Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verschil tussen berechting van milosov. en saddam

HeInZ
03-07-2004, 21:07

ik vind dat saddam hussein oneerlijk word berecht in tegen stelling tot milosovish..als je moslims uitmoord is dat gerechtvaardigd als cristen..wat vinden jullie ervan :)

sneakynawal
03-07-2004, 21:10
Ik zou het niet weten. Heb me er eerlijk gezegd niet in verdiept. En kijkend naar jouw argument, OOK niet! :rolleyes:

HeInZ
03-07-2004, 21:14
Origineel gepost door sneakynawal Ik zou het niet weten. Heb me er eerlijk gezegd niet in verdiept. En kijkend naar jouw argument, OOK niet! :rolleyes: het is de harde waarheid hoor :( ..saddam is geen lieverdje ..maar hij word wel anders behandeld

sneakynawal
04-07-2004, 14:34
De doodstraf wordt toch weer in Irak ingevoerd??? Mooi opgeruimd staat netjes!

HeInZ
06-07-2004, 14:28

Origineel gepost door fertasia Wil je daarmee zeggen dat Saddam door Irak berecht wordt. Geloof je dat zelf? ik niet fertasia meid ik geloof dat ook niet:goedzo:.. die klote amerikanen hebben alles in de hand :kwaad:

babyvanbelisma
06-07-2004, 15:00
Saddam kan niet zoals Milosovic veroordeeld worden omdat het gerechtshof in Den Haag alleen zaken van na een bepaalde datum mag behandelen. Ik weet even niet meer welke datum , maar de dingen waar Saddam voor moet staan, zijn wel van voor die tijd. Het heeft dus niets te maken met eerlijkheid, maar met omstandigheden.