Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : TRouwen!!!!!!

Pagina's : [1] 2

hansie
02-12-2002, 16:29

dag allemaal, :) ik heb gemerkt dat er een paar getrouwd zijn hier op yasmina???? wie zijn dat allemaal op een rijtje en hoelang zijn jullie getrouwd(als het niet te veel gevraagd is )??? wie heeft er nog meer een vaste relatie hier?? :D ik verveel me dus vandaar deze topic!!!! ;) hansie verlaat het pand!!!!!!!!!!! :zwaai:

babygirl2002
02-12-2002, 16:52
hallooooooooo hahahahaha ik ben babygirl2002. ben al 3 jaar getrouwd heb een zoontje van net 2 jaar. ehhhh wat moet ik nog meer zeggen. me man is half bloedje en me zoontje is dus milkshake. marokaans nederlands braziliaans hahahahha. eeeh ja dat was het een beetje ma3slamma babygirl2002. :zwaai:

hansie
02-12-2002, 16:58
Origineel gepost door babygirl2002 hallooooooooo hahahahaha ik ben babygirl2002. ben al 3 jaar getrouwd heb een zoontje van net 2 jaar. ehhhh wat moet ik nog meer zeggen. me man is half bloedje en me zoontje is dus milkshake. marokaans nederlands braziliaans hahahahha. eeeh ja dat was het een beetje ma3slamma babygirl2002. :zwaai: zo meen je dat dan heb je zeker wahed mooi kindje jek???? dank je wel voor je reactie !!!!!!!!!!! en veel geluk verder met je zoontje en man!!!!! liefs hansie :zwaai:

babygirl2002
02-12-2002, 17:01
Origineel gepost door hansie zo meen je dat dan heb je zeker wahed mooi kindje jek???? dank je wel voor je reactie !!!!!!!!!!! en veel geluk verder met je zoontje en man!!!!! liefs hansie :zwaai: thanks meissie en voor jou ook in de toekomst. laat een lekkere man jou meenemen. :D

HAJET75
02-12-2002, 17:02

Hallo Hansie, Ik ben ook al getrouwd bijna 2 jaar en wij hebben nog geen kindjes, we willen nog eventjes wachten. Ik vind het fijn om getrouwd te zijn het is een nieuw hoofdstuk in je leven. Dat was het als je nog meer wil weten je mag alles vragen. doei

babygirl2002
02-12-2002, 17:03
Origineel gepost door HAJET75 Hallo Hansie, Ik ben ook al getrouwd bijna 2 jaar en wij hebben nog geen kindjes, we willen nog eventjes wachten. Ik vind het fijn om getrouwd te zijn het is een nieuw hoofdstuk in je leven. Dat was het als je nog meer wil weten je mag alles vragen. doei ok vraag 1 hoe heet je man? :D

hansie
02-12-2002, 17:05
zo zo dames dus jullie genieten echt van het getrouwd leventje jekoem??? ewa ik wens jullie al het geluk op de wereld en moge jullie lang en gelukkig leven liefs hansie

babygirl2002
02-12-2002, 17:08
Origineel gepost door hansie zo zo dames dus jullie genieten echt van het getrouwd leventje jekoem??? ewa ik wens jullie al het geluk op de wereld en moge jullie lang en gelukkig leven liefs hansie waneer ga jij trouwen? :D

HAJET75
02-12-2002, 17:09
Mijn man heet lekker ding van Hajet75 jammie, hahahahahahahha

hansie
02-12-2002, 17:12
Origineel gepost door babygirl2002 waneer ga jij trouwen? :D zodra die illegaal op zijn zwarte ezel mij om mijn voet komt vragen dan pas!!! :D

hansie
02-12-2002, 17:14
Origineel gepost door GEBROKEN ik ben ook getrouwd met een hele mooie vrouw uit de bush bush...oemfoefoe genaamd..ik ontmoete haar in zaire..toen ik haar voor het eerst zag zat ze op een zebra ..het was liefde op het eerste gezicht..we hebben nu al een heel voetbalelftal en we gaan voor het tweede elftal kunnen ze lekker ravotten tegen elkaar ..het is hard werken maar de moeite waard..me vrouw heeft zich helemaal geintegreerd..ze geeft al een grote mond terug.. en gooit met servies zo nu en dan. de bananen heeft ze gelaten voor boterhammen met kaas en pindakaas..en ze eist nu ook al zakgeld en gucci jurkjes iwa ja .. my live sucks but what the hell..life is a ***** and then you marry one :D :(

Toufik19
02-12-2002, 17:20
Origineel gepost door hansie zodra die illegaal op zijn zwarte ezel mij om mijn voet komt vragen dan pas!!! :D de leugenaar.is hij nog niet geweest?hij ging deze morgen komen,zei hij mij gisteravond.

HAJET75
:):):):):):):) Eddy Murpfy bandjes zitten kijken uit de jaren 80?????

babygirl2002
Origineel gepost door hansie zodra die illegaal op zijn zwarte ezel mij om mijn voet komt vragen dan pas!!! :D ik ken der 1 hij heet abdelkarim. als je ze nummer wilt stuur een berichtje. :D

SamiaGirl
02-12-2002, 18:12

Origineel gepost door hansie zodra die illegaal op zijn zwarte ezel mij om mijn voet komt vragen dan pas!!! :D Gelijk heb je meid :Iluvu: op het eerste gezicht zal het zeker zijn :boogie: Samia

Pagina's : [1] 2