Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom maken jongens misbruik van de moslimmeiden?

Pagina's : [1] 2

miss_tetouania2
02-07-2004, 14:24

Salaam broeders en zusters, Ik heb gemerkt dat er tegenwoordig zo enorm veel relaties zijn tussen moslimbroeders en zusters. :( Ik denk dat alhamdoelilah iedereen de kennis heeft dat dit haram is. Maar waarom trekt niemand zich wat aan van de woorden van Allah (swt). Wat moet er gebeuren voordat iedere broeder en zuster onder ons dit door heeft. Ik ben zelf ook niet heilig maar alhamdoelilah ben ik nooit het slachtoffer geweest van deze zonde. Ik zou graag van de jongens onder ons willen weten wat de reden is dat zij misbruik maken van hun zusters in de Islaam. Iedereen weet dat dit haraam is. Wanneer dringt dit dor toto ons???? Pas als de wereld ten onder gaat??????? We weten allemaal heel goed dat het dan al te laat is. Ik hoop het van jullie allemaal te horen. Wa salaam oe alaikoem :zwaai:

Imaentje
02-07-2004, 14:27
Rabi glak oe farak!!!

riffiaatje
02-07-2004, 14:33
er zijn meiden die net zo hard mee doen en wel ontmaagd willen worden dus de schuld ligt niet alleen bij de jongens

LaLa_SoFiA
02-07-2004, 14:38
Nee inderdaad de schuld ligt niet alleen bij jongens, dan moeten die meiden maar niet meedoen toch

lhouceimagirl1
02-07-2004, 14:41

koulchi mfeles of ( bijna) allah ihfed osafi

zoubida
02-07-2004, 14:41
Iedereen is verantwoordelijk voor zn of haar eigen daden ;)

Tijn
02-07-2004, 14:45
Waarom maken zovelen zich vooral erg druk over maagdelijkheid van de meisjes (en hoofddoekies)......terwijl een groot deel van de Moslims zich niet eens aan de 5 zuilen houdt?....is dat niet hypoocriet?

Thaiboxer__Mo
02-07-2004, 14:47
Origineel gepost door miss_tetouania2 Salaam broeders en zusters, Ik heb gemerkt dat er tegenwoordig zo enorm veel relaties zijn tussen moslimbroeders en zusters. :( Ik denk dat alhamdoelilah iedereen de kennis heeft dat dit haram is. Maar waarom trekt niemand zich wat aan van de woorden van Allah (swt). Wat moet er gebeuren voordat iedere broeder en zuster onder ons dit door heeft. Ik ben zelf ook niet heilig maar alhamdoelilah ben ik nooit het slachtoffer geweest van deze zonde. Ik zou graag van de jongens onder ons willen weten wat de reden is dat zij misbruik maken van hun zusters in de Islaam. Iedereen weet dat dit haraam is. Wanneer dringt dit dor toto ons???? Pas als de wereld ten onder gaat??????? We weten allemaal heel goed dat het dan al te laat is. Ik hoop het van jullie allemaal te horen. Wa salaam oe alaikoem :zwaai: Ik zou het niet weten.... je zou het iemand moeten vragen die er ervaring mee heeft.... wil alleen zeggen...... pas goed op jezelf en zorg dat je niet zo wordt Wa salaam 3aleikom

Tijn
02-07-2004, 14:53
Origineel gepost door LQwaadsvrouwtje eerder onwetendheid dan hypocriet. :confused: ....wou je zeggen dat de gemiddelde Moslim de 5 grondbeginselen niet kent?

Tijn
02-07-2004, 14:56
Origineel gepost door LQwaadsvrouwtje nee, ze zien de waarde niet van de grondbeginselen en achten dat wat jij zegt belangrijker denk ik :o ....niet zien, of niet willen zien? ;)

AmirNad
02-07-2004, 15:51
Niet alle jongens willen misbruik maken van de meisjes, ik moet wel zeggen dat ik zoveel kanssen kreeg omdat te doen en heb het gelukkig en Alhamdolilaah niet gedaan. Misschien heeft iets met de opvoeding ook,ik heb van huis mee gekregen van wat ik goeds voor me zelf wil moet ik het voor een ander ook willen ,en Wat ik dus niet voor me zusje nichtje zou willen wil ik het dus ook niet voor iemand anders zusje of nichtje. Jammer dat niet iedereen dat mee heeft gekregen. En een ander reden is denk ik dat te veel meiden hier die het misschien een beetje slecht thuis hebben en dan zoeken ze aandacht elders en op dat momment zijn ze heel erg kwetsbaar en de jongens hebben ze dat snel door en ze weten hoe ze zo'n meisje kunnen voor de gek houden. Allah yahfidna jami3an :zwaai:

Metalsiarachida
02-07-2004, 15:58
Origineel gepost door AmirNad Niet alle jongens willen misbruik maken van de meisjes, ik moet wel zeggen dat ik zoveel kanssen kreeg omdat te doen en heb het gelukkig en Alhamdolilaah niet gedaan. Misschien heeft iets met de opvoeding ook,ik heb van huis mee gekregen van wat ik goeds voor me zelf wil moet ik het voor een ander ook willen ,en Wat ik dus niet voor me zusje nichtje zou willen wil ik het dus ook niet voor iemand anders zusje of nichtje. Jammer dat niet iedereen dat mee heeft gekregen. En een ander reden is denk ik dat te veel meiden hier die het misschien een beetje slecht thuis hebben en dan zoeken ze aandacht elders en op dat momment zijn ze heel erg kwetsbaar en de jongens hebben ze dat snel door en ze weten hoe ze zo'n meisje kunnen voor de gek houden. Allah yahfidna jami3an :zwaai: ja inderdaad dat is ook zo. hoe zou jij het vinden als het met je zusje ofzo gebeurd dat moet je jezelf altijd afvragen.

AmirNad
02-07-2004, 16:02
Origineel gepost door Metalsiarachida ja inderdaad dat is ook zo. hoe zou jij het vinden als het met je zusje ofzo gebeurd dat moet je jezelf altijd afvragen. :goedzo:

Metalsiarachida
02-07-2004, 16:07
Origineel gepost door AmirNad :goedzo: :hoedaf:

mister_ano
02-07-2004, 17:13

Origineel gepost door Tijn Waarom maken zovelen zich vooral erg druk over maagdelijkheid van de meisjes (en hoofddoekies)......terwijl een groot deel van de Moslims zich niet eens aan de 5 zuilen houdt?....is dat niet hypoocriet? Je valt in de herhaling, Tijn. Elke zonde is een zonde teveel. Het is heel makkelijk om kritiek te hebben Tijn.

Pagina's : [1] 2