Bekijk originele versie : Wie is hier een echte msnfreak??
sweety_2005
02-03-2010, 00:26
Ik ken een aantal mensen die mij niet meer in hun msnlijst hebben, maar alsnog met mij kunnen chatten :confused: Ik vind dit echt heel vreemd!
Wie weet hoe dit kan?? Zij beginnen dan ook het gesprek??
Wie weet hier wat meer over?
Goldielox
02-03-2010, 09:42
dan heb je ze verwijderd uit je lijst, maar niet geblokkeerd..dus jij ziet ze niet maar ze kunnen nog wel met jou praten.. Als je iemand verwijderd heb je een vinkje die je moet aanvinken dan blokkeerd hij degene ook. Je kan kijken in je msn opties en dan bij tabblad privacy ergens..
Goldielox
02-03-2010, 09:44
oja ps ik ben geen msnfreak.. ik wist het gewoon :hihi:
sweety_2005
02-03-2010, 17:18
dan heb je ze verwijderd uit je lijst, maar niet geblokkeerd..dus jij ziet ze niet maar ze kunnen nog wel met jou praten.. Als je iemand verwijderd heb je een vinkje die je moet aanvinken dan blokkeerd hij degene ook. Je kan kijken in je msn opties en dan bij tabblad privacy ergens..
Nee, dat is het niet... ik heb ze NIET verwijderd uit mijn lijst en ook niet geblokkeerd.
Klopt, bij het tabblad privacy kan ik dus zien dat zij mij niet in hun lijst hebben, maar toch met mij kunnen chatten :confused:
hmara_oe_hamka
02-03-2010, 21:06
Nee, dat is het niet... ik heb ze NIET verwijderd uit mijn lijst en ook niet geblokkeerd.
Klopt, bij het tabblad privacy kan ik dus zien dat zij mij niet in hun lijst hebben, maar toch met mij kunnen chatten :confused:
Volgens mij geldt dat tabblad voor jouw eigen contactpersonen.
Ik snap die hele tabblad niet. :o
Saifediene
03-03-2010, 20:41
Voeg ze toe, blok en verwijder ze :kweetnie:
miss-Dior
03-03-2010, 20:46
klopt de zemmel conducteur doet het:rolleyes: je kan er niets aan doen.
hij komt en gaat.:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.