Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Denken jullie al aan trouwen?

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
03-07-2004, 16:45

Zowel voor de dames als de heren :) Denken jullie aan trouwen of nog niet? Denken jullie dat het leeftijdsgebonden is(zoals velen zeggen) of eerder als je er zelf klaar voor bent..? Ik persoonlijk vind dat je pas kan trouwen als je er zelf klaar voor bent..Dat kan op je 17de maar dat kan ook pas op je 27ste bij wijze van spreken :) Maar zelf denk ik er nog lang niet aan maar natuurlijk weten we niet wat de toekomst ons brengt...Mektab :o

DaNGeRouZLy
03-07-2004, 16:45
ik denk er wel es aan ik weet het ik ben gek :o :hihi:

Marocca
03-07-2004, 16:47
Origineel gepost door DaNGeRouZLy ik denk er wel es aan ik weet het ik ben gek :o :hihi: Hoe oud ben je dan? :melig: En iedereen denkt natuurlijk aan hoe het zou kunnen zijn,als je zou trouwen maar echt SERIEUS...naah doe maar niet :melig:

minga
03-07-2004, 16:49
ik wil inchallah jong trouwen dus misschien een jaar of 2?....

DaNGeRouZLy
03-07-2004, 16:49

Origineel gepost door Marocca Hoe oud ben je dan? :melig: En iedereen denkt natuurlijk aan hoe het zou kunnen zijn,als je zou trouwen maar echt SERIEUS...naah doe maar niet :melig: 15:bril: dus ik hou het voorlopig maar bij Ken:hihi: maar het lijkt me toch wel heel leuk alles delen met je mannetje :Iluvu:

Marocca
03-07-2004, 16:51
Origineel gepost door minga ik wil inchallah jong trouwen dus misschien een jaar of 2?.... Hoe oud ben je nu dan? :)

Marocca
03-07-2004, 16:52
Origineel gepost door DaNGeRouZLy 15:bril: dus ik hou het voorlopig maar bij Ken:hihi: maar het lijkt me toch wel heel leuk alles delen met je mannetje :Iluvu: Ken is ook leuk idd :haha:!! En hmm ik denk dat de meesten een huwelijk toch zwaar onderschatten hoor...Naast de vele leuke dingen zijn er ook veel niet-leuke aspecten :jammer: Ik ga eerst mijn diploma behalen inshallah en dan pas :o

minga
03-07-2004, 16:52
ik?...dat maakt niet uit...maar mensen kijken wel verast...heb al een hoop gedaan die anderen nu nog moeten doen...dat is het gewoon...ik voel me niet zo..aangetrokken tot die dingen meer.....

DaNGeRouZLy
03-07-2004, 16:57
Origineel gepost door Marocca Ken is ook leuk idd :haha:!! En hmm ik denk dat de meesten een huwelijk toch zwaar onderschatten hoor...Naast de vele leuke dingen zijn er ook veel niet-leuke aspecten :jammer: Ik ga eerst mijn diploma behalen inshallah en dan pas :o ja toch :D Insha`allah meid;) nee hoor ik weet wel dat het niet alleen rozegeur en maneschijn is maar ja gewoon samen naar een geschikte oplossing zoeken en Insha`allah komt het dan goed. xXx Aminaatje :zwaai:

xberbersroosjex
03-07-2004, 17:05
ik denk wel aan trouwen...wil inshaAllah rond mijn 21 trouwen inshaAllah volgend jaar verloven

Jasmina
03-07-2004, 17:07
Ik denk noooiiiitttt aan trouwen, ik moet er niet aan denken :o :hihi: jasmina :zwaai:

Marocca
03-07-2004, 17:10
Origineel gepost door minga ik?...dat maakt niet uit...maar mensen kijken wel verast...heb al een hoop gedaan die anderen nu nog moeten doen...dat is het gewoon...ik voel me niet zo..aangetrokken tot die dingen meer..... Hoezo? :o

Marocca
03-07-2004, 17:11
Origineel gepost door DaNGeRouZLy ja toch :D Insha`allah meid;) nee hoor ik weet wel dat het niet alleen rozegeur en maneschijn is maar ja gewoon samen naar een geschikte oplossing zoeken en Insha`allah komt het dan goed. xXx Aminaatje :zwaai: Amien!! Groot gelijk,sweet :blauwkus:

Marocca
03-07-2004, 17:12
Origineel gepost door xberbersroosjex ik denk wel aan trouwen...wil inshaAllah rond mijn 21 trouwen inshaAllah volgend jaar verloven Jij leeft nog! :eek: En inshallah...Heb je al een mannetje op et zicht? :o

Marocca
03-07-2004, 17:12

Origineel gepost door Simo_en_jasmina Ik denk noooiiiitttt aan trouwen, ik moet er niet aan denken :o :hihi: jasmina :zwaai: :melig:

Pagina's : [1] 2 3