Bekijk originele versie : VVD moet rechtsere koers gaan varen
alsof vvd niet al rechts is :rolleyes:
'VVD moet rechtsere koers gaan varen'
De VVD moet een rechtsere koers gaan varen. Dat schrijven VVD-Kamerleden Wilders en Oplaat in een manifest.
Middenkoers
Met tien stellingen willen zij een debat binnen de partij uitlokken. De twee vinden dat de VVD te veel een middenkoers vaart en niet herkenbaar is als behoudende partij. Het duo pleit voor een hardere aanpak van de misdaad en een verbod op radicale moskeeën.
Imams
Ook zouden radicale imams moeten worden uitgezet. De maximumsnelheid moet omhoog en geld dat Nederland besteedt aan ontwikkelingshulp moet volgens de Kamerleden worden gehalveerd.
Persoonlijke titel
Wilders benadrukt dat hij en zijn collega Oplaat de stellingen op persoonlijke titel hebben gelanceerd. Tijdens een regionale partijvergadering in Limburg zal in september over het manifest worden gesproken.
Bleh, nog rechtser?!
Willen ze een soort LPF worden ofzo?
Origineel gepost door tonk
Bleh, nog rechtser?!
Willen ze een soort LPF worden ofzo? pim fortuin ,die zij wat hij dacht
de vvd die gebruikt a.h.ali
Origineel gepost door a3ir
alsof vvd niet al rechts is :rolleyes:
'VVD moet rechtsere koers gaan varen'
De VVD moet een rechtsere koers gaan varen. Dat schrijven VVD-Kamerleden Wilders en Oplaat in een manifest.
Middenkoers
Met tien stellingen willen zij een debat binnen de partij uitlokken. De twee vinden dat de VVD te veel een middenkoers vaart en niet herkenbaar is als behoudende partij. Het duo pleit voor een hardere aanpak van de misdaad en een verbod op radicale moskeeën.
Imams
Ook zouden radicale imams moeten worden uitgezet. De maximumsnelheid moet omhoog en geld dat Nederland besteedt aan ontwikkelingshulp moet volgens de Kamerleden worden gehalveerd.
Persoonlijke titel
Wilders benadrukt dat hij en zijn collega Oplaat de stellingen op persoonlijke titel hebben gelanceerd. Tijdens een regionale partijvergadering in Limburg zal in september over het manifest worden gesproken.
Dit gaat de goeie kant op, dit wordt echt een beetje te bizar....
Dit zijn zulke goedkope onderwerpen om mee te scoren dat ze vooral stemmen zullen winnen bij NR, de echte liberalen zullen hun heil ergens anders gaan zoeken...
Origineel gepost door tonk
Bleh, nog rechtser?!
Willen ze een soort LPF worden ofzo?
Als je de partijstandpunten bekijkt zul je zien dat de LPF helemaal zo 'rechts' nog niet is.
-----Offtopic-----
Origineel gepost door groink
...
De maximumsnelheid kan op veel plekken inderdaad omhoog
...
Op veel plaatsen moet deze ook omlaag, dichtbevolkte gebieden bedoel ik.
radicale imams? waar? ik hoor wel steeds verhalen .....maar ben ze nog steeds niet tegen gekomen?
Wat er niet is kun je ook niet uitzetten. Als ze er wel zijn is het lachen wanneer ze alleen maar een Nederlands paspoort hebben :D
Origineel gepost door Erwin
Als je de partijstandpunten bekijkt zul je zien dat de LPF helemaal zo 'rechts' nog niet is.
Inderdaad, op een aantal onderwerpen na (vluchtelingen enzo) is de LPF behoorlijk links aan het worden.
Ik denk dat Pim zich omdraaid in het graf :D misschien wel zijn favoriete houding :cool:
Origineel gepost door minga
radicale imams? waar? ik hoor wel steeds verhalen .....maar ben ze nog steeds niet tegen gekomen?
Misschien bezoek je wel de verkeerde moskees ;)
Wat ik in deze context wel raar vindt dat in sommige moskeeen imams preken die in het land waar ze vandaan komen als te radicaal worden gezien... Maar zolang ze niet dreigen mij van een flat te gooien, en geen handboeken verspreiden waarin ze uitleggen hoe je het beste een vrouw kan slaan (zonder zichtbaar letsel) vindt ik alles best...
Gaan we weer. El Moumni mag het land uit omdat hij discriminerende dingen heeft gezegd. Zo duidelijk?
Als dit een reactie op mijn bijdrage is, dan zou ik graag willen weten wat je bedoelt... :confused:
De VVD is geen behoudende partij maar een liberale partij en moet dat blijven.
De maximumsnelheid kan op veel plekken inderdaad omhoog en aan radicale imams hebben we hier inderdaad geen behoefte.
Ontwikkelingshulp heeft geen zin als het niet structureel iets oplost. Of het nou nodig is om dat te halveren?
"Ontwikkelingshulp heeft geen zin als het niet structureel iets oplost. Of het nou nodig is om dat te halveren?"
Nee, het zou eigenlijk ver10voudigd moeten worden, geld zat hier en en volgens mij zijn er genoeg mogelijkheden voor de heren en dames politici om te controleren waar dat geld naar toe gaat.
Die 2 VVD-idioten zijn duidelijk van de ikke-ikke-en-de-rest-kan stikken afdeling van de VVD.
Geef mij Hans D. maar , die heeft zijn hart tenminste nog op de goede plaats.
Gaan we weer. El Moumni mag het land uit omdat hij discriminerende dingen heeft gezegd. Zo duidelijk?
De rechter heeft anders geoordeeld als je je dat nog kan herinneren.
In Nederland is genoeg plaats voor El Moumnitjes en Van Goghjes.
El Moumni is vrijgesproken omdat de vrijheid van godsdienst door de rechters belangrijker werd gevonden dan het verbod op discriminatie.
Kwestie van de wet een beetje aanpassen en El Moumni is zo foetsie.
Ja, zo kan ik ze ook gaar bakken :D
Effe de wet aanpassen en Theootje mot samen met Ayaantje een paar maanden brommen in de Bijlmer.
Snappie ?
Rnaj,
Met "daar gaan we weer" geef ik blijk van mijn irritatie over de schijnheilige ontkenning die in jouw eerdere boodschap schuilde.
Iedere beschaafde Nederlander weet dat je homo's niet moet discrimineren en dat is precies wat El Moumni deed. Hij verkondigde een radicale boodschap. Er bestaan dus wel radicale imams.
Ik ben mij niet bewust dat ik iets ontkende, zeker niet schijnheilig... Enne dat gevalletje El Moumni staat niet op zichzelf.
Het zelfde gebeurd op de veluwe in in de nederlandse politiek. Leen van Dijke heeft zich niet voor niets bij de rechter moeten verantwoorden.
gelijke monniken, gelijke hoofddoekjes...... :D
Ik heb gezegd wat ik gezegt heb en dat is dat ik het vreemd vind dat er in nederland imams "geimporteerd" worden die in hun eigenland als te radicaal worden beschouwd....
(en die komen vaak niet uit marokko of turkije, ook dat verbaast me wel eens.)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.