Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Check even dit!!

Moejriiima
03-03-2010, 15:49

Ik heb Onlangs een vacature op het internet gevonden en Ik wil er graag op reageren. Wil even jullie mening wat jullie ervan vinden of zitten er ergens fouten in.. Alvast bedankt!! Geachte, Onlangs heb ik op internet een vacature gelezen voor gemotiveerde jobstudenten.Ik las de vereisten en zag mezelf om jullie team van verkoopsmedewerkers te verstreken tijdens de paasvakantie. Als de klant mij om een mening zou vragen zou ik zeker niet met mijn mond vol tanden staan. Natuurlijk houd ik daarbij in het achterhoofd dat we een zo hoog mogelijke afzet moeten realiseren. Ik ben ervan overtuigd dat ik van deze job mijn passie kan maken. Ik heb ook nagedacht over mijn klantvriendelijkheid, aangezien ik tot dusver nog geen verkoopervaring heb. Ik ben leergierig en bereid datgene bij te leren wat ik op dit moment niet beheers. Alsnog heb ik dit daarom gedurende één werkdag getoetst in de de winkel waar een familielid van mij werkzaam is. Dit met positief resultaat. Aan het einde van de dag kreeg ik als terugkoppeling te horen dat ik een sociaal en contactvaardig persoon ben en volgens de klanten om mij heen een vrolijk en spontaan meisje. Op basis daarvan heb ik op ambitieuze wijze besloten om op uw vacature te reageren. Bij voorbaat dank ik u om deze mail te lezen. Ik hoop dat ik spoedig hierover een reactie terug krijg In afwachting op uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groeten, ... .... En wat vinden jullie ervan ?

Moejriiima
03-03-2010, 16:12
6x bekeken en niemand die Antwoord..