Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : norton antivirus

Tangaouiaanse
03-03-2010, 23:06

is dat een goede anti-virus?

hakimnador
04-03-2010, 09:16
norton is beste virusscanner, maar die neemt best veel ruimte

marokkaantje20
04-03-2010, 09:49
norton is beste virusscanner, maar die neemt best veel ruimte ja,klopt.Ik heb vorige jaar gekocht en installeerde het op me pc en bij pc begon traag te werken, liep heel vaak vast.

Zeri3aJunk
04-03-2010, 11:00
Norton is een hele goede virusscanner! Alleen bij het scannen is het zo dat norton daar lang over doet en dat je pc dan best traagjes wordt. Ik zou je de volgende virusscanners kunnen aanraden. Dat zijn : - ESET NOD32 ( heel goed en betrouwbaar ) - AVG

Zeri3aJunk
04-03-2010, 11:03

Aanbod aan virusscanners Het aanbod voor wat betreft antivirus software is gigantisch. Hieronder vind je een lijst met de mogelijkheden. De dikgedrukte programma's echter worden alom erkend als zijnde zeer goed en betrouwbaar voor wat betreft het totaalpakket en de beschermende, en dus niet alleen eliminerende werking: ArcaVir avast! Avira AVG Anti-Virus BitDefender BullGuard CA Anti-Virus Cisco Security Agent Dr.Web DriveSentry eSafe Fortinet FortiClient End Point Security F-PROT F-Secure G DATA AntiVirus IKARUS antivirus INCA Internet Kaspersky Anti-Virus LinuxShield McAfee VirusScan Mks vir NOD32 Norman ASA Norton AntiVirus Panda Security PC Tools AntiVirus Rising AntiVirus Sophos Anti-Virus Trend Micro Internet Security TrustPort Antivirus -AEC Vba32 AntiVirus Virus Chaser Windows Live OneCare ZoneAlarm link : http://pc-en-internet.infonu.nl/anti-virus/23193-de-beste-virusscanner-kiezen.html