Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islamitische Universiteit Rotterdam krijgt steun van de Jordaanse prins

Pagina's : [1] 2

Raihana
03-07-2004, 14:07

De Islamitische Universiteit Rotterdam (IUR) heeft gisteren steun gekregen van de Jordaanse prins Hassan bin Talal in haar streven naar erkenning door de overheid. “Het is van het grootste belang dat u zo snel mogelijk overheids-erkenning krijgt”, zei de prins in een toespraak bij de opening van een instituut voor interreligieuze dialoog aan de IUR. De IUR is een particuliere instelling die moslims opleidt tot imam, geestelijk verzorger en godsdienstwetenschapper. Erkenning en financiering door de overheid zijn nog niet in zicht. (ANP) Metro, 3 juli 2004

Charty
03-07-2004, 14:21
wat wordt allemaal geleerd op die iur?

Raihana
03-07-2004, 14:23
Origineel gepost door Raihana De Islamitische Universiteit Rotterdam (IUR) heeft gisteren steun gekregen van de Jordaanse prins Hassan bin Talal in haar streven naar erkenning door de overheid. “Het is van het grootste belang dat u zo snel mogelijk overheids-erkenning krijgt”, zei de prins in een toespraak bij de opening van een instituut voor interreligieuze dialoog aan de IUR. De IUR is een particuliere instelling die moslims opleidt tot imam, geestelijk verzorger en godsdienstwetenschapper . Erkenning en financiering door de overheid zijn nog niet in zicht. (ANP) Metro, 3 juli 2004

Raihana
03-07-2004, 14:38
Origineel gepost door groink Dat is dus geen universiteit maar een ordinaire kweekschool. Islamistische grootheidswaanzin. Dat zeg jij! Maar gelukkig is jou mening niks waard bij deze.. :D

gewoon1nickname
03-07-2004, 14:46

Origineel gepost door NlLovester gelukkig telt ieder mening hier in NL ninja een mening telt alleen en is alleen een mening als het van een blank komt. komt het van een marokkan, dan is die mening opeens haat zaaien.

Raihana
03-07-2004, 14:52
Origineel gepost door gewoon1nickname een mening telt alleen en is alleen een mening als het van een blank komt. komt het van een marokkan, dan is die mening opeens haat zaaien. Misschien zal NL lovester daar geen last van hebben, haar nick zegt genoeg toch.. :D Of misschien toch niet.. ;)

gewoon1nickname
03-07-2004, 15:08
Origineel gepost door groink Als Nederlands staatsburger betaal ik belasting dus mag ik een mening hebben, ook als die voor moslims niet goed uitkomt. Feit is dat deze kweekschool geen universiteit is. Wetenschappelijk onderwijs moet aan eisen voldoen, een kweekschool voor geestelijken kan hoogstens een HBO opleiding zijn. ik ben ook een nederlnadse staat burger, ik betaal belasting en ik volg nog eens twee beta studies aan de universiteit. Ik doe het veel beter dan de meeste blanken, maar hun mening wordt gewaardeerd en de mijn is gewoon haat zaaien. Ik vind het niet meer erg dat ik anders behandelt word. Maar schep aub niet over vrijheid van meningsuiting, ruimdenkdheid en nuchterheid. T zijn gewoon mythes. dat nederlanders daar nog trots op kunnen zijn. :rolleyes:

Raihana
03-07-2004, 15:10
Origineel gepost door groink Als Nederlands staatsburger betaal ik belasting dus mag ik een mening hebben, ook als die voor moslims niet goed uitkomt. Feit is dat deze kweekschool geen universiteit is. Wetenschappelijk onderwijs moet aan eisen voldoen, een kweekschool voor geestelijken kan hoogstens een HBO opleiding zijn. Tuurlijk mag je die mening hebben, maar word daar iets mee gedaan, vooral op deze manier.. I don't think so Zo lang jij alleen commentaar geeft en zo negatief praat over de Islam kan ik op deze manier niet discussieren met jou... Ik zou zeggen doe daar wat aan... :rolleyes:

gewoon1nickname
03-07-2004, 15:12
Origineel gepost door Raihana Misschien zal NL lovester daar geen last van hebben, haar nick zegt genoeg toch.. :D Of misschien toch niet.. ;) de meeste nederlanders en europianen zijn alles behalve principieel. zij komen met waarden als vrijheid, broederschap en gelijkheid, en noemen dat verlichting, eigenverlichting ja. de donker tijd van de derde wereld landen begon, toen de europianen verlicht werden.

gewoon1nickname
03-07-2004, 15:31
Origineel gepost door groink Gewoon1nickname, "de meeste nederlanders en europianen zijn alles behalve principieel." Twee beta studies, toch? Heb je geteld hoeveel Nederlander alles behalve principieel zijn? Over welke principes heb je het? Principes die uit de islam voortkomen en waarvan wij blij zijn dat we die niet hebben? met principieel, bedoel ik consequent achter jou principes staan, wat deze ook mogen zijn. dus als je gelooft in vrijheid van meningsuiting voor jou eigen, dan moet je dat goed anderen niet afpaken. wat cijfertjes, meerderheid van de nederlanders die een slechte beeld hebben over allochtonen, hebben nooit een alochtoon gesproken. diegen die juist een goed beeld hebben, zijn in contact met allochtonen. laatste nog gepubliceerd.

JamalOnTheNet
03-07-2004, 21:19
Origineel gepost door groink Dat is dus geen universiteit maar een ordinaire kweekschool. Islamistische grootheidswaanzin. Kan je je gebraak ff in je smerige smoel houden en je bij de feiten houden.

MELILLENSE
04-07-2004, 01:08
Origineel gepost door groink Dat is dus geen universiteit maar een ordinaire kweekschool. Islamistische grootheidswaanzin. Het heeft natuurlijk zijn voordelen; een kweekschool dat niet gesubsidieerd wordt door de staat, hoeft zich ook geen zorgen te maken om pottenkijkers van het Ministerie van Onderwijs... Bovendien krijg je dan ook een onafhankelijke universiteit die zich volledig op eigen leest kan schoeien, al dan niet met buitenlandse invloeden, zonder inmenging van niet-gelovigen in het land van vestiging. Overigens worden die universiteiten over het algemeen beter gesubsidieerd dan die armzalige donnaties van de staat. MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
04-07-2004, 01:13
Origineel gepost door groink Gewoon1nickname, "de meeste nederlanders en europianen zijn alles behalve principieel." Twee beta studies, toch? Heb je geteld hoeveel Nederlander alles behalve principieel zijn? Over welke principes heb je het? Principes die uit de islam voortkomen en waarvan wij blij zijn dat we die niet hebben? Principes van Nederlanders zoals jij, zijn als scheten....vroeg of laat los je ze toch, waar ook en zonder enige schaamte... MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
04-07-2004, 01:27
Origineel gepost door groink Melillense, achterlijke primaat, Je weet niets van fatsoen, hoe kun je mij dan iets over principes vertellen? Enkel mensen met fatsoen, kunnen rekenen op een fatsoenlijke behandeling, groink... Zolang je je blijft gedragen als een onverdraagzame Nederlander die een grondige hekel koestert jegens moslims, mag je er vanuit gaan dat je als de inhoud van een septische put zult bejegend worden....met opgeheven en dichtgeknepen neus. MELILLENSE :belgie:

Deliana
04-07-2004, 01:33

Origineel gepost door MELILLENSE Enkel mensen met fatsoen, kunnen rekenen op een fatsoenlijke behandeling, groink... Zolang je je blijft gedragen als een onverdraagzame Nederlander die een grondige hekel koestert jegens moslims, mag je er vanuit gaan dat je als de inhoud van een septische put zult bejegend worden....met opgeheven en dichtgeknepen neus. MELILLENSE :belgie: Meli, nogmaals voor jou http://home.tiscali.nl/bepske/schepping.jpg :zwaai:

Pagina's : [1] 2