Bekijk originele versie : Nergens werk kunnen vinden omdat mijn zomervakantie is geboekt :(
Mensen ik zit met een big problem,
Ik ben namelijk afgestudeerd maar kan nergens werk vinden, ik vind eigenlijk wel werk maar dan geef ik aan dat mijn zomervakantie al is geboekt dan weigeren ze me meteen. Ga in Augustus 5 weken naar Marroko, als ze dat al horen kappen ze af :( waarom doen ze dat, na de vakantie ben ik toch gewoon fulltime aanwezig, pff.. Ik ben gewoon eerlijk om alles gelijk te vertellen.,
Mijn ma zegt je kan beter niet vertellen en dan plotseling op vakantie gaan dat er iets ernstigs aan de hand is ..
Wat moet ik doen :(
nisrin83
26-02-2010, 15:54
Je moeder heeft gelijk. Het is eigenlijk liegen, maar jah het kan niet anders!
Maar als k daar ontslagen wordt omdat ik op vakantie ben gegaan en als mijn next werkgever naar referentie vraagt gaan ze dan niet slecht praten :( ben het echt zatt
wat kan ik doen beste mensen :(
G_tanger
26-02-2010, 16:48
gewoon doen wat je mams zegt,
zeg weekje van te voren dat je opeens plotseling op vakantie moet blaa blaaa
Ga lekker hard werken en dan een maand van tevoren
vind je dat je baantje toch niet bij je past en iets anders wilt gaan doen...
als er iets ergs is gebeurd hoef je niet 5 weken weg. bij nederlanders hooguit een week
Mensen ik zit met een big problem,
Ik ben namelijk afgestudeerd maar kan nergens werk vinden, ik vind eigenlijk wel werk maar dan geef ik aan dat mijn zomervakantie al is geboekt dan weigeren ze me meteen. Ga in Augustus 5 weken naar Marroko, als ze dat al horen kappen ze af :( waarom doen ze dat, na de vakantie ben ik toch gewoon fulltime aanwezig, pff.. Ik ben gewoon eerlijk om alles gelijk te vertellen.,
Mijn ma zegt je kan beter niet vertellen en dan plotseling op vakantie gaan dat er iets ernstigs aan de hand is ..
Wat moet ik doen :(
Ja, hoezo moet je dan ook 5 weken gaan? Ik snap ook niet dat je van tevoren al hebt geboekt, wetende dat je nog een baan moet zoeken. Dat is toch nie slim???
Een werkgever wilt geen werknemer die 5 weken aaneengesloten op vakantie gaat en bovendien is dat ook nog eens heel asociaal, want zo kunnen de anderen niet op vakantie gaan omdat iemand het nodig vindt 5 weken weg te blijven.
Eerlijk gezegd geef ik ze gelijk. Wat moeten ze met jou als je al over 4 maanden op vakantie? Bedrijven hebben juist mensen in de vakantie nodig.
Gewoon niet zeggen dat je op vakantie gaat, en 2 weken va ntevoren zeggen dat plannen gewijzigd zijn en je toch op vakantie gaat..
Opzoek-meid
01-03-2010, 21:29
Ja je kunt beter verzwijgen dat je al geboekt hebt, vooral het feit dat je 5 weken weg bent accepteren ze niet. Normaal gezien geven ze 3 weken achter elkaar in de zomerperiode voor vakantie. Of je moet je vakantieplannen wijzigen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.