Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hmm..zouden dit selhems moeten voorstellen?

Pagina's : [1] 2

LZN
02-07-2004, 15:39

:confused: het lijkt er wel op http://www.bridalcorsets.com/graphics/bc04.jpg.

naamloosmeisje
03-07-2004, 00:49
leukkkkkkkkkkk

Shahinez
05-07-2004, 11:06
Eerlijk is geen slecht idee om op je trouwdag zoiets aan te doen.Wist niet eens dat het bestond.Deze die je hebt gezet zijn lelijk maar ik weet zeker dat je wel iets moois kunt vinden. Een goeie typ voor mijn trouwdag Incha Allah! Shokran ;)

babybruidje
09-07-2004, 15:36
vind het wel mooi is toch beter om dat aant e doen naar buiten zien de mannen tenminste niet je rondingen of je blote delen van je lichaam

miss_cuisine
09-07-2004, 18:04

Origineel gepost door RealCasawia Sorry hoor maar het lijken net pakken van die gekke (satanistische) sektes ofzo !!! :eek: Meid zal ik jou 1 ding zeggen? HOU DIE DOMME ONOZELE OPMERKINGEN VOOR JE!! :rolleyes: Dit is iets heel islamitisch!! hoe durf je je eigen geloof zo te beledigen!! :kwaad: :kwaad: Het is is echt aangeraden... vooral als je bruidsjurk te bloot is ´´smartgirl´´......maar goed daar zou jij blijkbaar nooit van hebben gehoord! :rolleyes: Met je satanisch...hoe durf je zoiets zo te noemen... :kwaad: Denk de volgende keer 2 keer na voor dat je zoiets zegt... ;) Moge Allah je vergeven ´´vreemd kind´´ Gair inscha Allah ma3alamaaaaaaaa :zwaai: :zwaai:

Shahinez
09-07-2004, 22:16
Origineel gepost door RealCasawia Denk jij dat je tegen je zusje praat ofzo dame Ik heb zoiets nog nooit gezien ja ik wist niet eens dat dat bestond en je hoeft niet gelijk die aanval in te zetten als je je zo erg stoorde aan mijn opmerking dan kan je dat ook op een andere manier zeggen want er zijn mensen zoals ik die nog nooit zo'n ding hebben gezien bij een bruiloft ja en onnozel bewaar die maar lekker voor jezelf wash denk je het is uitvinding van je moeder dat je em flipt ofzo :giechel:

riffia19
10-07-2004, 00:32
weten jullie war ik zo`n selham kan halen

miss_cuisine
10-07-2004, 01:03
Origineel gepost door RealCasawia Denk jij dat je tegen je zusje praat ofzo dame Ik heb zoiets nog nooit gezien ja ik wist niet eens dat dat bestond en je hoeft niet gelijk die aanval in te zetten als je je zo erg stoorde aan mijn opmerking dan kan je dat ook op een andere manier zeggen want er zijn mensen zoals ik die nog nooit zo'n ding hebben gezien bij een bruiloft ja en onnozel bewaar die maar lekker voor jezelf wash denk je het is uitvinding van je moeder dat je em flipt ofzo Hou me ouders erbuiten, want die heb ik namelijk niet meer!!! :tranen: Hoe durf je zo over me moeder te praten stomme hamka! :kwaad: en niet denken dat je er snel van afkomt want: BOONTJE KOMT OM ZIJN LOONTJE..... ;) GAIR INSCHA ALLAH, MOGE ALLAH JE VERGEVEN MA3ALAMA :zwaai:

Islam4You
31-07-2004, 13:39
Dus dat wordt bedoeld met een selhem! Ik lees daar vaak over, maar wist niet hoe het eruit zag.

Pagina's : [1] 2