Bekijk originele versie : Ik moet maadag voorkomen
mijn3310
05-03-2010, 01:58
Ik moet bij de rechter voorkomen voor een zaak. Ik word dan verhoord als het goed is. Mijn vraag is; kom ik de medeverdachten dan ook tegen? Kom ik voor echt rechter te staan? Het is een kleine zaak en reken op een taakstraf van rond de 40 uur.
Alvast bedankt!
Shoot_bank_2
05-03-2010, 02:56
Politierechter, en of de andere ook voorkomen hangt af van de officier
keltoemti
05-03-2010, 09:56
sgat politie rechter is zwaarverschut meestal komen groepjes studenten meekijken, is gewoon openbaar alles. Ik denk niet dat je je medevrdachten zal tegen komen.
volgende keer denk na voordat je iets doet
mijn tip aan jou, overleg met je advocaat wat je gaat zeggen en zeg niets maar dan ook niets anders of meer dan wat de advocaat aan je zegt te zeggen.
Shoot_bank_2
05-03-2010, 16:44
sgat politie rechter is zwaarverschut meestal komen groepjes studenten meekijken, is gewoon openbaar alles. Ik denk niet dat je je medevrdachten zal tegen komen.
mijn tip aan jou, overleg met je advocaat wat je gaat zeggen en zeg niets maar dan ook niets anders of meer dan wat de advocaat aan je zegt te zeggen.
hahahahahaha je neemt et allemaal serious he et is geen holleeder zaak hihihihi
Haha ze heeft gelijk hoor. Er komen echt groepjes studenten meekijken. Vooral in amsterdam van de vu. Sta je echt voor lul
Shoot_bank_2
05-03-2010, 16:55
jah dat weet ik ook wel maar heb het over dat andere dus bespreek et goed met je advocaat enzo hahaha
alpha_girl
05-03-2010, 16:57
Inderdaad, bij sommige zaken kunnen studenten gewoon meekijken.
Heb 'k weleens gedaan in Utrecht.
meisje022
05-03-2010, 16:58
hahaha ja dan sta je echtvoor lul
ik studeer ook rechten aan de uni in amsterdam en het is echt zielig voor sommige!!
je komt de gekste dingen tegen, fiets gejat, snoep gejat, had zelfs een jongen meegemaakt die schoenen had gejat omdat hij geen geld had en uit polen kwam echt sneu
1 tip ontkennen wat er ook gebeurd! toegeven of bekennen is politie verwennen en dat is echt zo!!!!
Shoot_bank_2
05-03-2010, 17:02
hahaha ja dan sta je echtvoor lul
ik studeer ook rechten aan de uni in nijmegen en het is echt zielig voor sommige!!
je komt de gekste dingen tegen, fiets gejat, snoep gejat, had zelfs een jongen meegemaakt die schoenen had gejat omdat hij geen geld had en uit polen kwam echt sneu
1 tip ontkennen wat er ook gebeurd! toegeven of bekennen is politie verwennen en dat is echt zo!!!!
hahaha goedsoooooo, maar wat voor mongool gaat nou na de rechtzitting als tie snoepje heeft gestole of iets kleins hahaha ik zou egt niet gaaannnnnnnnnnnnn
Samira222
05-03-2010, 18:16
voor schut voor 'studenten'?
heeft deze lid zichzelf voorschut gezet voor zijn heer? Allah(swt)?
meisje022
05-03-2010, 18:53
nja hij zal zich niet voorschut voelen,
in ieder geval voor de topic starter, gedraag je netjes, beantwoord haar vragen en vrouwelijke rechters zijn nogal gevoelig voor "huisproblemen, stress etc. Benoem daarnaast natuurlijk wel positieve dingen zoals dat je er al hulp voor hebt gezocht en dat het nu veel beter gaat bijv maatschappelijk werk (ik weet niet wat je probleem is)
mocht het om een mannelijke rechter zijn heb ik helaas geen tips..
Wat betreft over de vrouwen is gebasseerd op mijn ervaringen
Ik moet bij de rechter voorkomen voor een zaak. Ik word dan verhoord als het goed is. Mijn vraag is; kom ik de medeverdachten dan ook tegen? Kom ik voor echt rechter te staan? Het is een kleine zaak en reken op een taakstraf van rond de 40 uur.
Alvast bedankt!
Ben jij ook een verdachte of een getuige?
mijn3310
05-03-2010, 23:55
Politierechter, en of de andere ook voorkomen hangt af van de officier
Ooh ok thanks, ja ik denk de politierechter.
Hhaha meen je dat? Nou, ik ga daar dus echt niet aan meewerken hoor!
Ja klopt, maar ik doe geen gekke dingen meer. ;)
Ik heb geen advocaat, kan ik deze nog nemen?
mijn3310
06-03-2010, 00:03
"Hij die berouw toont (aan Allah) voor de zon opkomt vanuit het westen (voor de Dag des Oordeels), Allah keert met genade tot hem." [Moesliem]
Moge Allah Soebhanahoe wata3ala mijn zondes vergeven. Amin.
mijn3310
06-03-2010, 00:05
nja hij zal zich niet voorschut voelen,
in ieder geval voor de topic starter, gedraag je netjes, beantwoord haar vragen en vrouwelijke rechters zijn nogal gevoelig voor "huisproblemen, stress etc. Benoem daarnaast natuurlijk wel positieve dingen zoals dat je er al hulp voor hebt gezocht en dat het nu veel beter gaat bijv maatschappelijk werk (ik weet niet wat je probleem is)
mocht het om een mannelijke rechter zijn heb ik helaas geen tips..
Wat betreft over de vrouwen is gebasseerd op mijn ervaringen
Ooh Shoukran voor de tips.
Ik heb je een pm gestuurd voor wat meer info. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.