Bekijk originele versie : Kinderslot
As Salaam Alaykoum,
Mijn zoontje mag af en toe op de computer maar hij mag enkel op deze site:
http://kids.islamweb.net/
Maar hoe zorg ik ervoor dat hij enkel op deze site blijft surfen zonder dat ik echt constant naar zijn scherm kijk (controleer).
Kan ik een kinderslot erop zetten? Hoe doe ik dat?
Tahmid :regie:
bruidjeeee
25-02-2010, 23:12
ik wil dat ook
Simpel-toch
26-02-2010, 04:29
Hiermee kan je niet op vieze sites en Kun je hun geschiedenis achterhalen...
http://www.microsoft.com/belux/nl/protect/products/family/onecarefamilysafety.mspx
Hiermee kan je niet op vieze sites en Kun je hun geschiedenis achterhalen...
http://www.microsoft.com/belux/nl/protect/products/family/onecarefamilysafety.mspx
Thanks maar daar is hij nog te jong voor, ik wil gewoon dat hij niet zomaar kan surfen op bepaalde spelletjes sites, wil dat hij het op één site houdt. Kan dat?
Simpel-toch
26-02-2010, 13:04
Kan wel.... Had er namelijk erovergelezen toen ik dat opzocht, maar kon download link niet vinden...
Als ik trg kom van moskee ga ik nog ff kijke....
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Excuses had uw onderwerp niet gezien.
Wilt u hem slechts toegang geven tot de website door u genoemd en de rest blokkeren? Indien: dit kan op een aantal manieren. Family safty van microsoft is wellicht een optie. Wij kunnen altijd een apart gebruikersnaam aanmaken voor uw kindje (windows account) hier alle functies uitschakelen behalve 1 pictogram op het bureaublad (het website zelf). Mocht u dit niet willen dan kunnen we altijd kijken naar een firewall/applicatie wat toegang het web kan beperken.
Ik zal Insaj`Allah even rondkijken. Hoor van u (betreft windows account) Insja`Allah.
Wa Salaam.
wickedmen
26-02-2010, 18:47
is ouderlijk toezicht geen idee
Geachte zuster,
Excuses had uw onderwerp niet gezien.
Wilt u hem slechts toegang geven tot de website door u genoemd en de rest blokkeren? Indien: dit kan op een aantal manieren. Family safty van microsoft is wellicht een optie. Wij kunnen altijd een apart gebruikersnaam aanmaken voor uw kindje (windows account) hier alle functies uitschakelen behalve 1 pictogram op het bureaublad (het website zelf). Mocht u dit niet willen dan kunnen we altijd kijken naar een firewall/applicatie wat toegang het web kan beperken.
Ik zal Insaj`Allah even rondkijken. Hoor van u (betreft windows account) Insja`Allah.
Wa Salaam.
Wa Alaykoum Salaam,
Dat vetgedrukte is idd een goed idee :goedzo: Maar hoe doe ik dat?
Ik wil idd de rest blokkeren, wil dus enkel dat hij alleen op de site zit die ik aangaf. Ik zal ondertussen voor hem een gebruikersnaam aanmaken.
DjazakAllah.
is ouderlijk toezicht geen idee
Dat ken ik niet? Ik wil het zo makkelijk mogelijk houden en weinig programma's downloaden ook. Hoop dat oplossing van Tahmid het makkelijkst is. Bedankt voor het meedenken :goedzo:
112mohamed
27-02-2010, 00:14
download net nanny daar kan je alles blokkeren alleen het geen wat jij toestaat.
wickedmen
27-02-2010, 16:52
Dat ken ik niet? Ik wil het zo makkelijk mogelijk houden en weinig programma's downloaden ook. Hoop dat oplossing van Tahmid het makkelijkst is. Bedankt voor het meedenken :goedzo:
ouderlijk toezicht is een programma dat in windows vista en 7 is gebouwd dus je hoeft niks te downloaden en kan hem gelijk gebruiken
Later in de avond anders morgen Insja`Allah een filmpje betreft het maken van een accout in windows en het blokkeren van alle functies behalve de website. Hetgeen Wickedmen zegt is ook handig te doen indien u windows 7 bezit. Andere software kost meestal geld.
Wa Salaam.
ouderlijk toezicht is een programma dat in windows vista en 7 is gebouwd dus je hoeft niks te downloaden en kan hem gelijk gebruiken
Ja maar ik gebruik deze laptop uit moet ik 'm dan altijd aan en uitschakelen?
wickedmen
27-02-2010, 20:54
Ja maar ik gebruik deze laptop uit moet ik 'm dan altijd aan en uitschakelen?
nee dat hoeft niet je kan gewoon een account voor hem maken op de laptop en daar ouderlijk toezicht op instellen dan kan hij allemaar 1 webite gebruiken
nee dat hoeft niet je kan gewoon een account voor hem maken op de laptop en daar ouderlijk toezicht op instellen dan kan hij allemaar 1 webite gebruiken
Oke dat is interessant. Hoe doe ik dat?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.