Bekijk originele versie : SUPERHETE ZOMER in Marokko
De vakantie is pas begonnen en in Marokko sneuvelt de ene record na de andere. In Sidi-Slimane (tussen Kénitra en Meknès) werd een record temperatuur opgetekend van 47°C. In Béni-Mellal (tussen Fès en Marrakech) 46°C en in Kénitra (40km ten NO van Rabat) 44°C. Dat wordt niet bakken, of bruinen maar stomen in Marokko. Wie wou er weer een hammam zoeken???
:lol: nou ik...blijf alleen achter in Nederland :(.....maar er zijn vast leuke dingen te doen neem ik aan ;)
Allemaal naar casablanca daar is het nog uit te houden.
Toch?
Pffff en dat nadat er hiero geen echte zomer is opgestart.
Nee geen zon voor mij, maar warm is wel lekker hoor :D
Tipje goed water drinken. En geen water!!! ;) met kleurtjes of geurtjes. Oeps
Het beste tegen de overhitte lekkerrrrr THEE.
Minga arme ziel nergens meer een stoeltje in een autotje vrij???
:D
Maar als je er toch bent .....plaatsgenoeg in huis.......desnoods op het dak :D :D
:lol: ach ja...ik ben blij met wat ik heb :D ...wil wel dat het mooi weer word...zodat ik kan genieten...
beppie_truus
03-07-2004, 12:03
dat wordt makkelijk barbequen je legt gewoon je vlees op je moterkap meteen keren en klaar is je stukkie vlees :hihi:
zullen we saampjes wat leuks gaan doen? :o
mona_daaa
03-07-2004, 21:44
hihi:hihi:
Aselhiej
03-07-2004, 22:02
Origineel gepost door TWeeT20
De vakantie is pas begonnen en in Marokko sneuvelt de ene record na de andere. In Sidi-Slimane (tussen Kénitra en Meknès) werd een record temperatuur opgetekend van 47°C. In Béni-Mellal (tussen Fès en Marrakech) 46°C en in Kénitra (40km ten NO van Rabat) 44°C. Dat wordt niet bakken, of bruinen maar stomen in Marokko. Wie wou er weer een hammam zoeken???
wejow
beni mellal is zowieso al warm!
minous21
03-07-2004, 23:21
Maar in Marokko is het lekker warm!! Ik heb astma kan niet goed tegen "klamme warmte"....zoals hier in Nederland......
In Marokko is het warm maar geen vocht in de lucht dus ik word er niet ziek van...:D
said_denhaag
03-07-2004, 23:24
Origineel gepost door minga
:lol: ach ja...ik ben blij met wat ik heb :D ...wil wel dat het mooi weer word...zodat ik kan genieten... waar ga dan genieten ,als het mooie weer word ,zeker op m.nl of niet ?
soraya_moc
04-07-2004, 13:15
wuhahha casa is het ook niet uit te houden hoooor het plat daaar erg veeel ste veel vocht
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.