Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sporten wanneer je ongesteld bent?

Dobitta
03-03-2010, 11:23

Is dat erg? Ik ben gister ongesteld geworden en wil vandaag zo graag sporten!!!

Miss_Oujdia
03-03-2010, 11:56
Ik hoop t niet..heb namelijk precies zelfde probleem:hihi:

3lida-3ziza
03-03-2010, 13:24
waarom zou dat erg zijn? als jij het prettig vind, ga dan sporten! ik ben de eerste dagen een lekkende goot en vind het daarom niet prettig om te sporten. maar verder schijnen er roddels te zijn dat je meer verbrand als je ongesteld bent :hihi:

Dobitta
03-03-2010, 14:37
hahaha nou dan ga ik zeker sporten!!

sunamila
03-03-2010, 19:05

voor de vrouw zichzelf geeft het geen goed gevoel om te gaan sporten,door teveel krmpen,zwak etcc... er word ook gezegd geen andere dranken te drinken die dagen,behalve thee en water, en het liefst word aangeranden om TE GAAN sporten , ps ; ik zelf voel me er prima achter,alleen goed maandverband aan he? het moment dat je nog moet beginnen is het heel erg, maar geloof me,echt prima erna en degenen die ongesteld zijn liefst met niet TE warm water douchen, en niet te vaak 1 a 2maal per dag je geslachtdeel wassen is meer dan genoeg,en niet TE warm, dit kan je bloeding storen,en dit dan na een periode niet ongesteld kan worden,of regelmatige bloeding sterkte allemaal meisjes

Niss
03-03-2010, 19:51
het is juist goed verbrand je MEER!

onelove-18
04-03-2010, 00:08
ik sport ook gewoon als ik ongesteld ben :D Vandaag zelfs nog

Dobitta
04-03-2010, 16:46
Oke dames bedankt voor de tip ik was inderdaad gaan sporten en het voelde daarna HEERLIJK en me uithoudingsvermogen was meer dan normaal haha vreemd genoeg