Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom trouwt 75% van de nederlandse marokkanen met iemand uit marokko??

casanova_hsij
02-12-2002, 14:04

Selem Allemaal Weten jullie waarom?? Goed lezen!!! Goed lezen!!! Goed Lezen!! 1. Marokkaanse dames doen de Marokkaanse jongens hier in nederland na!! ( fout!! een vrouw kan nooit alles doen wat een man doet!!) 2. Meeste marokkaanse dames denken dat marokkaanse heren van modern houden!!! 3. Marokkaanse jongens willen als ze trouwen geen man trouwen maar en Vrouw!! En voor dat alle dames kwaad worden!! Dit geldt niet voor alle dames hier in nederland!!! dus ik generaliseer niet!! oke!! :zwaai: :zwaai:

emsoem
02-12-2002, 14:15
:confused: =emsoem=

Itsjustme
02-12-2002, 14:18
lieve casanova wat bedoel je precies met... 1. Marokkaanse dames doen de Marokkaanse jongens hier in nederland na!! verklaar nader aub.... thnx

casanova_hsij
02-12-2002, 14:26
Origineel gepost door Itsjustme lieve casanova wat bedoel je precies met... 1. Marokkaanse dames doen de Marokkaanse jongens hier in nederland na!! verklaar nader aub.... thnx Wat ik hiermee bedoel is dat de vrouwen de mannen na doen!! Of te wel een vrouw moet geen man worden, daar knappen de mannen op af!! En andersom geldt precies hetzelfde voor de man, een man moet geen vrouw nadoen, dat vinden de vrouwen toch ook niks?? snappie!!!!

Naylia
02-12-2002, 14:27

1 = gelijke rechten.....misschien??? :confused:

Naylia
02-12-2002, 14:29
Origineel gepost door casanova_hsij Selem Allemaal Weten jullie waarom?? Goed lezen!!! Goed lezen!!! Goed Lezen!! 1. Marokkaanse dames doen de Marokkaanse jongens hier in nederland na!! ( fout!! een vrouw kan nooit alles doen wat een man doet!!) 2. Meeste marokkaanse dames denken dat marokkaanse heren van modern houden!!! 3. Marokkaanse jongens willen als ze trouwen geen man trouwen maar en Vrouw!! En voor dat alle dames kwaad worden!! Dit geldt niet voor alle dames hier in nederland!!! dus ik generaliseer niet!! oke!! :zwaai: :zwaai: 2= ja, dat vershilt per persoon...sommige mensen zijn inderdaad erg modern.....en sommige mensen weer niet......... 3= die begrijp k niet??? dat lijkt mij ook wel.....dus verklaar je ff nader.... :p :zwaai:

casanova_hsij
02-12-2002, 14:36
Origineel gepost door Naylia 2= ja, dat vershilt per persoon...sommige mensen zijn inderdaad erg modern.....en sommige mensen weer niet......... 3= die begrijp k niet??? dat lijkt mij ook wel.....dus verklaar je ff nader.... :p :zwaai: Hallo Naylia, goed lezen!!goed Lezen!! Goed Lezen!! Juist een man wil niet met een man trouwen, maar als de vrouw hetzelfde doet wat de man doet, dan trouw je toch uiteindelijk met een man!! En wat ik bedoel met zelfde dingen doen kun je denk ik zelf wekl invullen .................................................. .................... oke???? snappie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oke???????????? no hard feelings oke????????????????? :zwaai: :zwaai:

Dida
02-12-2002, 14:37
Hoe kom je aan die 75% ????

Naylia
02-12-2002, 14:40
Origineel gepost door casanova_hsij Hallo Naylia, goed lezen!!goed Lezen!! Goed Lezen!! Juist een man wil niet met een man trouwen, maar als de vrouw hetzelfde doet wat de man doet, dan trouw je toch uiteindelijk met een man!! En wat ik bedoel met zelfde dingen doen kun je denk ik zelf wekl invullen .................................................. .................... oke???? snappie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oke???????????? no hard feelings oke????????????????? :zwaai: :zwaai: K denk dat k em nu begrijp???....en ehm....jah...daar heb k geen antw op! :)

Itsjustme
02-12-2002, 14:40
maar casanova in welk op zicht hetzelfde is een vrouw die werkt hetzelfde als een man?? i dont get it sorry!!

Riady
02-12-2002, 14:46
Hahaha ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Hij bedoelt de meisjes die zich mannelijk gedragen, en de jongens die zich vrouwelijk gedragen! Ej trouwens Casanova.. Dat percentage van 75% geloof ik niet joh volgens mij ligt dat namelijk veel lager.........Hoe kom jij aan die percentage van 75 % ??? Groeten, Riady

Riady
02-12-2002, 14:47
Origineel gepost door Itsjustme maar casanova in welk op zicht hetzelfde is een vrouw die werkt hetzelfde als een man?? i dont get it sorry!! Volgens mij bedoel hij niet het werk joh maar meer het gedrag.. :confused:

Itsjustme
02-12-2002, 15:03
en wat is volgens hem mannelijk gedrag dan......??