Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MTV network boycot Ali B.! LN

Pagina's : [1] 2

flevoland
02-07-2004, 13:33

" ik ben je zat" de nieuwe clip van de Marokkaanse/Nederlandse rapper Ali B. wordt door MTV Network geboycot zegt Bregje Manager van Ali B. De singel doet het goed en is sinds vorige week in de top 20 van de freerecordshop te verkrijgen. "ik snap niet dat MTV het niet wil uitzenden terwijl de singel nu al goed scoort." MTV heeft laten weten dat de clip niet wordt uitgezonden omdat de single "niet aansluit bij de doelgroep". De manager van Ali. B. vermoedt dat er een andere reden is. "Als je binnen komt bij de Pepsi charge op 21 en na 2 dagen al op 19 staat klopt er toch iets niet!" Aldus de manager van Ali B. Ook 538 geeft een reactie: " wij wachten hoe de singel het doet dan kunnen we nagaan of we de nummer uitzenden." Marco Borstato heeft zijn reactie gegeven via zijn website.http://www.borsato.com/readon.php?content_id=430&categoryid=1

Echie
02-07-2004, 13:36
weird van mtv hor...:confused: slaat nergens op!

Johanna
02-07-2004, 13:56
TMF en The Box zijn toch beter en volgens mij zenden zij hem wel uit

flevoland
02-07-2004, 14:09
Origineel gepost door Johanna TMF en The Box zijn toch beter en volgens mij zenden zij hem wel uit MTV A keus TMF B keus The Box C keus Laatste nieuws: MTV Network gaat de clip toch uitzenden, de woordvoerder heeft laten weten om de clip vandaag nog uit te zenden tussen 16.00 en 17.00 op MTV.

a3ir
02-07-2004, 14:13

Origineel gepost door flevoland MTV A keus TMF B keus The Box C keus Laatste nieuws: MTV Network gaat de clip toch uitzenden, de woordvoerder heeft laten weten om de clip vandaag nog uit te zenden tussen 16.00 en 17.00 op MTV. ik ben benieuw waar de heisa allemaal om gaat

Echie
02-07-2004, 14:18
ja idd...slaat nergens op....:S

AlHoceima_Leila
02-07-2004, 15:24
Tazz zo lullig voor Ali Ik vraag me af waarom ze het niet gewoon uitzenden op tmf laten ze m volgens mij wel gewoon zien.

sneakynawal
02-07-2004, 17:31
Het was mij ook opgevallen :o

batata112
02-07-2004, 17:36
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Tazz zo lullig voor Ali Ik vraag me af waarom ze het niet gewoon uitzenden op tmf laten ze m volgens mij wel gewoon zien. het is "lullig" voor ali als muziek hem de djehennehm binnenleidt. inshaAllah zal Allah Shhoebhana wa Haza wa Szjal zijn ogen openen en hem leiden op het juiste pad. ons allemaal

CitriC
02-07-2004, 18:38
The box, MTV en TMF zijn gewoon een groot bedrijf toch?

Marusa
02-07-2004, 18:43
Die Bregje is toch ook zijn vriendin?

ABD
02-07-2004, 19:50
Origineel gepost door Mangin Aangezien TMF al een tijdje onder MTV valt, na een overname. Kan ik me voorstellen dat ze Nederlands talige rap op tmf uitzenden en meer internationale muziek bij MTV. Maar ik zal er wel weer helemaal naast zitten, het zal uiteindelijk wel weer een zionistisch media complot zijn.... juist. en binnenkort is "teh box" (of zoiets?) ook onderdeel van mtv (amerikaans (dus joods)) :D walgulukk niewar?

AlHoceima_Leila
02-07-2004, 20:19
ja ze hebben hem rond 16.40 gedraaid op mtv dus ja............

Erwin
03-07-2004, 13:04
Origineel gepost door Mangin Aangezien TMF al een tijdje onder MTV valt, na een overname. Kan ik me voorstellen dat ze Nederlands talige rap op tmf uitzenden en meer internationale muziek bij MTV. Maar ik zal er wel weer helemaal naast zitten, het zal uiteindelijk wel weer een zionistisch media complot zijn.... Ik maar denken dat TMF juist MTV overgenomen had. Maar goed, jij begrijpt in ieder geval dat je met 2 zenders niet op dezelfde doelgroep moet mikken. Misschien moet Ali eens met Frans Bauer praten, die wordt ook structureel geweerd door de standaard zenders, zowel televisie als radio.

flevoland
03-07-2004, 21:36

Origineel gepost door SennaJameson Wat is de bron? Ik zou graag het hele artikel lezen. Bron: www.omroepflevoland.nl Bregje is intussen zijn verloofde, vorig jaar in Marokko officeƫl voltrokken.

Pagina's : [1] 2