Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat wil hij nou?

Pagina's : [1] 2

ouassilla24
02-07-2004, 09:13

Hallo allemaal Ik zit met het volgende..... ik heb een leuke jongen leren kennen,eigenlijk kende ik hem al,maar hij mij niet. Het ziet zo mijn ouders en zijn ouders hebben contact met elkaar en ik ken zijn ouders ook, maar hem pas sinds kort en wat bleek dat hij ook nog eens een goede vriend van mijn beste vriendin is.... Ik ben met hem in aanmerking gekomen door mijn beste vriendin, en wat bleek dat hij mij leuk vond en wou mij beter leren kennen..... Nou we zijn dan op een gegeven moment wat met elkaar gaan drinken,en de eerste keer was mijn vriendin erbij, en ik had helemaal niet in de gaten dat hij me leuk vond(blind).....Na die dag stuurde hij me een smsje of we nog een keer wat samen gingen afspreken, maar dan dit keer zonder onze vriendin, ja zo gezegd zo gedaan.....En ik begon hem ook leuk te vinden, en hij vroeg mij wat mijn gevoelens waren en zo, en ik heb hem gezegd hoe ik me voel, en dat ik hem erg leuk vind, en dat ik hem beter wil leren kennen, en van zijn kant was dat ook zo.... Hij stuurde me veel smsjes en daarin verklaarde hij ook zijn gevoelens en dat hij vaak aan me dacht. We kunnen echt over alles met elkaar praten, en we hebben hetzelfde denkbeeld....Nu is het zo dat hij de laatste dagen een beetje afstandelijk doet, ik weet wel dat hij een erg drukke leven heeft,wat namelijk met zijn werk te maken heeft.....Ik zie hem nog wel, en dan zegt hij ook van die dingen waarvan ik denk oke wat wil je nou? Nou is het zo dat ik er erg mee ziet,want ik vind hem erg leuk, maar ik weet nu niet wat hij wil.....Ik vraag hiermee jullie advies van wat ik moet doen? Ik zie hem vanavond dus als jullie mij goed advies kunnen geven,dan zal ik daar erg blij mee zijn.... Alvast bedankt voor jullie hulp. groetjes :zwaai:

Nassimatje
02-07-2004, 09:43
wees eerlijk tegen hem? Je zei dat je over alles met hem kan praten, dan moet je dat ook tegen hem zeggen. Of stuur een smsje met: weet je wel zeker wat je wilt of je dit wilt. Want ik wil liever niet, in onzekerheid leven.

zelfvertrouwen
02-07-2004, 10:12
Geef aan dat hij je onzeker maakt en hoe hij jullie ziet, praat openlijk! je hoef er niet bang voor te zijn want uiteindelijk kan je er alleen een voordeel mee winnen en dat is weten wat ie van je wil, zeg alles hou geen blad tegen je mond! het is heel belangrijk voor dat je te veel van hem gaat verwachten en dan blijkt wij toch dat niet te willen, wees in alles voor, dat hebben de Marokkaanse jongen van tegenwoordig nodig ze denken niet met hun verstand en jij hoort het te doen. Ik wens je veel sterkte toe

Azzzizzz
02-07-2004, 10:41
je zegt dat je hem via je vriendin hebt leren kennen, en je zegt dat later bleek dat hij je vriendin kent. je zegt dat jullie samen voor het eerst wat zijn gaan drinken, met je vriendin erbij. en je zegt dat je niet in de gaten dat hij je leuk vond....., wat was het idee erachter om dan wat met elkaar te gaan drinken.. je zegt dat je met hem over alles kan praten, maar je zegt dat hij je alleen smst.. je bent of te Entousiast of Te

Nassimatje
02-07-2004, 10:43

Origineel gepost door Azzzizzz je zegt dat je hem via je vriendin hebt leren kennen, en je zegt dat later bleek dat hij je vriendin kent. je zegt dat jullie samen voor het eerst wat zijn gaan drinken, met je vriendin erbij. en je zegt dat je niet in de gaten dat hij je leuk vond....., wat was het idee erachter om dan wat met elkaar te gaan drinken.. je zegt dat je met hem over alles kan praten, maar je zegt dat hij je alleen smst.. je bent of te Entousiast of Te Waarom herhaal je alles wat ze zegt :zweep:

Azzzizzz
02-07-2004, 10:44
omdat er nog wat tegenstrijdigheden zijn in wat ze zegt.

Nassimatje
02-07-2004, 10:52
maar lieve schat, je moet haar advies kunnen geven. Bijvoorbeeld: begin helemaal niet aan zo'n relatie of iets anders.

ouassilla24
02-07-2004, 10:53
He azzzizzz Ik zei ik kende hem al via mijn ouders maar dan van zien,maar hij mij niet... En we gingen wat met hem drinken, omdat mijn vriendin wat met hem ging drinken, en toen heeft ze mij ook gevraagd.... En ik kende hem daarvoor al doordat ik in aanmerking met hem kwam door iets zakelijks en naar aanleiding daarvan zijn we dan met z'n allen wat wezen drinken.... Maar toch bedankt voor je reactie en ik heb naar advies gevraagd en niet naar kritiek, maar dat kunnen sommige marokkanen niet van elkaar onderscheiden.... Voor die anderen bedankt voor jullie moeite en advies.. Groetjes

Nassimatje
02-07-2004, 10:57
ik heb naar advies gevraagd en niet naar kritiek Heb je daar nog vragen over Azzziizzz ????? :kwaad:

maro
02-07-2004, 11:01
je verhaal is mij veel lang .

Azzzizzz
02-07-2004, 11:52
Origineel gepost door Nassimatje Heb je daar nog vragen over Azzziizzz ????? :kwaad: mijn ADVIES luidt dan als volgt., bel hem op, en vraag of hij je als echtgenote wil, zo niet op termij zet hij ja, dan is de komende vakantie een mooi gelegenheid voor een verlovingsfeest, en je ouders kennen hem al, dus een kind kan de afwas doen zegt hij nee, wees teleurgesteld, en zet je leven op een scherpere manier voort. twijfelt hij, zie het als een NEE

Nassimatje
02-07-2004, 11:56
Origineel gepost door Azzzizzz mijn ADVIES luidt dan als volgt., bel hem op, en vraag of hij je als echtgenote wil, zo niet op termij zet hij ja, dan is de komende vakantie een mooi gelegenheid voor een verlovingsfeest, en je ouders kennen hem al, dus een kind kan de afwas doen zegt hij nee, wees teleurgesteld, en zet je leven op een scherpere manier voort. twijfelt hij, zie het als een NEE OOhh Azzzizzz je doet me huilen :huil: wanneer kom ik zo'n jongen als jouw tegen :schreeuw: Wil jij niet met mij trouwen :hihi:

Azzzizzz
02-07-2004, 12:00
Origineel gepost door Nassimatje OOhh Azzzizzz je doet me huilen :huil: wanneer kom ik zo'n jongen als jouw tegen :schreeuw: Wil jij niet met mij trouwen :hihi: zo een jongen kun je dagelijks tegenkomen, in de file die elke ochtend tussen den haag en utrecht staat. dus Gij zoekt, Gij zult .......

Nassimatje
02-07-2004, 12:02
Origineel gepost door Azzzizzz zo een jongen kun je dagelijks tegenkomen, in de file die elke ochtend tussen den haag en utrecht staat. dus Gij zoekt, Gij zult ....... In een Marokkaanse busje zeker? :haha:

Azzzizzz
02-07-2004, 12:10

Gaat het jou om het voertuig of om de bestuurder? overigens ken het merk bus dat marokko maakt niet, en ik weet ook niet sinds wanneer deze bus zijn intrede in nederland heeft gedaan.

Pagina's : [1] 2