Bekijk originele versie : een vraagje
ik heb met een jongen afgesproken via deze weg maar ik wil alleen praten verder niks ! zou hij dat acsepteren denken jullie
zouden dat veel jongens acsepteren en zijn er ook mensen die een relatie hebben maar die verder niks doen bv zoenen
[QUOTE]Origineel gepost door sandy
ik heb met een jongen afgesproken via deze weg maar ik wil alleen praten verder niks ! zou hij dat acsepteren denken jullie
zouden dat veel jongens acsepteren en zijn er ook mensen die een relatie hebben maar die verder niks doen bv zoenen [/Q
dan kunnen jullie toch gewoon elkaar bellen???.....of mag dat ook niet? :rolleyes:
Origineel gepost door sandy
zouden dat veel jongens acsepteren en zijn er ook mensen die een relatie hebben maar die verder niks doen bv zoenen
ja mij lijkt het wel heel normaal hoor...........en als hij toch wil.......gooi hem dan meteen bij het grof vuil....
=emsoem=
Origineel gepost door emsoem
ja mij lijkt het wel heel normaal hoor...........en als hij toch wil.......gooi hem dan meteen bij het grof vuil....
=emsoem=
ehm!!! ja of niet!!!!!!!! :cool:
Origineel gepost door Naylia
ehm!!! ja of niet!!!!!!!! :cool:
wat bedoel jemet ja of nee????
=emsoem=
Samiratoen
02-12-2002, 14:29
== Ja... ze moeten het gewoon accepteren... is och doodnormale zaak..
Anders gewoon :zweep: tot hij het accepteert.......:stout:
Origineel gepost door emsoem
wat bedoel jemet ja of nee????
=emsoem=
ooohh sorry....so praat k onderling met mn vriendinnen....en jah...sommige mensen begrijpen dat nou eenmaal niet..hihihi.......ik GEEF JE GELIJK...... :zwaai:
jullie hebben hellemaal gelijk als hij dat niet wil dan mag hij de pot op van me
Origineel gepost door Naylia
ooohh sorry....so praat k onderling met mn vriendinnen....en jah...sommige mensen begrijpen dat nou eenmaal niet..hihihi.......ik GEEF JE GELIJK...... :zwaai:
oke :D
:zwaai:
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.