Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Topic voor leden met MIGRAINE

Pagina's : [1] 2 3

Najat_1983
03-03-2010, 10:00

Heb gehoord van een praktijk die migraine voorgoed kan genezen, hebben jullie hier ervaring mee? Kunnen jullie wat meer info plaatsen hierover aub? Misschien ook tips om zo'n aanval te voorkomen? ?? Dit is mijn verhaal... Ik heb vanaf mijn 12e jaar, ben nu 24 jaar, migraine, hier heb ik altijd mee moeten ‘leren leven’ werd mij altijd verteld. Dus vanaf een puber, had de migraine mijn leven al in zijn greep. Ik heb nooit dingen af kunnen spreken met vriendinnen o.i.d., altijd zat de migraine ertussen. Ik ben begonnen met pijnstillers als paracetamol. Als dat niet hielp ging ik zwaardere pijnstillers gebruiken. Ik ben toen Ibuprofen, Advil, Saridon, het hele assortiment uit de drogist gaan proberen. En ik werd er alleen maar heel erg duf van en de migraine ging niet weg. Ik ben heel vaak bij de huisarts geweest, en ben zelfs overgestapt naar een andere, omdat mijn huisarts me vroeg “wat ik nu eigenlijk wilde”! Tja, ik wilde graag van die hoofdpijn af. Het antwoord van die man was toen: “Tja, we willen allemaal wel wat”. Ik ben er toen uitgelopen en naar een andere huisarts gegaan. Daar loop je ook tegen hetzelfde aan. Ik heb het idee dat de huisartsen helemaal niet weten hoe om te gaan met mensen met hoofdpijn. Het wordt 99% gegooid op psychische klachten. Het zit tussen de oren. Je moet meer ontspannen. Je moet geen stress opzoeken etc. etc. En maar pijnstillers slikken. Ik heb er zelfs al jaren over gedaan om een diagnose te krijgen. Dat ik DAADWERKELIJK migraine had!! Toen dat eenmaal zo was, kreeg ik speciale medicijnen. En ja hoor, in het begin werkt het allemaal, totdat je er immuun voor wordt en je weer van vooraf aan kunt beginnen. Zo ben ik begonnen met de Immigran. Dat zou een goed middel zijn, en mijn huisarts wilde na jaren ook niet overstappen naar een ander middel. Toen kreeg ik de injecties van Immigran. Tja die werkten ook wel weer, maar ook maar een maand of 2. En wanneer je een aanval had gehad, en een injectie/tablet had gehad, had ik altijd het gevoel alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden. Zo kapot was je na een aanval, moe, futloos, alles doet je zeer, maar oh wat was je blij dat de migraine weg was. Zo heb ik toch verschillende migraine medicijnen geprobeerd. Maar altijd kwam de aanval na een paar dagen weer terug. Zo ben ik jaren aan het modderen geweest. Met ongeveer 3 aanvallen in de week. Je zit constant onder de medicijnen. Je komt in een vicieuze cirkel terecht. Constant aanvallen, medicijnen, ik kreeg er een hoge bloeddruk bij, daar ook weer medicijnen voor. En zo zat ik op een bepaald moment op 6 tot 8 tabletten op een dag. Sinds vorige jaar augustus gaat het wel weer goed, ben van baan veranderd, stress schijnt je aanvallen te verergeren. Nu heb ik 2 weken geleden een aanval gehad, en dat was afschuwelijk..., weet gewoon niet meer wat ik moet doen...

oortje31
03-03-2010, 13:59
up ga ook door een hel door de migraine alle tips zijn welkom en voor de topicstarters Inscha Alah zul je genezen ...!!

anoniem_utr
04-03-2010, 15:41
Ik heb ook Migraine maar dat is was pas sinds een maandje geleden vastgesteld. Maar jij hebt het blijkbaar heel extreem :confused: heb ies gehoord over Hijama :kweetnie: wat dat precies inhoud?

Najat_1983
08-03-2010, 15:19
Ben benieuwd..., ken het niet nee....

Najat_1983
08-03-2010, 15:24

Ik zie jou avatar, en krijg meteen trek in aardbeien :likje:

SWIRLS
08-03-2010, 15:46
Weet je wat helpt tegen migraine: Accupunctuur! Dit wordt ook vergoed door de verzekering. ;)

anoniem_utr
08-03-2010, 16:27
Weet je wat helpt tegen migraine: Accupunctuur! Dit wordt ook vergoed door de verzekering. ;) Pleas meer info...kan ik het ergens opzoeken? :)

anoniem_utr
08-03-2010, 16:28
Ik zie jou avatar, en krijg meteen trek in aardbeien :likje: Ik weet het..ik kan ook niet zonder die heerlijke rode vruchten:D :likje:

SWIRLS
08-03-2010, 18:20
Pleas meer info...kan ik het ergens opzoeken? :) Iedereen kan acupunctuur doen die er een diploma voor heeft. De meesten zijn toch Chinezen, want daar komt het ook vandaan. Bij acupunctuur wordt er gekeken waar de blokkades in je lichaam zitten en daar worden kleine mini naaldjes in gestopt. Na een tijdje zul je zien dat die migraine en andere klachten die iemand heeft, langzaam zullen verdwijnen. Het is ook goed voor slapeloosheid, rugklachten, stress en noem maar op! De behandeling duurt hooguit een uur. De naaldjes, daar voel je niks van. Het is eigenlijk een uurtje om bij te komen.. Mijn moeder heeft jarenlang ook met migraine rondgelopen, slapeloze nachten en nu is ze er helemaal van verlost elhamdolillah. Hoofdpijn heeft ze alleen als ze een griepje heeft, en ze slaapt als een blok! Mohim, echt een aanrader. Beter dan al die chemische troep. Je kunt in de telefoongids kijken of googlen waar je het bij jou in de buurt kan laten doen. Op deze site kun je er meer over lezen, maar internet staat er sowieso vol mee! http://www.publiek.acupunctuur.nl/

anoniem_utr
08-03-2010, 19:27
Iedereen kan acupunctuur doen die er een diploma voor heeft. De meesten zijn toch Chinezen, want daar komt het ook vandaan. Bij acupunctuur wordt er gekeken waar de blokkades in je lichaam zitten en daar worden kleine mini naaldjes in gestopt. Na een tijdje zul je zien dat die migraine en andere klachten die iemand heeft, langzaam zullen verdwijnen. Het is ook goed voor slapeloosheid, rugklachten, stress en noem maar op! De behandeling duurt hooguit een uur. De naaldjes, daar voel je niks van. Het is eigenlijk een uurtje om bij te komen.. Mijn moeder heeft jarenlang ook met migraine rondgelopen, slapeloze nachten en nu is ze er helemaal van verlost elhamdolillah. Hoofdpijn heeft ze alleen als ze een griepje heeft, en ze slaapt als een blok! Mohim, echt een aanrader. Beter dan al die chemische troep. Je kunt in de telefoongids kijken of googlen waar je het bij jou in de buurt kan laten doen. Op deze site kun je er meer over lezen, maar internet staat er sowieso vol mee! http://www.publiek.acupunctuur.nl/ Thanxx Chek je hoekje:goedzo:

Najat_1983
08-03-2010, 20:08
Inderdaad, heb ik ook gehoord, ga het zeker een keer proberen. Weet je misschien hoeveel het kost?

Najat_1983
08-03-2010, 20:35
Dankje wel voor het puntje :D

SWIRLS
08-03-2010, 20:52
Thanxx Chek je hoekje:goedzo: Geen dank ;) Inderdaad, heb ik ook gehoord, ga het zeker een keer proberen. Weet je misschien hoeveel het kost? De kosten liggen tussen de 40 en de 45 euro. Het verschilt, maar als je een goede zorgverzekering hebt, dan kun je dat allemaal terugkrijgen. Dat valt onder de alternatieve geneeswijze, dan kun je bij ze navragen hoeveel je vergoed krijgt.

Najat_1983
08-03-2010, 21:26
Bedankt voor het antwoorden op mijn vragen.

SWIRLS
08-03-2010, 21:53

Bedankt voor het antwoorden op mijn vragen. Geen dank. Ik hoop dat het je klachten zal wegnemen inshaAllah!

Pagina's : [1] 2 3