Bekijk originele versie : Parijs!
eyemalhbiba
28-02-2010, 19:21
ik wil in de meivakantie 4 daagjes naar parijss... heb geen idee hoe voordelig te gaann... first timee
bus/trein?
hotel of gwn huisje huree? keek net eve op t internet en ik vind alleen maar vanaf 125 eu.. p n8 :(
ja ik wil dat ook.. verrassing voor me man.. maar ik weet ook niet wat ik het beste kan regelen..
of met de auto gaan.. en gewoon een hotel boeken.
of trein.. maar wat is voordelig...
eyemalhbiba
01-03-2010, 10:55
auto is voor mij helaas geen optie.. een van de leden heeft me een site gestuurd waar je voordelig kunt boeken: http://www.expedia.nl/
auto is voor mij helaas geen optie.. een van de leden heeft me een site gestuurd waar je voordelig kunt boeken
zou je het me door kunnen sturen.. en heb je iets kunnen vinden ?
alvast bedankt meid :)
eyemalhbiba
01-03-2010, 11:04
jah ik heb het erbij gezet... was m nog even aan het zoeken. ik heb eerlijk gezegd nog niet verder gekeken. Heb vooral in hostels en jeugdherbergen gekeken dat is wel goedkoop.. maar denk niet dat dat geschikt is voor een getrouwd stel het is er niet bepaald schoon. en goedkoopste is met de thalys gaan heb ik meegekregen.. ik ga vandaag nog eve zoeken en laat het je weten als ik iets vind!
xx
jah ik heb het erbij gezet... was m nog even aan het zoeken. ik heb eerlijk gezegd nog niet verder gekeken. Heb vooral in hostels en jeugdherbergen gekeken dat is wel goedkoop.. maar denk niet dat dat geschikt is voor een getrouwd stel het is er niet bepaald schoon. en goedkoopste is met de thalys gaan heb ik meegekregen.. ik ga vandaag nog eve zoeken en laat het je weten als ik iets vind!
xx
uuh waar heb je het er bij gezet??
ooh oke .. ja inderdaad moet wel iets leuks zijn.. stuur even die link dan kijk ik met je mee meid.. :)
xx
eyemalhbiba
01-03-2010, 11:42
in mn vorige reactie hahah
www.expedia.nl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.