Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje voor de DAMES !!

Pagina's : [1] 2

Marocca
03-07-2004, 02:28

Dames...Stel:je hebt een relatie met een leuke jongen,of je hebt hem leren kennen via via( zonder dat er sprake is van een relatie) mohiem...je wil serieus doorgaan met die jongen...Met andere woorden:TROUWEN.... Hij wilt thuis om je hand komen vragen :) Maar dan vraag ik me af:wat zeggen jullie tegen je ouders,als ze ,zoals iedere ouder,vragen vanwaar je hem kent en waar en wanneer je hem hebt leren kennen? :confused: Ben je dan gewoon eerlijk en zeg je dat je een relatie met hem had? Ps:Serieuze vraag,serieus antwoord :) En voor de slimmerds onder ons...Jah ik weet dat een relatie haraam is maar daar gaat het nu niet om :rolleyes:

miss_sugar
03-07-2004, 02:34
je ouders weten heus wel dat je buiten niet alleen vrouwen tegenkomt of op het werk of school... wees er gewoon open over als hij me hand zou komen vragen .. ja boeien dan zeg je et gewoon tog...

Marocca
03-07-2004, 02:34
Origineel gepost door RealCasawia Jah ik zou het eerlijk zeggen ! Mijn ouders weten ook wel dat een meisje tegenwoordig niet zo gauw trouwt met zomaar een jongen die ze niet zo goed kent.. En ik lieg liever niet tegen ze Dat spreekt voor zich;maar denk je niet dat ze meteen verkeerd gaan denken ? En misschien kwaad worden,omdat je het verzwegen hebt...

Marocca
03-07-2004, 02:36
Origineel gepost door miss_sugar je ouders weten heus wel dat je buiten niet alleen vrouwen tegenkomt of op het werk of school... wees er gewoon open over als hij me hand zou komen vragen .. ja boeien dan zeg je et gewoon tog... Ik zit niet in die situatie voor alle duidelijkheid! :) Maar hmm ik denk dat je er nu wel makkelijk praten over hebt...Van zodra dat moment er is;zal je verschrikkelijk zenuwachtig zijn om het hen te zeggen ;) Persoonlijk heb ik een open en hele goeie relatie met m'n ouders hmdl maar dit zou ik niet kunnen zeggen,eerlijk gezegd. :o

miss_sugar
03-07-2004, 02:49

nou zal ik je zeggen... ik vertel meestal waar ik mee bezig ben en met wie ik contact heb...

princess87
03-07-2004, 02:50
ja lijkt mij ook heel moeilijk :( stel je voor dat je ouders daarom weigeren :eek: :huil:

Marocca
03-07-2004, 16:15
Origineel gepost door miss_sugar nou zal ik je zeggen... ik vertel meestal waar ik mee bezig ben en met wie ik contact heb... Maar je gaat me niet vertellen dat je echt ALLES tegen hen zegt :) Ofwel :confused:

Marocca
03-07-2004, 16:15
Origineel gepost door princess87 ja lijkt mij ook heel moeilijk :( stel je voor dat je ouders daarom weigeren :eek: :huil: Jah yoh! :confused: Daarom deze vraag... :o

chtibaa
03-07-2004, 16:29
ga gewoon om te beginnen naar je moeder en leg situatie uit ... insa aalh begrijpt ze je wel en zal je verdr helpen...

Marocca
03-07-2004, 16:30
Origineel gepost door chtibaa ga gewoon om te beginnen naar je moeder en leg situatie uit ... insa aalh begrijpt ze je wel en zal je verdr helpen... Nogmaals..HET IS EEN ALGEMENE VRAAG EN IK ZIT DUS NIET IN DE SITUATIE :) Ik vroeg et me gewoon af :)

riffiette
03-07-2004, 16:34
ge kunt zegge dat hij je vaak op een bepaalde plek heeft gezien, bv in een snack of in de buurt van school of weet k veel, en dat hij je op een dag aansprak, en zei dat hij om je hand wou komen vragen. En dat hij andere mensen heeft gevraagd wie jij bent ofzo . ;)

Marocca
03-07-2004, 16:38
Origineel gepost door riffiette ge kunt zegge dat hij je vaak op een bepaalde plek heeft gezien, bv in een snack of in de buurt van school of weet k veel, en dat hij je op een dag aansprak, en zei dat hij om je hand wou komen vragen. En dat hij andere mensen heeft gevraagd wie jij bent ofzo . ;) Thanx schat :blauwkus: Maar stel...Hij is van een andere stad ofsow waar je normaal gezien nooit bent...En dus je bent hem zehma daar tegengekomen;en het eerste wat ie tegen je zei was:"Ik kom om je hand vragen" :rolleyes: Dat klinkt toch niet,geef toe :hihi:

riffiette
03-07-2004, 16:40
Origineel gepost door Marocca Thanx schat :blauwkus: Maar stel...Hij is van een andere stad ofsow waar je normaal gezien nooit bent...En dus je bent hem zehma daar tegengekomen;en het eerste wat ie tegen je zei was:"Ik kom om je hand vragen" :rolleyes: Dat klinkt toch niet,geef toe :hihi: ja ma u ouders weten toch ni waar die gast uithangt, da kan dat em vb in antwerpen woont ma altij naar brussel komt ma zie hé, zoiets bespreekt ge met u ventje zelf als het moment is aangebroken

Marocca
03-07-2004, 16:42
Origineel gepost door riffiette ja ma u ouders weten toch ni waar die gast uithangt, da kan dat em vb in antwerpen woont ma altij naar brussel komt ma zie hé, zoiets bespreekt ge met u ventje zelf als het moment is aangebroken Dat is waar :) Ik vroeg et me gewoon af :) :melig:

Souraida
03-07-2004, 16:46

ik zei gewoon dat hij bij me werkte en nu zijn we een jaar getrouwd. Ik heb niet gelogen omdat ik bang was, want mijn ouders waren elhamdoelilah niet streng, maar gewoon omdat ik geen zin had om allerlei vragen te gaan beantwoorden zoals: waar heb je hem leren kennen, gingen jullie weg samen, hoe vaak gingen jullie weg, gingen jullie samen weg als je zei dat je moest werken en ga zo maar door.

Pagina's : [1] 2