Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou jij doen als je in haar schoenen stond???

marinakabila
02-07-2004, 21:25

Dag mensen! Namens mijn vriendin wilik jullie raad vragen! Ze kent haar verloofde nu 2jaar en ze zijn inmiddels verloofd, maar de probleem is dat ze de laatst tijd zich irriteren aan wat de andere zegt. Ze verschillen heel veel kwa denkwijze dat heeft ook te maken met het feit dat hij berbers is en zij is arabisch. Ze houdt van hem en ze wilt hem niet kwijt raken, maar dankzij al die ruzies begint zij te twijfeln of het wel de goede stap heeft genomen om met hem te gaan verloven. Wat zou jij doen als je in haar schoenen stond?

Wild_Female
02-07-2004, 21:29
Nou ik vind echt dat ze er goed over na moet denken.. Het gaat hier wel om haar toekomst..Hij is misschien de man met wie ze de rest van haar leven gaat delen.. She needS 2 think twiCe.. ;)

Habibinur
02-07-2004, 21:30
Als je een lange tijd een relatie hebt, getrouwd bent enzo dan kom je goede maar ook slechte tijden tegen. Het feit dat je je gaat irriteren aan je partner overkomt heel erg veel mensen en dit is echter maar tijdelijk! Ze moet er gewoon met hem over praten en hem duidelijk maken wat haar dwarszit. Ik heb ook vaak dat ik een week bijvoorbeeld niet lekker in mijn vel zit en mijn vriend dan helemaal afzeik, god mag weten waarom! Dan denk ik ook dat ik niet met hem wil trouwen en dat hij niet de juiste is, maar dit is bull shit! Je zal dit bij iedereeeeeeeen meemaken en je moet je gevoelens niet opkroppen maar eruit gooien. Zo is er een veel grotere kans dat je partner jou aanvoelt!

lady_khadija
02-07-2004, 21:30
gewoon haar hart volgen... liefde overwint alles.... ze moeten gewoon ff geduld hebben....

marinakabila
02-07-2004, 21:40

Origineel gepost door Habibinur Als je een lange tijd een relatie hebt, getrouwd bent enzo dan kom je goede maar ook slechte tijden tegen. Het feit dat je je gaat irriteren aan je partner overkomt heel erg veel mensen en dit is echter maar tijdelijk! Ze moet er gewoon met hem over praten en hem duidelijk maken wat haar dwarszit. Ik heb ook vaak dat ik een week bijvoorbeeld niet lekker in mijn vel zit en mijn vriend dan helemaal afzeik, god mag weten waarom! Dan denk ik ook dat ik niet met hem wil trouwen en dat hij niet de juiste is, maar dit is bull shit! Je zal dit bij iedereeeeeeeen meemaken en je moet je gevoelens niet opkroppen maar eruit gooien. Zo is er een veel grotere kans dat je partner jou aanvoelt! choukran ik zal het har doorgeven

marinakabila
02-07-2004, 21:44
Origineel gepost door eljerrari juist khadija liefde overwint alles ze moeten gewoon goed praten over hoe alles gaat ..in hun relatie dan moet het wel uitgepraat zijn toch :) sterkte Zij praten delaatste tijd heel veel irritaties uit en dan kunen ze een paar dagen normaal doen, maar voordat ze daar aan gewend zijn gaat het weer mis. En dat komt doordat haar verloofde TE trots is!

Habibinur
02-07-2004, 21:45
yepe dat ken ik!!!!!!!! Ze moet hem moeite laten doen. Ze moet hem een paar daagjes negeren kijken hoe trots hij dan nog is!

lady_khadija
02-07-2004, 21:47
Origineel gepost door marinakabila Zij praten delaatste tijd heel veel irritaties uit en dan kunen ze een paar dagen normaal doen, maar voordat ze daar aan gewend zijn gaat het weer mis. En dat komt doordat haar verloofde TE trots is! misschien gaat hun relatie wat soepeler als ze getrouwd zijn?? alles op zijn tijd.....