Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik krijg geen internet op me blackberry

snoep_pie
02-03-2010, 15:36

dag mensen,,, heb een probleem ..ik heb geen internet op mijn blackberry!!:( een vraag is kan ik internet krijgen zonder dat ik abon.. heb!!! want ik heb geen abonom op mijn blackberry!!! help me aubbb

Opzoek-meid
02-03-2010, 16:21
dag mensen,,, heb een probleem ..ik heb geen internet op mijn blackberry!!:( een vraag is kan ik internet krijgen zonder dat ik abon.. heb!!! want ik heb geen abonom op mijn blackberry!!! help me aubbb Je moet wel abonnement met internet hebben, anders kun je natuurlijk niet op internet. Voor zover ik weet kun je met prepaid niet op internet.

Lady_L
05-03-2010, 01:00
Je moet wel abonnement met internet hebben, anders kun je natuurlijk niet op internet. Voor zover ik weet kun je met prepaid niet op internet. Idd.

...Nadia...
05-03-2010, 11:27
Je kunt met vodafone wel een blox kopen. Is een maand internetten voor 10 euro.

snoep_pie
05-03-2010, 19:50

Je kunt met vodafone wel een blox kopen. Is een maand internetten voor 10 euro. haai.. ja ik heb het wel gedaan, en heb ik ook vodafone gebeld !!!toen krijg ik te horen dat ik geen internet kan gebruiken als ik blackberry heb ,toen hadden ze de 10euro terug gegeven!!!ik vind echt jammer....nu kan ik niets doen met die blackberry!!!:(

xmocrox
10-03-2010, 21:51
heyhey je moet je wifi aan doen en dat op wifi instellen, maar dat kan alleen als je thuis een draadloos internet hebt, je kan het ook stelen van je buren als hun geen wachtwoord hebben ingesteld. Alleen je kan niet pingen helaas. groetjess

MissAmina
10-03-2010, 22:05
En hoe doe je dat stelen van de buren :p

Marokaantje789
10-03-2010, 22:07
jaa kloptt!! ik heb ook een blackberry zonder abbonement.. maar je hebt wifi dus kun je draadloos internetten .. ik heb thuis draadloos internet en op school ook:P dus ben veel aan het internetten! success xx