENENE en die andere TENENE Etttttt!! En dan beetje Dansen van die man met 1 teen enzoo! BUH BYE! :lol: :boogie: dance 2 the musicccccccc

Pagina's : [1] 2