Bekijk originele versie : Verlieft.....Vlinders?!!
__Armanigurly__
02-12-2002, 12:21
Kan je verlieft zijn......off met andere woorden gevoelens hebben voor iemand die je nog nooit hebt gezien......je kent diegene alleen via tel?!!!
LelyDames
02-12-2002, 12:23
heee ewa ja ik denk dat alles tegenwoordig kan
misschien voel je je gewoon heel erg aangetrokken aan z'n stem en dat je dat met verliefdheid verward
maar lieverd ik weet het niet als ik je kon helpen :rolleyes:
__Armanigurly__
02-12-2002, 12:25
hey zinna,
Het gaat niet over mij maar aangezien sommige meiden dat wel hebben, vroeg ik me af als dat wel kan of niet.......
Heel erg bedankt voor je reactie :D :zwaai:
__Armanigurly__
02-12-2002, 12:27
Origineel gepost door Kadir
Jah, Jah, alles kan, Theekan, Koffiekan, Tarkan;)
hahahahha ben je weer bezig gekkie :D
Uitgeblust
02-12-2002, 12:42
Salaam
Tijgertje en ik zijn verliefd geworden zonder dat we ook maar iets wisten van elkaar, geen foto, geen stem, geen achtergrond alleen zagen we elkaars letters op Internet en op slag verliefd.
Nu bellen we wel vaak en Inscha Allah zullen we trouwen, alles kan dus.
Ja ik denk wel dat het kan.. Je bent dan verlieft geworden op die diegene's innerlijk. Ik denk ook dat dat betrouwbaarder is dan verliefd worden op iemands uiterlijk
Je hoort wel eens Liefde op het eertse gezicht. Hier geloof ik weer niet in.
thebeliever
02-12-2002, 12:47
volgens mij kan het wel, als mensen goed overweg kunnen met de personen waar ze mee aan het praten zijn, en daarbij prettig voelen.
kunnen er wel gevoelens ontstaan. maar je moet niet al je hoop op vestigen zo van het kan echt iets worden maar je moet het een beetje nuchter zien en als het zover is om elkaar te mogen ontmoeten kan je van daaruit je positie bepalen in de vriendschappelijk sfeer waar je in belandt bent om er iets serieus van te maken.
Iedereen praat hier over verliefdheid, maar de helft hier kan het niet eens schrijven, overal waar ik verliefd zie, zie ik het met een T.
thebeliever
02-12-2002, 12:54
verliefdhied=met een d. ik heb het nog niet in mijn woorden gelegd, dus aan mij valt niets te verwijten. ik ben wel goed in het kofschip verschil tussen t en d.
__Armanigurly__
02-12-2002, 13:19
T of D wat schijt dat nou :kwaad: Maarre....ewa safi dan gaan we allemaal aan telefoonrelatie doen dan kunnen we ook niet meer geplayed worden ahhaha maar jah als je elkaar ziet dan gaat de wekker dan :melig:
__Armanigurly__
02-12-2002, 15:34
Origineel gepost door ouarzazetia
heey RAZER
ik ben het helemaal met je eens.....dat het betrouwbaarder is om op iemands innerlijk verliefd te worden dan op iemands uiterlijk....
je haalt de woorden uit mijn mond:)
thalla mensen en k wens jullie veel geluk in het leven;)
Daarom was chatten en afspreken zo in:p
Toufik19
02-12-2002, 15:39
Origineel gepost door **Armanigurly**
hey zinna,
Het gaat niet over mij maar aangezien sommige meiden dat wel hebben, vroeg ik me af als dat wel kan of niet.......
tuurlijk,dat zeggen ze allemaal.wie heb je nu op het oog?iemand die verkeerd verbonden was?
hahaha heb ik ook een keer gehad, was zo'n schattige stemmetje maar in het echtw as het een kotslelijke illi
Origineel gepost door Teaser
Iedereen praat hier over verliefdheid, maar de helft hier kan het niet eens schrijven, overal waar ik verliefd zie, zie ik het met een T.
Ik had ze beide ;)
NaDoR.ZiNa
02-12-2002, 16:28
Origineel gepost door nixie
hahaha heb ik ook een keer gehad, was zo'n schattige stemmetje maar in het echtw as het een kotslelijke illi
Hahahaha ewa daarom zou ik maar uitkijken als ik jullie was iegg ik moet er niet aan denken en trouwens volgens mij kan je niet verliefd worden op iemand die je nog nooit heb gezien maar jah :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.