Bekijk originele versie : ik mag niet meer met me verloofde uit gaan !
marocgirl18
02-07-2004, 19:43
wij gaan 14 juli naar marokko en me vader en broer komen pas 20 ongeveer dus me ouders zijden tegen me je mag niet met hem uit gaan (mijn woont nog in marokko) alleen als je broer er bij is en zij komen pas 20 en hij mag ook niet bij ons overnachten dan moet hij naar zijn eigen huis dan slaapt hij altijd helemaal op de onderste verdieping :D dus hij mag niet meer bij ons overnachten en ik mag niet met hem ergens heen ik vind dat boelchit we zijn toch verloofd me vader zij er ontstaan veel roddels en je moet wachten toto je getrouwd bent ik vind het echt niet leuk ik wil met hem naar het starnd gaan of ergens heen wandelen maar dat mag niet wie wat moet ik doen en waarom mag het niet ik begrijp het nog steeds niet ik ging niet discuseren met me ouders ik zou gewoon okey is goed papa maar ik zit er erg mee :confused:
Missy_Cheima
02-07-2004, 19:47
Neem iemand mee, een nichtje ofzo. Zodat je niet alleen met hem bent.
En euhh overnachten? :watte?: Dat gaat ook weer een beetje tever vind je niet?
liefduifje
02-07-2004, 19:48
heb je je huwelijkscontract al ondertekend? Indien dat nog niet het geval is, hebben je ouders gelijk...en anders kun je wel met hem gaan en staan waar je wilt
Habibinur
02-07-2004, 20:17
ik vind dat jullie mekaar wel mogen zien! maar ja dat is mijn mening en je ouders vragen er wel om dat je stiekem gaat doen!
Nissrine_1983
02-07-2004, 22:15
Origineel gepost door liefduifje
heb je je huwelijkscontract al ondertekend? Indien dat nog niet het geval is, hebben je ouders gelijk...en anders kun je wel met hem gaan en staan waar je wilt
Mee eens :rolleyes:
Origineel gepost door marocgirl18
wij gaan 14 juli naar marokko en me vader en broer komen pas 20 ongeveer dus me ouders zijden tegen me je mag niet met hem uit gaan (mijn woont nog in marokko) alleen als je broer er bij is en zij komen pas 20 en hij mag ook niet bij ons overnachten dan moet hij naar zijn eigen huis dan slaapt hij altijd helemaal op de onderste verdieping :D dus hij mag niet meer bij ons overnachten en ik mag niet met hem ergens heen ik vind dat boelchit we zijn toch verloofd me vader zij er ontstaan veel roddels en je moet wachten toto je getrouwd bent ik vind het echt niet leuk ik wil met hem naar het starnd gaan of ergens heen wandelen maar dat mag niet wie wat moet ik doen en waarom mag het niet ik begrijp het nog steeds niet ik ging niet discuseren met me ouders ik zou gewoon okey is goed papa maar ik zit er erg mee :confused: Als je nog geen huwelijkscontract hebt getekend,hebben ze groot gelijk. Heb je dat wel, dan vind ik het nergens op slaan.
wij gaan 14 juli naar marokko en me vader en broer komen pas 20 ongeveer dus me ouders zijden tegen me je mag niet met hem uit gaan (mijn woont nog in marokko) alleen als je broer er bij is en zij komen pas 20 en hij mag ook niet bij ons overnachten dan moet hij naar zijn eigen huis dan slaapt hij altijd helemaal op de onderste verdieping :D dus hij mag niet meer bij ons overnachten en ik mag niet met hem ergens heen ik vind dat boelchit we zijn toch verloofd me vader zij er ontstaan veel roddels en je moet wachten toto je getrouwd bent ik vind het echt niet leuk ik wil met hem naar het starnd gaan of ergens heen wandelen maar dat mag niet wie wat moet ik doen en waarom mag het niet ik begrijp het nog steeds niet ik ging niet discuseren met me ouders ik zou gewoon okey is goed papa maar ik zit er erg mee :confused:
Een cursus om de Nederlandse taal beter te beheersen is niet zo'n gek idee......Nog nooit gehoord van interpunctie????
Na lang puzzelen heb ik begrepen wat jouw probleem is. Je moet het een beetje afdwingen bij je ouders. HEt beste is om stapje voor stapje je grenzen te verleggen.
Succes!
OuJdAbOyX
03-07-2004, 12:53
Je moet gewoon naar je ouders luisteren, ze willen het beste voor jou, straks gebeurt wat tijdens die overnachtingen :confused: en dan wil hij niet meer met jou trouwen en dan ??? Wat ga jij dan doen ?
Dus w8 tot dat je getrouwd en ga dan alles lekker maar samen doen ;)
Maar nu nog gewoon naar je ouders luisteren, is het best meid, geloof mij.!!!!
Thalla ;)
DOUKALIA18
03-07-2004, 15:58
Ik zou het ook niet mogen van mijn pa , met mijn verloofde de stad in enzo pas als we officieel getrouwd zijn.
wat heeft haar ABN nou te maken met har probleem? doe ff normaal en kom nou niet stoer doen
jah juist jah ...ik ben et met je eens oujdaboyx..
naar je ouders luister is et beste wat je kan doen..stel dat er iets gebeurt jij krygt er spijt van en situatie met je ouders enz..is dan oook niet zow perfect want je hebt niet geluisterd naar wat ze zeiden!
allah yehdik
marocgirl18
03-07-2004, 21:40
wat zou er dan moeten gebeuren hij slaapt beneden en ik de bovenste verdieping
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Toen ik verloofd was met mijn man, mocht ik ook NIET alleen met hem zijn, van zowel pa en ma.......... ik begreep er toen niks van.... we haden al L'Mlak gedaan.... en nog mocht het niet...
Pas toen we L Kadie hadden gedaan mocht ik alleen zijn met hem..... maar dan was mijn pa nog niet gerust.. laat ik het niet hebben over mijn moeder...
"Bentie hendakie je semtak...hdie roehek.... nes dit en Ness dat...." heel grappig.....
Meid heb geduld...... er komt een dag dat je niemand meer üitleg"verschuldigd bent en je hoef ook niet meer op verschillende verdiepingen te slapen...
Je ouders gaan je "weggeven"en laat ze dat dan doen op HUN manier.... met eer en trots en niet als 1e klas HO die al gelijk allleen met hem mag zijn....... (bedoel het niet verkeerd... maar je begrijpt me toch wel? :hihi: ) L'mlak??? L Kadie??? Wat is dat???
MaRoCCaiNe
08-07-2004, 10:51
Origineel gepost door Missy_Cheima
Neem iemand mee, een nichtje ofzo. Zodat je niet alleen met hem bent.
En euhh overnachten? :watte?: Dat gaat ook weer een beetje tever vind je niet?
:hihi:
Nou, nou mister vuilnisbak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar voor de tweede keer ben ik het met je eens.
Maar goed gezien de leeftijd waaarop zij gaat trouwen, heeft ze weinig tijd gehad om zich voldoende te scholen.
Haar voorkeur gaat blijkbaar naar trouwen i.p.v. school.
Wat ik verder hieraan wil opmerken is: dat wanneer je getrouwd bent op papier je mannetje wel mag zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jouw ouders denken nog blijkbaar te ouderwets...........ook de mijne hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar wanneer ik getrouwd ben op papier bepaal ik zelf wel of ik met hem uit ga of niet.
DOEGGGGGGGGGGGGGGGGGG
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.