Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Wa moet ik doen.. '

Pagina's : [1] 2 3

LZN
02-07-2004, 16:59

Kijk ik stond laatst op m'n tram te wachten. En zag een man naast me staan rond de 30 jaar ofzo met zn vriend ook van ingeveer die leeftijd. Hij zat steeds met een raar blik naar me te kijken en te glimlachen, wollah zo griezelig. Ik was effe geschrokken en keek de andere kant op. Gelukkig kwam m'n tram al snel en stapte ik vlug in. Maar die man stapte ook in maar vanachter. Hij bleef maar kijken naar mij en ineens haalde hij z'n gsm naar omhoog. Hij deed em open en ik zag een rood lichtje branden met ene lensje erop. Die zat me gewoon te filmen met zn gsm! Hij keek heel freaky en lachte naar me en praatte met zn vriend in een raar taal (bulgaars ofzo?) Ik zeg eerlijk da ik echt nix durfde doen. Maar ben beetje ongerust..vraag me af waarom hij me filmde met zn gsm.. Weten jullie wat da is? Woelah ik begrijp da nie...

chainaa
02-07-2004, 17:02
hahaha hij heefd dus foto''s van je gemaakt raar man is dat seg

Metalsiarachida
02-07-2004, 17:04
waaaoooowww hij heefd foto ''s van je zitten maken nou ja als ik jou was dan liep ik gewoon naar m toe en gooide ik zijn gsm tegen de grond :kwaad: tfoe man die gek is gekker dan gek zeker zo een lelijke oud mannetje

Metalsiarachida
02-07-2004, 17:05
Origineel gepost door La__Haine Waarom doet die da? ja dat weet alleen hij blijkbaar vond ie je mooi en wou die foto''s van je hebben en is dat m ook aardig gelukt zie je die man wel vaker????

princess87
02-07-2004, 17:28

:eek: la haine ik weet wat voor mannetjes je bedoelt in antwerpen zie je die dagelijks :kwaad: is egt eng :(

MocrowGirlBella
02-07-2004, 17:45
Sow das zkr eng :( Zulke mensen :auw: Als k jouw was had k m wahed stomp :stomp: verkocht, want hij heeft wel foto's van je gemaakt hoor! :zwaai:

princess87
02-07-2004, 17:58
ma maske das in den tram :( er zouden cker wel andere mensen bij zijn die u geholpen hadde :( ! en ik wou u ni bang maken maar het 1e waar ik aan dacht was een ****** :(

princess87
02-07-2004, 17:59
p00ier dus :o

princess87
02-07-2004, 18:04
ja mss overdreven maar de politie :(

Damita_Jo
02-07-2004, 18:17
Iwa safi, wat kan hij met je foto doen ? vrijwel niks Een p00ier is iemand die prostituées voor zich laat werken en in ruil daarvoor hen beschermt, denk niet dat dit zover kan komen ALS hij je chanteert met een foto. I don't get it.

Wild_Female
02-07-2004, 18:59
Origineel gepost door La__Haine Waarom doet die da? Blijkbaar vond ie je lekker :stout: Maar meisje, waarom doe je nix, waarom laat je je filmen door een debiel.. Weet jij veel wat ie met dat filmje gaat doen.. Beetje voorjezelf opkomen kan geen kwaad.. :o

Wild_Female
02-07-2004, 19:02
Origineel gepost door Damita_Jo Iwa safi, wat kan hij met je foto doen ? vrijwel niks Een p00ier is iemand die prostituées voor zich laat werken en in ruil daarvoor hen beschermt, denk niet dat dit zover kan komen ALS hij je chanteert met een foto. I don't get it. Wat hij met haar foto kan doen..? Damn meid vergis je niet..Hij kan veeeeeel met haar foto doen.. Stel hij is een Pc-Freak.. Oeeef.. Fdiha hedi.. Ze moest gewoon naar hem toe gaan of desnoods een tas voor de gezicht doen..zodat ie dr nie kon flimen..

Wild_Female
02-07-2004, 19:04
Origineel gepost door La__Haine Zolang het ma in zn gsm blijft denk ik ook dat die der nie veel mee kan doen. Uhuh.. Keep tellinG that 2 youreSelf.. ;) Het enige wat ik nog tegen je te zeggen heb is.. Allahie3ounek :zwaai:

Wild_Female
02-07-2004, 19:05
Origineel gepost door La__Haine Iwa da ga nie van gsm op zn pc zetten. Tja.. Ik wil je echt wel gerust stellen hoor.. Maar you never Know..

princess87
02-07-2004, 19:06

Origineel gepost door La__Haine Iwa da ga nie van gsm op zn pc zetten. :o da ga wel :o sorry dat ik het je moet zegge heb het zelf ook gedaan en van pc naar gsm ga ook dus ....

Pagina's : [1] 2 3