Bekijk originele versie : HAAT....op het forum?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
salaam oe geleikoem broeders zusters en de rest,
Merken jullie dat ook? dat er de laatste tijd teveel gescheld, en haat op het forum de rol spelen? ik maak mij er ook schuldig aan...daar niet van maar , laten we proberen op een onderwerp te focussen dat prioriteit heeft.....Moderators jullie ruiken al waar ik heen wil gaan....het geld en de verklairng..hoe lang nog?
sorry dat ik toch weer op dat onderwerp val maar ik vind het belanrijk...maar dat haat etc...moeten we echt eens over praten...zie dit maar als 2 onderwerpen in 1 topic..
Maga salaam.....
Mouhalim
02-07-2004, 23:44
Origineel gepost door nadieh
ja...haat tegen joden...haat tegen kaaskoppen...haat tegen homoos/lesbies...
maar owee als wij zoiets zelf mee maken, dan breekt de pleuris uit!
sommigen van ons zijn dom : (
gedraag je als marokkaan en laat zien dat wij trots kunnen zijn op onszelf, ons tolerante volkje.
Kiefesh deba ana ma'efhemtst, skoen kalhalek had shie ya oeghti?
Origineel gepost door Mouhalim
Watblief :confused:
Mouhalim
02-07-2004, 23:52
Origineel gepost door rnaj
Watblief :confused: Hahahaha
Momentje ik wacht op haar antwoord
Hahahaha
Momentje ik wacht op haar antwoord
PM anders even :D
mouhalim...kijk of er ergens anders wat te halen valt..je hebt alleen maar commentaar..maar komt nooit met iets...toon initiatief.....en stop met leraartje spelen...
Origineel gepost door minga
salaam oe geleikoem broeders zusters en de rest,
Merken jullie dat ook? dat er de laatste tijd teveel gescheld, en haat op het forum de rol spelen? ik maak mij er ook schuldig aan...daar niet van maar , laten we proberen op een onderwerp te focussen dat prioriteit heeft.....Moderators jullie ruiken al waar ik heen wil gaan....het geld en de verklairng..hoe lang nog?
sorry dat ik toch weer op dat onderwerp val maar ik vind het belanrijk...maar dat haat etc...moeten we echt eens over praten...zie dit maar als 2 onderwerpen in 1 topic..
Maga salaam.....
Heb je gelijk in. Ik maak me er ook schuldig aan. Onbewust weten sommigen hier bij mij gevoelens naar boven te brengen die ik helemaal niet wil hebben. Ik probeer daarom eerst adem te halen en dan pas te posten. Maar dat lukt niet altijd. :(
Mouhalim
03-07-2004, 00:10
Origineel gepost door minga
mouhalim...kijk of er ergens anders wat te halen valt..je hebt alleen maar commentaar..maar komt nooit met iets...toon initiatief.....en stop met leraartje spelen...
Wie ben jij en heet jij Nadieh, nee bemoei je er niet mee.
Je begint weer zelf, get over it .
Hoe aardiger je tegen ze wordt hoe schijnheiliger ze overkomen.
RitaMaria
03-07-2004, 00:13
Haat tegen critici..(bv) haat tegen mensen die ergens een
vraagteken bij plaatsen en om uitleg 'vragen' ..haat tegen
anders gelovigen..haat tegen alles wat niet in het eigen
straatje past..kortom haat haat haat haat haat haat haat haat..
DAMN ..waarom zoeken we hier intern geen oplossing voor?? :(
Rnaj, letterlijk betekent het: Wat nu ik niet begrijp, wie heeft het je gezegd dat gene, o zuster.
RitaMaria
03-07-2004, 00:15
Hoe aardiger je tegen ze wordt hoe schijnheiliger ze overkomen.
Ach..zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten ..toch?..
ach, waarschijnlijk halen we termen als haat en ontwetendheid of domheid gewoon door elkaar :(
Mouhalim
03-07-2004, 00:17
Origineel gepost door nadieh
jouw vraag snap ik niet helemaal wat heeft het met mijn antwoordt te maken? Wat begrijp je niet en wie heeft wat tegen mij gezegd?
nou ik vindt niet dat er hier haat wordt gepredikt, iedereen heeft zo zijn mening over een bepaalde onderwerp.
Maar we zijn het vaak niet met elkaar mee eens, en dat is heel normaal.
En natuurlijk wordt er wel eens uit emotionele redenen wat bewoordingen gebruikt die volgens de normen en waarden die wij kennen niet kunnen.
Maar er zijn twee kanten die daar mee bezig zijn, en er wordt ook genoeg over moslims gezegd wat niet kan.
Origineel gepost door Heiba
Rnaj, letterlijk betekent het: Wat nu ik niet begrijp, wie heeft het je gezegd dat gene, o zuster.
Bedankt, je bent een lieve moderator ;)
Mouhalim
03-07-2004, 00:22
Origineel gepost door rnaj
ach, waarschijnlijk halen we termen als haat en ontwetendheid of domheid gewoon door elkaar :(
Waarschijnlijk ik weet het wel zeker, als je naar sommige reacties kijkt van bepaalde mensen.
Maar ja........ who care's
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.