Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dieet gedoe.

Arpia
26-02-2010, 16:18

Veel dieet topic's hier en het is goed dat jullie elkaar zo lekker steunen in dat afvallen.. Maar wat ik in sommige topics zie is echt overdreven. Je moet wel gezond dieten en niet 1 boterhammetje per dag nemen met wat thee. :o Dit is geen zeik topic, maar wou even duidelijk maken dat afvallen gezond hoort te zijn en niet je lichaam kapot hoort te maken.

Senioritaaa
26-02-2010, 17:25
Je hebt gelijk.,...

orientelqueen
27-02-2010, 01:25
Als je 80 kg weegt hebje heus wel reserves. bedoel je maakt je lichaam ook kapot met iedere dag vet. ik weeg zelf nu 57 kg en voel mij al een koe. gewoon sporten veeeeeeeeeeeeeeel minder eten en pas als je wat kwijt bent, gaan bakkeren of gezond en veel eten. De 1e weken moet je gwn minder eten. Vasten, maar dan wel wat eten en je lichaam zuiveren..

orientelqueen
27-02-2010, 01:27
sporten is wel belangrijk! en daarnaast lijnen en met honger gevoel slapen. veel brocolie, groeten, paar sneetjs brood met 20 plus kaas, veel thee zonder suiker en water drinken, tussen doortjes liga fruit kick, crackers met wat tomaat en kaas. bruine rijst eten, kleine porties, veel groenten... kortom afvallen de zomer begint!

rifia_angel
27-02-2010, 17:56

Maandag begin k insch'Allah.