Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vraagje

sandy
02-12-2002, 14:16

ik heb met een jongen afgesproken via deze weg maar ik wil alleen praten verder niks ! zou hij dat acsepteren denken jullie zouden dat veel jongens acsepteren en zijn er ook mensen die een relatie hebben maar die verder niks doen bv zoenen

Naylia
02-12-2002, 14:18
[QUOTE]Origineel gepost door sandy ik heb met een jongen afgesproken via deze weg maar ik wil alleen praten verder niks ! zou hij dat acsepteren denken jullie zouden dat veel jongens acsepteren en zijn er ook mensen die een relatie hebben maar die verder niks doen bv zoenen [/Q dan kunnen jullie toch gewoon elkaar bellen???.....of mag dat ook niet? :rolleyes:

emsoem
02-12-2002, 14:23
Origineel gepost door sandy ik heb met een jongen afgesproken via deze weg maar ik wil alleen praten verder niks ! zou hij dat acsepteren denken jullie zouden dat veel jongens acsepteren en zijn er ook mensen die een relatie hebben maar die verder niks doen bv zoenen ja mij lijkt het wel heel normaal hoor...........en als hij toch wil.......gooi hem dan meteen bij het grof vuil.... =emsoem=

Naylia
02-12-2002, 14:25
Origineel gepost door emsoem ja mij lijkt het wel heel normaal hoor...........en als hij toch wil.......gooi hem dan meteen bij het grof vuil.... =emsoem= ehm!!! ja of niet!!!!!!!! :cool:

emsoem
02-12-2002, 14:26

Origineel gepost door Naylia ehm!!! ja of niet!!!!!!!! :cool: wat bedoel jemet ja of nee???? =emsoem=

Samiratoen
02-12-2002, 14:29
== Ja... ze moeten het gewoon accepteren... is och doodnormale zaak.. Anders gewoon :zweep: tot hij het accepteert.......:stout:

Naylia
02-12-2002, 14:31
Origineel gepost door emsoem wat bedoel jemet ja of nee???? =emsoem= ooohh sorry....so praat k onderling met mn vriendinnen....en jah...sommige mensen begrijpen dat nou eenmaal niet..hihihi.......ik GEEF JE GELIJK...... :zwaai:

sandy
02-12-2002, 14:41
jullie hebben hellemaal gelijk als hij dat niet wil dan mag hij de pot op van me

emsoem
02-12-2002, 14:49
Origineel gepost door Naylia ooohh sorry....so praat k onderling met mn vriendinnen....en jah...sommige mensen begrijpen dat nou eenmaal niet..hihihi.......ik GEEF JE GELIJK...... :zwaai: oke :D :zwaai: =emsoem=