Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : whatz your fantasy ???

sherine
02-12-2002, 12:32

ik wil jullie gekste/stoutste/leukste fantasien weten :D ik ben echt een erge dagdromer echt over de gekste dingen ik hoop dat ik niet de enigste ben :confused: don`t be ashamed............gooi het eruit wie weet komt het uit :p neem deze van gisteravond ik zit op een bankje met onslaught een ijsje te eten ll cool je loopt langs ik laat hem perongeluk ;) struikelen en whooops alle ijs over ze borstkas tjsa ik moet dat wel schoonmaken en dan loopt abdes langs hard huilen dat hij zoveel ijs vcoor me zal kopen als ik maar weer bij hem terugkom :giechel: :zwaai:

NaamLooS
02-12-2002, 12:35
hoezo mensen hebben te veel fantasie :P:P

NaamLooS
02-12-2002, 12:41
eeeeeeeeeeyyzzz babycake!!!! schaam je niet hahaahha gooi het in de groep ;) owwh ja...nog thnx 4 je shoutout gisteravond, ik heb het gehoord :) :zwaai:

sherine
02-12-2002, 12:43
kijk als iedereen zou stoer was als kadir en mij werd het nog wat he :stoned: gooi het er gewoon uit het hoeft niet over liefde te gaan bv je wens dat jij als artiest de meeste fans aan je heb hangen of over je familie dat ze eindelijk niet eens zich voor elkaar uitsloven genoeggggggg

NaamLooS
02-12-2002, 12:54

Origineel gepost door BaByCaKe nee mang.. sommige dingen moet je voor jezelf houden.. en ehm ik wil mijn boyfriend nog verrassen ;) graag gedaan ik heb de jounes ook gehoord, thanxx! ok dan...:goedzo: :zwaai:

RaZer
02-12-2002, 12:59
Mijn grootste Fantasie is dat ik op marokko.nl kom en jij een nuttige topic heb geopent :D zo goed..

sherine
02-12-2002, 13:01
wat versta jij onder nuttig dan ????? wou je zeggen dat jij zo goed van toepassing en nodig bent :zweep: don`t disrespect me !!!!!!!!!

RaZer
02-12-2002, 13:03
Origineel gepost door sherine wat versta jij onder nuttig dan ????? wou je zeggen dat jij zo goed van toepassing en nodig bent :zweep: don`t disrespect me !!!!!!!!! Sorry ik snap je zin niet?? wou je zeggen dat jij zo goed van toepassing en nodig bent :confused: En rest heb je mij niet horen zeggen.. was namelijk een ander fantasie van mij dat ik een nuttig (slimme) topic hier zou zetten.

sherine
02-12-2002, 13:10
juist jah neem je woorden maar terug :verdriet: ga jij maar een nuttige topic openen

RaZer
02-12-2002, 13:20
Origineel gepost door sherine juist jah neem je woorden maar terug :verdriet: ga jij maar een nuttige topic openen Kan ik niet.. :verdriet:

sherine
02-12-2002, 13:28
nouuuuuuu dan gaan we scheiden razer