cj_tetuani
02-07-2004, 12:51
Jongens zitten veelvuldig aan je lijf.
Je weet dan niet goed meer wat wel en niet kan.
En wat je wel of niet wilt.
aan deze meiden wil ik zeggen laat je niet gek maken en volg de regels van Allah subhanaho wata3ala.
Wat ben je eigenlijk?
Ik heb tegen de meiden die ze3ma modern zijn en die duiken met jan en allemaal in de koffer.
wat ben je een lust object voor de jongens?
of een seks object ?
of heb je geen normen en waarden?
Waar gaat dat heen
Tjakka_man
02-07-2004, 12:53
niet lullen man sex is lekker moet je gewoon doen..als iemand aan jou zit piep je wel anders
cj_tetuani
02-07-2004, 12:58
Origineel gepost door Tjakka_man
niet lullen man sex is lekker moet je gewoon doen..als iemand aan jou zit piep je wel anders
Haram Seks heeft veel minder leuke kanten.
Zo zijn er geslachtsziekten of soa's zoals ze tegenwoordig genoemd worden.
Dit zijn ziekten die je met orale seks en n*euken over kan brengen. Deze zijn soms zeer besmettelijk.
Voor je het weet besmet jij een ander.
En die ander weer een ander
Jammer is dat je er niets van hoeft te merken dat je een soa hebt. Misschien heb je helemaal geen klachten.
Dan ga je ook niet naar de dokter voor een behandeling. Op die manier kan jij anderen weer besmetten.
en wat denk je Van AIDS?
Tjakka_man
02-07-2004, 13:00
Origineel gepost door cj_tetuani
Haram Seks heeft veel minder leuke kanten.
Zo zijn er geslachtsziekten of soa's zoals ze tegenwoordig genoemd worden.
Dit zijn ziekten die je met orale seks en n*euken over kan brengen. Deze zijn soms zeer besmettelijk.
Voor je het weet besmet jij een ander.
En die ander weer een ander
Jammer is dat je er niets van hoeft te merken dat je een soa hebt. Misschien heb je helemaal geen klachten.
Dan ga je ook niet naar de dokter voor een behandeling. Op die manier kan jij anderen weer besmetten.
en wat denk je Van AIDS?
lekker belangrijk..bla bla..aids is een kwestie van je koppie er bij houden en een ballonnetje
Azzzizzz
02-07-2004, 13:01
Er geld maar een REGEL, voor mij is het een Goudenregel, jij mag het een Houtenregel noemen.
voor het huwelijk = Niets mag
na het huwelijk = alles mag*
Origineel gepost door cj_tetuani
Jongens zitten veelvuldig aan je lijf.
Je weet dan niet goed meer wat wel en niet kan.
En wat je wel of niet wilt.
aan deze meiden wil ik zeggen laat je niet gek maken en volg de regels van Allah subhanaho wata3ala.
Wat ben je eigenlijk?
Ik heb tegen de meiden die ze3ma modern zijn en die duiken met jan en allemaal in de koffer.
wat ben je een lust object voor de jongens?
of een seks object ?
of heb je geen normen en waarden?
Waar gaat dat heen
Je hebt gelijk als je de regels van allah swt naleeft zit je goed ...dus waarom moeilijk doen :o
lhouceimagirl1
02-07-2004, 13:04
:jammer:
cj_tetuani
02-07-2004, 13:07
lekker belangrijk..bla bla..aids is een kwestie van je koppie er bij houden en een ballonnetje
Lees hier wat de Heilige Koran zegt over zinnah
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.
4.{ De Vrouwen (An-Nisa)}
15. En voor degenen uwer vrouwen, die zich aan ontucht schuldig maken, roept vier uwer als getuigen tegen haar en als zij getuigen, sluit haar dan in de huizen op, totdat de dood haar achterhaalt, of totdat Allah haar een weg opent. 4.{ De Vrouwen (An-Nisa)}
16. En als twee temiffen van u zich hieraan schuldig maken, straft hen beiden. En als zij berouw hebben en zich verbeteren, laat hen dan met rust, voorzeker, Allah is Berouwaanvaardend, Genadevol. 4.{ De Vrouwen (An-Nisa)}
17. Waarlijk, berouw bestaat bij Allah alleen van degenen, die in onwetendheid kwaad doen en dan daarna berouw hebben. Dezen zijn het, tot wie Allah Zich met barmhartigheid wendt; en Allah is Alwetend, Alwijs. 4.{ De Vrouwen (An-Nisa)}
79. Welk goed ook tot u komt, dat komt van God en welk kwaad u overkomt, komt door uzelf. En wij hebben u als boodschapper tot de mensheid gezonden; God is als Getuige toereikend. 4.{ De Vrouwen (An-Nisa)}
24. Het licht (an-Noer)
2. Gesel iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan God niet afhouden indien je in God en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuigen zijn van hun afstraffing.( 24. Het licht (an-Noer)
3. De echtbreker zal alleen een echtbreekster of een afgodendienares huwen, en met de echtbreekster zal alleen een echtbreker of een afgodendienaar huwen. En dit is de gelovigen verboden. (24. Het licht (an-Noer)
21. O gij die gelooft, volgt de voetstappen van Satan niet. Wie de voetstappen van Satan volgt die zal hij zeker onzedelijkheid en boosheid beyelen. En ware het niet door God's genade en Zijn barmhartigheid voor u geweest, dan zou niemand uwer ooit rein zijn geworden, maar God reinigt wie Hij wil. God is Alhorend, Alwetend. (24. Het licht (an-Noer)
24. Op de Dag waarop hun tong, hun handen en hun voeten tegen hen zullen getuigen over het geen zij hebben bedreven. . (24. Het licht (an-Noer)
26. Slechte vrouwen zijn voor de slechte mannen, en de slechte mannen zijn voor de slechte vrouwen. En goede vrouwen zijn voor de goede mannen en de goede mannen zijn voor de goede vrouwen, dezen hebben niets uitstaande met hetgeen anderen zeggen. Er is voor hen vergiffenis en een eerbare voorziening. (24. Het licht (an-Noer)
30. Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, God is wel op de hoogte van hetgeen zij doen. (24. Het licht (an-Noer)
31. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot God, o gelovigen, opdat je moge slagen. (24. Het licht (an-Noer)
33. En laat degenen, die geen mogelijkheid tot trouwen vinden, zich kuis houden totdat God hen uit Zijn overvloed verrijkt. (24. Het licht (an-Noer)
2. De Koe (el-Baqarah)
235. En er zal geen schuld op je rusten, indien gii niet rechtstreeks spreekt over een huwelijksaanzoek aan die vrouwen, of indien je dit in uw gedachten verborgen houdt. God weet, dat je het haar zult zeggen. Maar belooft haar niets in het geheim tenzij je op de goede wijze spreekt. En besluit niet tot de huwelijksband, voordat de voorgeschreven wachttijd ten einde is. En weet, dat God weet, wat in uw gedachten is en vrees derhalve voor Hem en weet, dat God Vergevensgezind, Verdraagzaam is. 2. De Koe (el-Baqarah)
237. En indien je van haar scheidt, voor je haar hebt benaderd maar haar een bruidsschat hebt toegekend, (geeft) dan de helft van hetgeen je hebt vastgesteld, tenzij zij het je kwijtschelden, of degene, die de huwelijksband in handen heeft het je zou kwijtschelden. En, indien je kwijtscheldt is dit dichter bij de godsvrucht. En vergeet niet, elkander goed te doen. Voorzeker, God ziet, wat je doet. 2. De Koe (el-Baqarah)
33. De confreres (al-Ahzaab)
35. Voorwaar, de Moslims en de Moslima's en de gelovige mannen en vrouwen, de gehoorzame mannen en vrouwen, de waarachtige mannen en vrouwen, de standvastige mannen en vrouwen, de mannen en de vrouwen die nederig zijn, de mannen en de vrouwen die aalmoezen geven, de mannen en de vrouwen die vasten, de mannen en de vrouwen die hun kuisheid bewaren, de mannen en de vrouwen die God vaak gedenken - voor zulken heeft God vergiffenis en een grote beloning bereid. De confreres (al-Ahzaab)
73. Het gevolg er van is dat God huichelachtige mannen en vrouwen, en afgodendienaren en afgodendienaressen zal straffen. En God wendt zich in barmhartigheid tot gelovige mannen en vrouwen, en God is Vergevensgezind, Genadevol. De confreres (al-Ahzaab)
57. Het ijzer (al-Hadied)
12. En de Dag waarop gij de gelovige mannen en vrouwen zult zien, hun licht vóór hen en aan hun rechter handen uitstralende; verblijdend nieuws is er voor u op deze Dag! Tuinen waar doorheen rivieren stromen, waarin gij zult vertoeven. Dat is de opperste zegepraal. Het ijzer (al-Hadied)
watmoetje
02-07-2004, 13:08
je kan zeggen wat je wilt schrijfen wat je wilt de mensen die het doen luisteren toch niet want immers wat in iemand hersenen zit dat krijg je er niet uit de persoon moet eerst zicht zelf tegen komen voor dat hij of zei gaat veranderen
maar je kan het blijven proberen daar niet van
Gatver wat moet ik om die Tjakka_man kotsen zeg!!!!!!
Wat denk je wel niet!!!! respect hebben he !!!!!!!!!
Volgens mij spoor jij niet........en je gebruikt je koppie al helemaal niet!!!!!!!!!!!! Ga je testen voor het geval dat je weet wel of je besmet bent met AIDS.
IK heb echt veeeeeeeeeel respect voor jongens die maagd het huwelijk in gaan!!!!!!
En die vind je tegenwoordig niet meer........
Elke jongen heeft wel seks gehad en dat vind ik erg triest!!!!!!!!!!!
Ik bedoel maar god heeft niets voor niets het liefde bedrijven tussen man en vrouw tot het huwelijk verboden!!!!!!!!
Ik zelf ben nog steeds maagd en hoop dat inscha allah ook te blijven!!!!!
Omdat ik gewoon repect heb voor mijn body!!!!!!!!!!!!!
Gisteren zag ik twee marokaanse meisjes op het station lopen en je wil niet weten hoe ze eruit zagen!!!!!! Gewoon te erg voor woorden!!!!!!
Het enige wat bij mij op kwam is de zin.......
You don't have any respect for your body!!!!!!!!! Die sletten van tegenwoordig lokken het zelf uit om betast te worden!!!!!!!!!!
Thank you al of your attention!!!!!!!!
Tjakka_man
02-07-2004, 14:23
Origineel gepost door Nihat
Gatver wat moet ik om die Tjakka_man kotsen zeg!!!!!!
Wat denk je wel niet!!!! respect hebben he !!!!!!!!!
Volgens mij spoor jij niet........en je gebruikt je koppie al helemaal niet!!!!!!!!!!!! Ga je testen voor het geval dat je weet wel of je besmet bent met AIDS.
IK heb echt veeeeeeeeeel respect voor jongens die maagd het huwelijk in gaan!!!!!!
En die vind je tegenwoordig niet meer........
Elke jongen heeft wel seks gehad en dat vind ik erg triest!!!!!!!!!!!
Ik bedoel maar god heeft niets voor niets het liefde bedrijven tussen man en vrouw tot het huwelijk verboden!!!!!!!!
Ik zelf ben nog steeds maagd en hoop dat inscha allah ook te blijven!!!!!
Omdat ik gewoon repect heb voor mijn body!!!!!!!!!!!!!
Gisteren zag ik twee marokaanse meisjes op het station lopen en je wil niet weten hoe ze eruit zagen!!!!!! Gewoon te erg voor woorden!!!!!!
Het enige wat bij mij op kwam is de zin.......
You don't have any respect for your body!!!!!!!!! Die sletten van tegenwoordig lokken het zelf uit om betast te worden!!!!!!!!!!
Thank you al of your attention!!!!!!!!
ik walg ook van jou heilig boontje..jullie zijn hier allemaal zo heilig maar tjakka_man weet wel beter.
lekker toch die marokkaanse meiden op het station..hmmm lekker hmmm, ik ben nog maagd waar deel je dat hier mee..heeft iemand je der na gevraagd hiero het heilige boontje uithangen..tfoe
lhouceimagirl1
02-07-2004, 16:01
wat wil je zeggen jongen?
praat niet in het algemeen ja!niet elke meisje is zo en dat moet je beseffen
Metalsiarachida
02-07-2004, 16:11
pedofiel :hihi:
Tjakka_man
02-07-2004, 16:52
Origineel gepost door Metalsiarachida
pedofiel :hihi:
je vader toen die je moeder op 12-jarige leeftijd uit ain-zora had gehaald
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.