Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Topic voor leden met MIGRAINE

Pagina's : [1] 2 3

Najat_1983
03-03-2010, 10:00

Heb gehoord van een praktijk die migraine voorgoed kan genezen, hebben jullie hier ervaring mee? Kunnen jullie wat meer info plaatsen hierover aub? Misschien ook tips om zo'n aanval te voorkomen? ?? Dit is mijn verhaal... Ik heb vanaf mijn 12e jaar, ben nu 24 jaar, migraine, hier heb ik altijd mee moeten ‘leren leven’ werd mij altijd verteld. Dus vanaf een puber, had de migraine mijn leven al in zijn greep. Ik heb nooit dingen af kunnen spreken met vriendinnen o.i.d., altijd zat de migraine ertussen. Ik ben begonnen met pijnstillers als paracetamol. Als dat niet hielp ging ik zwaardere pijnstillers gebruiken. Ik ben toen Ibuprofen, Advil, Saridon, het hele assortiment uit de drogist gaan proberen. En ik werd er alleen maar heel erg duf van en de migraine ging niet weg. Ik ben heel vaak bij de huisarts geweest, en ben zelfs overgestapt naar een andere, omdat mijn huisarts me vroeg “wat ik nu eigenlijk wilde”! Tja, ik wilde graag van die hoofdpijn af. Het antwoord van die man was toen: “Tja, we willen allemaal wel wat”. Ik ben er toen uitgelopen en naar een andere huisarts gegaan. Daar loop je ook tegen hetzelfde aan. Ik heb het idee dat de huisartsen helemaal niet weten hoe om te gaan met mensen met hoofdpijn. Het wordt 99% gegooid op psychische klachten. Het zit tussen de oren. Je moet meer ontspannen. Je moet geen stress opzoeken etc. etc. En maar pijnstillers slikken. Ik heb er zelfs al jaren over gedaan om een diagnose te krijgen. Dat ik DAADWERKELIJK migraine had!! Toen dat eenmaal zo was, kreeg ik speciale medicijnen. En ja hoor, in het begin werkt het allemaal, totdat je er immuun voor wordt en je weer van vooraf aan kunt beginnen. Zo ben ik begonnen met de Immigran. Dat zou een goed middel zijn, en mijn huisarts wilde na jaren ook niet overstappen naar een ander middel. Toen kreeg