Bekijk originele versie : ahahahh 2 leden van dhc hebben zicht zelf aan gegeven
watmoetje
03-07-2004, 10:47
in verband over het rapliedje over die kakkerlak van de vvd je weet wel miss aangebrande tandestoker
seriousgirl
03-07-2004, 11:08
Jah dhc is de bom;0:Dze kwamen op nieuws wuahahaah met hun hoofd naar beneden!!
samah_kebdania
03-07-2004, 11:16
Ik heb het niet gezien komt er geen herhaling?
pure_women
03-07-2004, 11:21
ik heb ook niet gezien
lhouceimagirl1
03-07-2004, 11:46
Ik heb het ook niet gezien, maar ik vind het liedje wel hard hoor. Net wat ze verdient.
:moe:
pure_women
03-07-2004, 11:57
ik heb hem ook niet gehoord
beppie_truus
03-07-2004, 12:10
Origineel gepost door watmoetje
in verband over het rapliedje over die kakkerlak van de vvd je weet wel miss aangebrande tandestoker
ach ja shit happens.
maar ze hebben alweer een nieuw nr over die aangebrande abortus restje namelijk:
hirsh ga naar huus want je vader heeft eindelijk iemand gevonden die bereid is met je te trouwen als je maar de rest van je leven een zak over je kop draagt en bereidt bent een bruidschat te betalen.
lhouceimagirl1
03-07-2004, 12:11
Je kan bij kazaa downloaden anders stuur ik je wel;)
beppie_truus
03-07-2004, 12:22
DHC wordt nu dankzij die satestokje met pruik geholpen aan naamsbekendheid :hihi:
dankzij haar zullen mensen nu nieuwsgierig zijn naar de rest van de nr's van DHC dat gaat druk worden op kazaa :hihi:
Lady_moi
03-07-2004, 13:50
Nag is beeeeeeeeeeeeeter.
nag Turken met Dikke snorren die niet kunnen rappen
Ze denken beter zijn dan Dhc ze zijn niet eens gekker
Saartje20
03-07-2004, 15:04
Maar ik begrijp niet waarom alles zo "haar verdiende loon" en scheldwoorden als "aangebrand abortus restje"? Jullie doen net of het is Hitler of zo.
Saartje20
03-07-2004, 15:10
Origineel gepost door lhouceimagirl1
Ik heb het ook niet gezien, maar ik vind het liedje wel hard hoor. Net wat ze verdient.
:moe:
Dus zulk een marginaal en mensonterend liedje dat meestal over het vrouwelijk geslachtsdeel gaat, vind jij een verdiende loon?
Denk jij met zulk een laag niveau als dat stelletje rappertjes, dat er dan een "boodschap" gaat overkomen of zo?
Ze zullen weer lekker lachen denk ik. Krijgen we als Marokkaan weer de sticker van "ze kunnen het alleen maar op die manier en op dat niveau" ==> ze moesten zich schamen die dhc kereltjes. We zijn weer een tree gedegradeerd door die bende hersenloze vulgaire en lage marginalen.
Lady_moi
03-07-2004, 15:33
DHC is goed maar ik vind NAG beter.
Ze zijn origineel en daar hou ik wel van.
Dhc vind ik ma copycats van NAG.
Trouwens er zit ook een marokkaan bij NAG.
Origineel gepost door Spbob
nag Turken met Dikke snorren die niet kunnen rappen
Ze denken beter zijn dan Dhc ze zijn niet eens gekker
essytazia
03-07-2004, 15:50
Origineel gepost door Saartje20
Dus zulk een marginaal en mensonterend liedje dat meestal over het vrouwelijk geslachtsdeel gaat, vind jij een verdiende loon?
Denk jij met zulk een laag niveau als dat stelletje rappertjes, dat er dan een "boodschap" gaat overkomen of zo?
Ze zullen weer lekker lachen denk ik. Krijgen we als Marokkaan weer de sticker van "ze kunnen het alleen maar op die manier en op dat niveau" ==> ze moesten zich schamen die dhc kereltjes. We zijn weer een tree gedegradeerd door die bende hersenloze vulgaire en lage marginalen.
:goedzo: precies zo krijgen wij marrokkanen alleen maar een nog slechter naam en we zijn al niet bekend als de "lieverdjes"
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.