Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Westers respect voor vrouwen.

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
02-07-2004, 14:02

Woedende Duitser laat vrouw achter bij tankstation 01 juli 2004, 18:02:31 RINGSTED (ANP) - Een Duitse vakantieganger heeft zijn vrouw tijdens de thuisreis na een heftige echtelijke ruzie zonder pardon achtergelaten bij een Deens tankstation. Dat meldde de politie in Ringsted donderdag. De 55-jarige vrouw meldde zich bij de politie nadat haar echtgenoot haar uit hun camper had verjaagd en met gierende banden was weggereden. Toen de man ook na enkele uren niet berouwvol was teruggekeerd, kreeg de vrouw een matras en mocht zij de nacht doorbrengen op het politiebureau. De volgende ochtend nam zij de trein terug naar haar woonplaats in de omgeving van Stuttgart. Er staat niet bij of het een moslim is... Maar dat zal natuurlijk wel het geval zijn. Niet lang geleden sprak ik een moeder van een jeugdvriendinnetje... Ze had net een half jaar in een blijf van mijn lijf huis gezeten na 14 jaar mishandeld te zijn. Ze sprak: "Maar Mansour, zoiets gebeurt Nederlandse vrouwen ook", toen ze mijn van verbazing opengeslagen mond zag. Ik gruwelde van de informatie die ze me gaf als bijvoorbeeld dat haar ex-partner sigarettenpeuken op haar gezicht uitdrukte en stukken haar uit haar schedel trok waarop hij overigens regelmatig een bierflesje kapotsloeg. Niks aan de hand verder zolang je geen moslim bent. Een moslim mag er zelfs niet over praten, als wanneer deze het bijvoorbeeld heeft over de executie van homo’s; terwijl er nog nooit een homo van een hoog gebouw gegooid is. Oranje uber alles… Lang leven de dubbele standaard. Zita..

a3ir
02-07-2004, 14:21
Origineel gepost door King_II Woedende Duitser laat vrouw achter bij tankstation 01 juli 2004, 18:02:31 RINGSTED (ANP) - Een Duitse vakantieganger heeft zijn vrouw tijdens de thuisreis na een heftige echtelijke ruzie zonder pardon achtergelaten bij een Deens tankstation. Dat meldde de politie in Ringsted donderdag. De 55-jarige vrouw meldde zich bij de politie nadat haar echtgenoot haar uit hun camper had verjaagd en met gierende banden was weggereden. Toen de man ook na enkele uren niet berouwvol was teruggekeerd, kreeg de vrouw een matras en mocht zij de nacht doorbrengen op het politiebureau. De volgende ochtend nam zij de trein terug naar haar woonplaats in de omgeving van Stuttgart. Er staat niet bij of het een moslim is... Maar dat zal natuurlijk wel het geval zijn. Niet lang geleden sprak ik een moeder van een jeugdvriendinnetje... Ze had net een half jaar in een blijf van mijn lijf huis gezeten na 14 jaar mishandeld te zijn. Ze sprak: "Maar Mansour, zoiets gebeurt Nederlandse vrouwen ook", toen ze mijn van verbazing opengeslagen mond zag. Ik gruwelde van de informatie die ze me gaf als bijvoorbeeld dat haar ex-partner sigarettenpeuken op haar gezicht uitdrukte en stukken haar uit haar schedel trok waarop hij overigens regelmatig een bierflesje kapotsloeg. Niks aan de hand verder zolang je geen moslim bent. Een moslim mag er zelfs niet over praten, als wanneer deze het bijvoorbeeld heeft over de executie van homo’s; terwijl er nog nooit een homo van een hoog gebouw gegooid is. Oranje uber alles… Lang leven de dubbele standaard. Zita. salaam zita ik denk niet dat een moslim man zo iets kan fliken als zo iets bij een moslim zou gebeuren dan zou het bij frans of spaanse pompstations geburen en ze zullen zich denk ook schaamen als de mensen in hun omgeving der achter komen

Deliana
02-07-2004, 14:24
Een moslim man laat zijn vrouw toch gewoon achter bij zijn schoonmoeder. Zonder papieren.

a3ir
02-07-2004, 14:31
Origineel gepost door Mangin Inderdaad ze zijn in ieder geval nog zo netjes om ze bij de ouders terug te bezorgen.... :rolleyes: Steeds meer mannen laten gezin in Marokko achter (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=310752) de rolleys ben ik vergeten maar als een marokkaan zijn vrouw toch achter zou laten bij een popstation ,abra dan zou het toch een frans of spaanse zijn want jaarlijks paseren 100.000 marocs deze pompstations en inderdaad als ze ze bij schoonmoeke trug brengen is er geen vuiltje aan de lucht volgens hun maar dat zijn achterbakse********* die hun problemen uit de weg gaan en denken dat als ze hun vrouw en kids achterlaten problemen op gelost zijn

a3ir
02-07-2004, 14:36

Origineel gepost door Deliana Een moslim man laat zijn vrouw toch gewoon achter bij zijn schoonmoeder. Zonder papieren. He ,deliana niet alles over een kam scheren . het zijn de marocs die het doen niet de moslims :D

amina01
02-07-2004, 19:48
Origineel gepost door Deliana Een moslim man laat zijn vrouw toch gewoon achter bij zijn schoonmoeder. Zonder papieren. Worden die van jullie niet aan bomen gehangen? of krijgen ze een spoeling in de wc?

Deliana
02-07-2004, 19:49
Origineel gepost door amina01 Worden die van jullie niet aan bomen gehangen? of krijgen ze een spoeling in de wc? Bij ons niet, maar wie bedoel je eigenlijk met "jullie"?

amina01
02-07-2004, 19:53
Origineel gepost door a3ir He ,deliana niet alles over een kam scheren . het zijn de marocs die het doen niet de moslims :D Nog een vriendinnetje die het bevestigd? Je moeder is toch Marokkaanse? Werd ze achter gelaten bij de schoonmamake? Mijn vader neemt mijn moeder al 30 jaar naar Marokko en ieder keer heb ik haar zien terugkomen. Ow, misschien zijn het toch niet de Marocs, maar de moslims? Of niet ALLE marocs! Gegroet,

Deliana
02-07-2004, 19:55
Origineel gepost door amina01 Nog een vriendinnetje die het bevestigd? Je moeder is toch Marokkaanse? Werd ze achter gelaten bij de schoonmamake? Mijn vader neemt mijn moeder al 30 jaar naar Marokko en ieder keer heb ik haar zien terugkomen. Ow, misschien zijn het toch niet de Marocs, maar de moslims? Of niet ALLE marocs! Gegroet, Goh, hij neemt haar mee :rolleyes: Gaan ze niet gewoon samen :D

amina01
02-07-2004, 19:58
Origineel gepost door Deliana Goh, hij neemt haar mee :rolleyes: Gaan ze niet gewoon samen :D Je zou moeten weten hoe. In een tent, zonder papieren. Samen? is iets wat jullie niet kennen, vooral niet denkbaar in de Islamitische maatschappij, dus past men zich een beetje aan. Ps. "Jullie" diegene die zich "jullie" voelt.

Mouhalim
02-07-2004, 20:43
Origineel gepost door amina01 Worden die van jullie niet aan bomen gehangen? of krijgen ze een spoeling in de wc? Nee tegenwoordig worden ze met kinderen en al in hun slaap levend verbrand. Want zo weten ze zeker dat ze dood gaan. Maar ja dat is niet zo erg, Het zijn maar ineens geestlijkegestoorde hollanders ineens na 20 jaar huwelijk isb hij geestlijkgestoord hmmmmm?..............want die paar marokkanen die hun vrouwen in marokko achterlaten is velemaler erger, overigens dezelfde vrouwen die de regering liever daar zit blijven dan komen.

Mouhalim
02-07-2004, 21:31
Origineel gepost door The_Kwizatz En waarom niet? Omdat jullie het niet voor het zeggen hebben! Wat gebeurt er eigenlijk in de Arabische landen met homo's? Krijgen zij een bloemetje en een doos bonbons? Je spoort niet..... :rolleyes:

a3ir
02-07-2004, 22:19
Origineel gepost door amina01 Nog een vriendinnetje die het bevestigd? Je moeder is toch Marokkaanse? Werd ze achter gelaten bij de schoonmamake? Mijn vader neemt mijn moeder al 30 jaar naar Marokko en ieder keer heb ik haar zien terugkomen. Ow, misschien zijn het toch niet de Marocs, maar de moslims? Of niet ALLE marocs! Gegroet, voel je vooral niet aan gesproken ,amina :rolleyes: en mijn ouders gaan per vliegtuig als ze naar marokko gaan :p een keer in de zoveel jaren. der zijn meer landen waar je op vakantie kunt gaan . en schoonmamake is al jaren dood ik kan me haar niet eens meer hereneren, zolang dus:jammer:

sahira
02-07-2004, 22:59
Origineel gepost door Mangin Denk dat het wel terecht is geweest in dit geval. :D Jij vind het terecht, en misschien ook wel stoer, om je vrouw zo te kijk te zetten? De titel is dus van toepassing op jou, bravo King, you did it again! :D

sahira
02-07-2004, 23:02

Origineel gepost door The_Kwizatz En waarom niet? Omdat jullie het niet voor het zeggen hebben! Wat gebeurt er eigenlijk in de Arabische landen met homo's? Krijgen zij een bloemetje en een doos bonbons? Wat heb jij met homo's?

Pagina's : [1] 2 3 4