Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weeskinderen uit Marokko 2..klik hier!!

cheetah
02-12-2002, 17:39

http://www.redtdekinderenin.nl/images/s_01.gif ga allemaal naar www.redtdekinderenin.nl Voor slechts vijf euro kan jij een kind naar school laten gaan... Bij deze kinderen is het volgende aan de hand: Vader overleden, moeder heeft geen inkomsten, geen familie die het gezin ondersteunt.. of Alleenstaande vader met kinderen (laag inkomen of werkloos), of.. Slechte financiƫle situatie, geen (andere) bron van inkomsten.. of Straat- en weeskinderen die in het tehuis, door de stichting opgezet, zijn opgenomen. http://www.redtdekinderenin.nl/images/10_houceine.jpg http://www.redtdekinderenin.nl/images/3_bouchra.jpg http://www.redtdekinderenin.nl/images/5_abdeljalil.jpg Stichting Redt de Kinderen in Marokko Postbus 90264 1006 BG AMSTERDAM GIRO 9155540 Tel: 0299/432181 www.redtdekinderenin.nl

saidaaatje
02-12-2002, 17:44
owwwww hier ben je dus mee bezig.....you go girl..........

ZiLaaL
02-12-2002, 21:21
Cheetah harstikke bedankt voor de site! :goedzo: Wallah dit jaar in marokko kon ik mn tranen niet bedwingen toen ik die msekken zag in Tanger in de haven... :traan1: In grote groepen van 10 tot 20 kinderen sluipen ze als kleine kittens langs de kade en kijken ze toe hoe wij de boten inrijden richting europa. Als hongerige verloren zielen staren je ze met een koele blik aan. Je wilt ze zo graag helpen, zo graag zou je elk jaar een van hen mee willen nemen en helpen een toekomst op te bouwen... :( Dan inneens word je gedachte opgeschrikt! Er komt een wit busje aanrijden zonder sirene en remt keihard voor je ogen. Je schrikt op: Wat rijdt die mongool zo moeilijk? hij haalt de boot heus wel hoor! Je kijkt weer op naar de kinderen die langs de kade zaten. Maar ze zitten er niet meer! Nog net vang je een glimp op van 2 kleine 6/7jarigen die snel van het havengebied af rennen. Waarom?? denk je bij je zelf? Waarom vluchten ze oppeens? Dan zie je het al... :( Het witte busje. Daaruit stapt een grote donkere man die de kade opklimt en richting de kinderen rent. Als de Dood die je leven wilt komen ontnemen! Ik kan mezelf niet beheersen en ben de auto uitgestapt. Damn, wat kan ik doen als vrouw? Ik kan moeilijk naar die man toe lopen en zeggen dat hij die kinderen met rust moet laten... :traan1: Tfoe, ik voel me echt ongelukkig in mijn positie omdat ik het zo goed heb. Ik wou dat ik het met hen kon delen. Thanx Cheetah, ik ga zeker gebruik maken van de site. Ik heb genoeg gezien en meegemaakt dit jaar in tanger... Msekken die kinderen, allah y 3ounhoum... :(

Nadiah
02-12-2002, 21:29
echt erg!! Nadia

kachar
02-12-2002, 21:32

DAT IS WAAROM IK EEN STICHTING OP GEZET HEB,HET IS ONS PLICHT OM DIE KINDEREN TE HELPEN, WIJ ZIJN MAROKKAANEN WE MOETEN ELKAAR HELPEN, HET IS HEEL GOED WAT JIJ DOET CHEETAH ALLAH ZAL JOU BELONEN INSJALLAH.

Marokkaan007
02-12-2002, 21:39
Hey kenetrya je kon wel tegen hem zeggen dat ze hun met rust moest laten dat deden vorige keer heel veel vrouwen en mannen ...msekken niks aan te doen....Maar jah vorige keer was ik er met me ouders we gaven ze allemaal eten en drinken ...ze vonden het lekker maar jah ...het is wat je zei dat witte grote renault busje ...klote ding...me vader werd kwaad op ze ...maar dat hielp niet echt zo goed ...want ze kregen er 1 te pakken en daar ging me broer erop af ...meskin ...het was toch goed afgelopen die dag :(

ZiLaaL
02-12-2002, 21:44
Origineel gepost door Marokkaan007 Hey kenetrya je kon wel tegen hem zeggen dat ze hun met rust moest laten dat deden vorige keer heel veel vrouwen en mannen ...msekken niks aan te doen....Maar jah vorige keer was ik er met me ouders we gaven ze allemaal eten en drinken ...ze vonden het lekker maar jah ...het is wat je zei dat witte grote renault busje ...klote ding...me vader werd kwaad op ze ...maar dat hielp niet echt zo goed ...want ze kregen er 1 te pakken en daar ging me broer erop af ...meskin ...het was toch goed afgelopen die dag :( Als ik naar die vent gegaan was, kreeg ik geen klappen van hem maar van mn pa :p Maar ja... :( Trouwens een vraag: WAAROM ALLEMAAL APARTE STICHTINGEN? WAAROM NIEt 1 STICHTING DIE HUN KRACHTEN BUNDELT? Dat zou beter zijn... :rolleyes: