Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huren via Woningnet...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Snieuwla
24-02-2010, 23:12

Asselaammalikoem, Momenteel zijn mijn aanstaande en ik al een lange tijd opzoek naar een woning via Woningnet, helaas gaat dat niet bepaald makkelijk. Mijn aanstaande staat inmiddels al bijna 8 jaar ingeschreven als woningzoekende, en de laatste half jaar is het elke week op 5 woningen reageren. Tot de dag van vandaag hebben we niks aangeboden gekregen, helaas. Urgentie is ook al aangevraagd maar dat is afgewezen, ik heb al meerdere malen contact geprobeerd op te nemen met de persoon die er allemaal over gaat maar die bestaat volgens mij niet, ze sturen me namelijk continu van het kastje naar de muur... Mijn vraag aan jullie is nu dan ook, is er iemand die weet wat ik kan doen om wel in aanmerking te komen voor een huis?? Mocht er iemand zijn die iets voor me kan betekenen, kan er natuurlijk ook via een pm gereageerd worden.. Mijn dank is zeer en zeer groot!! Wa3likoem selaam wara7hmatallah. Snieuwla

Snieuwla
24-02-2010, 23:20
Vreselijk!! Ik begin er de laatste tijd een slecht gevoel over te krijgen. En zoveel eisen hebben we niet. Het moet gewoon 2 slaapkamers hebben meer niet. Op welke plekken staan jullie nu?

Snieuwla
25-02-2010, 16:57
Selaam! Bij ons kan je tot 1 uur reageren op huizen, en ik heb de vorige keer om half 2 al meteen weer gereageerd in de hoop dat we dan wel wat zouden krijgen maar helaas. We hebben 1 keer op de 3de plek gestaan, de week er op had ik echt verwacht dat we wat zouden krijgen maar dat is dus niks geworden.. Deze week staan we op de 7de plek en een paar andere huizen op de 11de plek, heel vervelend! We willen insh'allah in 't gooi gaan wonen of omgeving. Ik trouw inderdaad insh'allah op 5 juni, je bedoelt dat je nu 2 weken na mij zult gaan trouwen toch:o?

PaRaSoNiCa
25-02-2010, 20:27
Erg vervelend, maak het zelf ook mee. Sta ook 8 jaar ingeschreven, reageer enkel op 2-kamerwoningen. Elke 2 weken een teleurstelling. Bij elk huis staat wel dat 65+, voorrangkandidaten voorrang krijgen. Waar zijn de huizen zonder dat soort regelingen? Wij hebben ook recht op een huis!

Snieuwla
25-02-2010, 22:50

Parasonica, bedoel je met 2 kamer een slaapkamer en een woonkamer of echt 2 slaapkamers?! Wij willen insh'allah graag 2 slaapkamers en daarbij nog een woonkamer. Soms denk ik echt dat ik te veel van woningnet vraag.. Weet iemand trouwens waar 'ingezetene gv' voor staat?!

PaRaSoNiCa
25-02-2010, 22:51
Parasonica, bedoel je met 2 kamer een slaapkamer en een woonkamer of echt 2 slaapkamers?! Wij willen insh'allah graag 2 slaapkamers en daarbij nog een woonkamer. Soms denk ik echt dat ik te veel van woningnet vraag.. Weet iemand trouwens waar 'ingezetene gv' voor staat?! Nee, bedoel er een slaapkamer en woonkamer mee. InshAllah, hoop dat we krijgen waar we recht op hebben.

Cinderellaatje
25-02-2010, 22:52
krijg je toch BEST snel een huis.. misschien een idee om daar ook te reageren? ..

Snieuwla
25-02-2010, 22:53
Daar staan we ook al ingeschreven maar helaas ook dat zonder resultaat :(

Cinderellaatje
25-02-2010, 22:54
Daar staan we ook al ingeschreven maar helaas ook dat zonder resultaat :( Vervelend zeg:jammer:!

Snieuwla
25-02-2010, 22:57
Ja heel vervelend! Vandaar ook mijn topic!

Snieuwla
26-02-2010, 20:38
Hey schat, kan me voorstellen dat je hard op zoek bent, heb je al een datum of wacht je eerst op je huisje en dan een datum prikken? Ik zit in hetzelfde schuitje maar mijn manlief kent blijkbaar iemand die dus werkzaam is bij woningnet en die voor een klein en aardig bedragje ons verder kan helpen ;) Ik heb alsnog ruim de tijd hoor maar het is wel zo prettig om alles op tijd af te hebben voor the big dayyyyy :o Mohiem als je wilt hou ik je op de hoogte meid en kijk of hij je misschien ook wel kan helpen.. :kus: Heey mop!! We zijn inmiddels al een jaar verloofd en beide ouders vonden het tijd worden om toch maar een datum te gaan prikken. We trouwen insh'allah 5 juni en zoals je in me ondertekening kunt zien is dat al heel snel. Ik stress me nu dan ook helemaal dood en ben al van alles aan het proberen maar nog steeds zonder resultaat!!! Eigenlijk begint mijn hoop op een woning elke week steeds minder te worden. Ik zal je zo even verder een pm sturen over dat andere;)!! :sjans:!

brooklyn
28-02-2010, 23:14
Je kan maar 4 reacties per 2 weken plaatsen ?

Snieuwla
28-02-2010, 23:24
Nee, je kunt elke week op 5 woningen reageren.

brooklyn
28-02-2010, 23:28
Ik kan er maar 4 ?

Snieuwla
28-02-2010, 23:31

Voor welke regio sta jij ingeschreven?

Pagina's : [1] 2 3 4 5