Bekijk originele versie : Ben jij wel eens gestraft....
Ben jij wel eens gestraft voor de fout van een ander?
Hoe reageerde jij daarop?
ruziezoeker
03-07-2004, 17:59
toen ik een jaar of 16 was, zat ik een keer vast voor iets wat iemand anders had gedaan .
ik hield mn mond en zat me straf uit . :(
Habibinur
03-07-2004, 18:01
toen ik een jaar of 16 was, zat ik een keer vast voor iets wat iemand anders had gedaan .
ik hield mn mond en zat me straf uit .
al had je je mond wel open getrokken dan nog hadden ze je laten zitten! Mijn vriend is vorige maand vrij gelaten nadat hij 4 maanden voor niks had gezeten omdat zijn domme vriend geen verklaring wilde afleggen!!!!!!!!!!!!!! Die eikel heeft nu 30 maanden gekregen (sorry maar verdiende loon)
Origineel gepost door ruziezoeker
ik hield mn mond en zat me straf uit . :(
:(
Origineel gepost door Habibinur
al had je je mond wel open getrokken dan nog hadden ze je laten zitten! Mijn vriend is vorige maand vrij gelaten nadat hij 4 maanden voor niks had gezeten omdat zijn domme vriend geen verklaring wilde afleggen!!!!!!!!!!!!!! Die eikel heeft nu 30 maanden gekregen (sorry maar verdiende loon)
sommige mensen :jammer:
Habibinur
03-07-2004, 18:07
ja meid, wat moet ik dan zeggen? Zielig voor die vriend echt niet! Die jongen moest zonodig een overval plegen en door hem is mijn vriend in een verhaal gesleurd waar hij in feite niks mee te maken heeft gehad! Alleen omdat die vriend hem geld moest terug geven en hij het van het gestolen geld heeft gekregen wordt hij genaaid voor HELING! kom op man f*ck deze hele wetgeving. Miskien is een rustige jongen, had werk enzo en nu moet ie een baan gaan zoeken!!!
Origineel gepost door Habibinur
ja meid, wat moet ik dan zeggen? Zielig voor die vriend echt niet! Die jongen moest zonodig een overval plegen en door hem is mijn vriend in een verhaal gesleurd waar hij in feite niks mee te maken heeft gehad! Alleen omdat die vriend hem geld moest terug geven en hij het van het gestolen geld heeft gekregen wordt hij genaaid voor HELING! kom op man f*ck deze hele wetgeving. Miskien is een rustige jongen, had werk enzo en nu moet ie een baan gaan zoeken!!!
:( Ma3lish. Sbar ou safi. Allah 3alem. Allah (swt) ziet alles. :(
Azzzizzz
03-07-2004, 19:01
mijn auto reed een keer met mij d´r in 120 waar 80 mocht, ben gesnapt en aangehouden,
de rechter gaf me later een boede van 380 euro, en mijn auto kreeg geen straf.
Lady_moi
03-07-2004, 19:08
Bad BAD car!
Origineel gepost door Azzzizzz
mijn auto reed een keer met mij d´r in 120 waar 80 mocht, ben gesnapt en aangehouden,
Azzzizzz
03-07-2004, 19:10
Origineel gepost door Lady_moi
Bad BAD car!
de Rechter vond: Bad Boy
maar ja, het rechtssysteem is Bad
Lady_moi
03-07-2004, 19:13
Of gewoon eerlijk hahaa
de Rechter vond: Bad Boy
maar ja, het rechtssysteem is Bad
alhoceimagek
03-07-2004, 19:14
eigelijk niej egt van strafen...:p
Daar heb ik nou ook altijd last van, onterecht uiteraard :hihi:
jasmina :zwaai:
Origineel gepost door Lady_moi
Of gewoon eerlijk hahaa
Heeeej ben je van je ban afgehaald!!! :D
jasmina :zwaai:
Origineel gepost door BentFes
Ben jij wel eens gestraft voor de fout van een ander?
Hoe reageerde jij daarop?
ligt er aan...
als de ander erbij is wacht ik af of die ander er wat van zegt...
zo ja, problem solved
zo nee, weet je ook meteen wat je aan die ander hebt.
won;t happen again...
tot nu toe ben ik best content over deze manier van handelen...
heb al heel wat mensen kunnen filteren...!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.