Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jij die uit mijn leven is verdwenen....

Chaimaa
02-12-2002, 19:43

zittend op mijn bed kijk ik door mijn kamer mijn ogen vallen op een foto een foto van jou een warme traan valt over mijn wang ik mis jou zo, zoveel ik kan het niet meer aan ik pak je lievelings trui uit je kast ik ruik er aan,dan pas besef ik hoe erg ik je mis en hoeveel ik van je hou ik doe je trui aan en doe alsof ik jou armen om me heen heb dan heb ik weer een klein beetje het gevoel dat je dicht bij me bent waarom heb je de wereld verlaten je had zoveel plannen en wilde zoveel doen ik praat tegen niemand meer, ik ben zo stil geworden, zo stil als een bloem tot je weer bij me bent kan ik me eigen weer laten gaan, lachen en weer lol gaan trappen nee, nu kan ik dat niet meer ik kan alleen maar fantaseren dat je terug zult keren mijn leven is verwoest, zomaar in een keer sinds jij uit mijn leven bent verdewenen heb ik geen gevoel meer ik wil op de hoogste berg gaan staan hard je naam schreeuwen hopen dat je zal terug keren waarom jij! waarom jij elke dag stel ik die vraag weer en elke dag krijg ik er geen antwoord ervoor mijn hart is zo leeg alleen jij kunt die vullen niemand begrijpt me meer dat ik zoveel verdriet heb voor jou jij was de waren in mijn leven jij had de code van mij hart gevonden elke keer mis ik jou steeds meer en steeds denk ik nog aan jou en nooit zal ik jou uit mijn gedachtens kunne verbannen want ik weet dat jij de ware bent en dat zal altijd zo blijven ook al ben je er niet meer

Chaimaa
02-12-2002, 19:47
Origineel gepost door angel21 WAUW heel mooi lieverd :blauwkus:

SweetRose
02-12-2002, 19:49
IK BEN SPRAKELOOS....

Chaimaa
02-12-2002, 19:51
Origineel gepost door zin 'n midar IK BEN SPRAKELOOS.... :rolleyes:

Imane4life
02-12-2002, 20:03

he chaimae! hahah wollah je bent een echte dichter hij is prachtig als ik echt iemand op dit moment verloren had zou ik gaan huilen ervan gelukkig heb ik NOG niemand verloren die zoveel voor me betekent veel liefs imane

Chaimaa
02-12-2002, 20:04
Origineel gepost door derifjaa hallo hij is erg mooi is je partner overleden nee maar iemand waar ik heel veel van hou...... :rolleyes: