Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : suikerfeest!!!!

Pagina's : [1] 2

Alimah
02-12-2002, 15:33

Hoi mensen, Wat gaan jullie doen met IED............???? groetjes,

Toufik19
02-12-2002, 15:44
Origineel gepost door Alimah Hoi mensen, Wat gaan jullie doen met IED............???? groetjes, schapen slachten en dadels ontpitten

emsoem
02-12-2002, 15:45
ik zie wle maar in ieder geval niet naar school :D =emsoem=

zin_el_khatar
02-12-2002, 15:45
in de keuken staan hahahah

emsoem
02-12-2002, 15:46

Origineel gepost door Toufik19 schapen slachten en dadels ontpitten veeeel succes he =emsoem=

Alimah
02-12-2002, 15:47
Origineel gepost door emsoem ik zie wle maar in ieder geval niet naar school :D =emsoem= Ja eindelijk een dag vrij. :D Ik ga lekker naar me opa, waar de rest van de familie komt..... :zwaai:

emsoem
02-12-2002, 15:49
Origineel gepost door Alimah Ja eindelijk een dag vrij. :D Ik ga lekker naar me opa, waar de rest van de familie komt..... :zwaai: :D :D :D =emsoem=

Toufik19
02-12-2002, 15:52
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Vroeg naar de Jamaa'h natuurlijk. Dan snel naar huis naar mijn mammie en zussen. En dan met mijn vrienden op vrouwenjacht ;) Thallaw PS. En voor diegenen die vinden dat het schijnheilig is om eerst te bidden en daarna op vrouwenjacht te gaan... :vingers: :zwaai: waarom ga je dan eigenlijk nog bidden 's morgens vroeg? en by the way,vrouwen die zich laten "opjagen" zijn geen vrouwen,maar vallen onder een andere term."playable meiden"

Noesajbah
02-12-2002, 15:54
Origineel gepost door zin el khatar in de keuken staan hahahah Hier nog 1!!! En lekker bij me ouders feesten en dan cadeautjes/geld uitdelen! Noesje

emsoem
02-12-2002, 15:55
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Vroeg naar de Jamaa'h natuurlijk. Dan snel naar huis naar mijn mammie en zussen. En dan met mijn vrienden op vrouwenjacht ;) Thallaw PS. En voor diegenen die vinden dat het schijnheilig is om eerst te bidden en daarna op vrouwenjacht te gaan... :vingers: :zwaai: ooooh weetje wat ik hoop he dat ze jouw in el kaar beuken....met hun handtasje's:ego: =emsoem=

Itsjustme
02-12-2002, 16:01
gewoon thuis met familie, maar ook overwerken in de keuken haha want, jaah familie moet ook eten,drinken enzz dus ja mar het blijft gezellig

Toufik19
02-12-2002, 16:01
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Hey wijsneus...! Ik bid omdat ik alhamdulah een moslim ben... Yes! En ik versier meiden omdat ik van vrouwen houd en omdat ik geen homo ben... Dus bidt maar lekker door, lajt9abbel, en als je dan s'avonds een hele leuke meid tegen komt... denk dan maar aan mij :D Thallaw een moslim die vrouwen aan de lopende band versiert en ze dan daarna dumpt.dat is inderdaad puur halal.ik zie inderdaad niet wat daar mis mee is.ga jij ermee akkoord dat jouw toekomstige vrouw in haar verleden hetzelfde heeft gedaan met mannen?nee,toch?wel,hou er dan mee op.heb respect voor je toekomstige en hou op met de h*er uit te hangen. ramadan is gedaan,dus nu kunnen we weer volop harame dingen gaan doen tot de volgende ramadan.en dat is nog een tijdje veraf.

Nadiah
02-12-2002, 16:03
Ik ga leuke dingen doen en vooral niet naar school.. :)

spidey
02-12-2002, 16:04
Ik eet geen suiker. Daar word ik te dik van.

ask_me
02-12-2002, 16:05

salam: ik vraag me af hoe kom dat jullie ook deze eid "suikerfeest" noemen het is Eid el Iftaar en niet "suikerfeest" als iemand "Jamal" heet, we gaan hem niet roepen met "schoonheid" wa salaam said

Pagina's : [1] 2