Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan de meiden: De ideale man??

seriousgirl
03-07-2004, 11:07

Salaam ik heb een vraagje aan de meiden!!! Wat is voor jullie een ideale man??En moetie dan een mocro van hiero zijn of van marokko het liefst??Gewoon een vraagje was ik gewoon nieuwsgierig naar;)!! Ma3aa salaam Liefs Fadila

shirine_rbatia
03-07-2004, 11:09
Hij moet lief zijn het liefst ook een goeie opleiding..en het alleer liefst ook in nederland wonen en de taal goed beheersen..

seriousgirl
03-07-2004, 11:14
Origineel gepost door shirine_rbatia Hij moet lief zijn het liefst ook een goeie opleiding..en het alleer liefst ook in nederland wonen en de taal goed beheersen.. Hmzz okee nice!!

rachda
03-07-2004, 11:34
weet je......de marokaanen van hier zijn bijna allemaal nie mans genoeg. daar bedoel ik mee...dat je eerst een lange kennismaking of hoe je dat ook noemt moet ondergaan, en dan blijkt het toch een mogool te zijn die over van alles liegt en soms ook helemaal geen opleiding heeft.....daarom is het ook zo moeilijk om er een van hier te vinden....tuurlijk is het makkelijk als hij al een opleiding heeft gehad.....het is moeilijk en het blijft altijd een gok die je moet wagen. en een schaap van daar kan soms ook wel goed zijn.

pure_women
03-07-2004, 11:36

12453697785156 ste keer dat iemand zo'n topic heb geopend

seriousgirl
03-07-2004, 11:38
Origineel gepost door rachda weet je......de marokaanen van hier zijn bijna allemaal nie mans genoeg. daar bedoel ik mee...dat je eerst een lange kennismaking of hoe je dat ook noemt moet ondergaan, en dan blijkt het toch een mogool te zijn die over van alles liegt en soms ook helemaal geen opleiding heeft.....daarom is het ook zo moeilijk om er een van hier te vinden....tuurlijk is het makkelijk als hij al een opleiding heeft gehad.....het is moeilijk en het blijft altijd een gok die je moet wagen. en een schaap van daar kan soms ook wel goed zijn. Jah inderdaad een schaap van daar kan soms ook wel goed zijn en heel lief en eerlijk!!jah die jongens van hier ik geef je gelijk achteraf blijkt het een mongool te zijn:(!!je kan hem(de ware) beter op school zoeken denk ik bij de universiteit bij je eigen school wuahaha ieder zijn eigen menig;)

seriousgirl
03-07-2004, 11:38
Origineel gepost door pure_women 12453697785156 ste keer dat iemand zo'n topic heb geopend Hoezo is het een slechte topic :(?

pure_women
03-07-2004, 11:58
dat zeg ik niet maar is telkes in herhaling maar vanmij mag je sorry dat ik bot dee

PobriSita
03-07-2004, 15:40
bestaat niet