Bekijk originele versie : topic's
Het valt me laatste tijd op dat sommige leden graag topic's openen die weliswaar nergens naar toe leiden. Het gaat vaak hen enkel om de kwantiteit...kwaliteit..tja, dat is niet belangrijk.
Want, ja ja...hoe meer topic's (lees: hoe meer nonsens) hoe meer ze3ma sprake is van intelligentie. :melig2:
Nou mensen keep up te good work, kraam zoveel mogelijk onzin uit. (het houdt je tevens van de straat!)
:zwaai:
Origineel gepost door Zaraa
Het valt me laatste tijd op dat sommige leden graag topic's openen die weliswaar nergens naar toe leiden. Het gaat vaak hen enkel om de kwantiteit...kwaliteit..tja, dat is niet belangrijk.
Want, ja ja...hoe meer topic's (lees: hoe meer nonsens) hoe meer ze3ma sprake is van intelligentie. :melig2:
Nou mensen keep up te good work, kraam zoveel mogelijk onzin uit. (het houdt je tevens van de straat!)
:zwaai:
ewa je weet tog...wij zijn doelloos :D
Ja, inderdaad No life!! :D
Lady_moi
03-12-2002, 21:47
zinloos
SweetRose
03-12-2002, 21:49
is toch leuk
topics verkrachten :melig:
laboudanda
03-12-2002, 21:52
BLUB BLUB en toen ging die MAn zwemmen met de VISJEZZ en toen zei die visje GA toch fieten MAN....en toen ging de man waterfieten...VISJES waren vierkant BELAZERD!
YOO man....
BUH BYE!
Echt mensen, hoop intellectuele onder ons ;)
beppie_truus
03-12-2002, 22:00
tringggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg ggg
Origineel gepost door zin 'n midar
is toch leuk
topics verkrachten :melig:
nee molestreren ...is leuker http://******************/smilieweb1/smilies/Geweld23.gif
:hihi:
Origineel gepost door beppie_truus
tringggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg ggg
Nou truus doe ook maar je zegje! :p
Origineel gepost door NA3 NA3
IK BEN INTELLECTUEEL
Je moet ook niet alles geloven... ;)
Origineel gepost door Zaraa
Je moet ook niet alles geloven... ;)
JE HEBT ME VERKEERD BEGREPEN MEID
Origineel gepost door NA3 NA3
JE HEBT ME VERKEERD BEGREPEN MEID
hoe moeten we je dan begrijpen als jij de enige intellectuele Lid ben ... :D
Origineel gepost door Mr_Amir
hoe moeten we je dan begrijpen als jij de enige intellectuele Lid ben ... :D
JIJ BEGRIJPT ME OOK AL NIET! :o :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.