Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Autorijden!!!????

Pagina's : [1] 2 3 4

AbdelMO
02-07-2004, 03:19

Hoi Allemaal! Wie herkend zichzelf hierin..? Je hebt pas geleden je rijbewijs gehaald, en je schaft niet lang daarna ook een autootje aan, en voor je het weet zit je met bibberende knieen, bezwete voorhoofd, en trillende handen helemaal alleen achter het stuur....je ontwijkt niet lang daarna net op het nippertje de ene ongeluk na de andere....je denkt nog bij jezelf: waar ben ik aan begonnen??? en: Ik lever die rijbewijs gelijk in voordat ik nog een ongeluk maak!!! Wie maakt dit op het moment ook mee???? Graag jullie verhalen hierover.. Groetjesssssss

Azzzizzz
02-07-2004, 09:15
als je een goede rijschool had gekozen, dan was tijdens het lessen je onzekerheid weggenomen. maar ja, met die allochtone rijscholen van tegenwoordig waar het hun alleen om het laatste minuut van het lessen gaat (betalen), zul je kwalitatief nog wat te wensen hebben na je succesvol examen. en een examen is een momentopname, zo zakt iemand die prima kan rijden, en slaagt iemand die prima thuis kan blijven..

1807butterfly
02-07-2004, 09:25
Zo een gevoel is heel normaal, je moet gewoon even wennen en dan komt het wel goed.

Nassimatje
02-07-2004, 09:38
hoeveel lessen heb je wel gehad??? :zweep:

Fallujah
02-07-2004, 11:04

man ik rijd zonder rijbewijs en geen gordel midden in centrum van utrecht + ik versier nog chicka's en als politie komt, geef ik naam op van mijn broer

Nassimatje
02-07-2004, 11:07
Origineel gepost door Fallujah man ik rijd zonder rijbewijs en geen gordel midden in centrum van utrecht + ik versier nog chicka's en als politie komt, geef ik naam op van mijn broer :jammer:

me_ilhem20
02-07-2004, 11:13
Origineel gepost door AbdelMO Hoi Allemaal! Wie herkend zichzelf hierin..? Je hebt pas geleden je rijbewijs gehaald, en je schaft niet lang daarna ook een autootje aan, en voor je het weet zit je met bibberende knieen, bezwete voorhoofd, en trillende handen helemaal alleen achter het stuur....je ontwijkt niet lang daarna net op het nippertje de ene ongeluk na de andere....je denkt nog bij jezelf: waar ben ik aan begonnen??? en: Ik lever die rijbewijs gelijk in voordat ik nog een ongeluk maak!!! Wie maakt dit op het moment ook mee???? Graag jullie verhalen hierover.. Groetjesssssss HAHAHAH nou ik heb hem alhamduliah nu al 3 maanden.... En heb er geen ene spijt van......soms ben ik echt een gevaar op de weg. :D Maar ach er rijden de gekste mensen een auto joh! Wie niet waagt die niet wint! Gewoon rijden het liefst elke dag zo leer je meer dan in die enkeluurtjes! WASH heb jij die oude khardesh vrouwen niet gezien in die grote volkswagens....als zij kunnen rijden tjaaa en soms gevaarlijk nog ook :melig: dan moet het je zeker wel lukken suc6 :zwaai:

me_ilhem20
02-07-2004, 11:15
Origineel gepost door Fallujah man ik rijd zonder rijbewijs en geen gordel midden in centrum van utrecht + ik versier nog chicka's en als politie komt, geef ik naam op van mijn broer :schrik2: jalatieffffff waar gaat dit heen

AbdelMO
02-07-2004, 12:29

SOmaar
02-07-2004, 14:09
Origineel gepost door AbdelMO Hoi Allemaal! Wie herkend zichzelf hierin..? Je hebt pas geleden je rijbewijs gehaald, en je schaft niet lang daarna ook een autootje aan, en voor je het weet zit je met bibberende knieen, bezwete voorhoofd, en trillende handen helemaal alleen achter het stuur....je ontwijkt niet lang daarna net op het nippertje de ene ongeluk na de andere....je denkt nog bij jezelf: waar ben ik aan begonnen??? en: Ik lever die rijbewijs gelijk in voordat ik nog een ongeluk maak!!! Wie maakt dit op het moment ook mee???? Graag jullie verhalen hierover.. Groetjesssssss :giechel: :p :p :giechel: arme jongen hoe komt dat toch bij wie heb je gereden?? MOET IK JE LES KOMEN GEVEN?? :D

Echie
02-07-2004, 14:20
Origineel gepost door Fallujah man ik rijd zonder rijbewijs en geen gordel midden in centrum van utrecht + ik versier nog chicka's en als politie komt, geef ik naam op van mijn broer :lol: whahahhaa lol...doe je goed!

zoubida
02-07-2004, 14:24
Gelukkig geen last van gehad :)

misstomatisch
02-07-2004, 14:57
Nee hoor geen last van gehad. EINDELIJK VRIJHEID. Geen Juffie naast me die vertelt wat ik moet doen en welke kant ik op moet. HEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRLIJK

Tijn
02-07-2004, 15:02
Khad in m`n eerste jaar na m`n rijbewijs een ongelukkie....zelf mankeerde ik gelukkig niets (maar wel ruim 15.000,- schade....verzekerd gelukkig ;) ).....maar kheb daarna wel een tijdje met knikkende knieen rondgereden :D

hanan_sweety
02-07-2004, 15:50

Origineel gepost door Azzzizzz als je een goede rijschool had gekozen, dan was tijdens het lessen je onzekerheid weggenomen. maar ja, met die allochtone rijscholen van tegenwoordig waar het hun alleen om het laatste minuut van het lessen gaat (betalen), zul je kwalitatief nog wat te wensen hebben na je succesvol examen. en een examen is een momentopname, zo zakt iemand die prima kan rijden, en slaagt iemand die prima thuis kan blijven.. Das natuurlijk onzin wat je zegt over het kiezen van een goede rijschool. Ik heb vind persoonlijk dat ik een goede rijschool had. ( ik reed bij een nederlandse ) en toen ik me rijbewijs heb gehaald was het in het begin zeker ff wennen, zeker omdat je weet dat er niemand meer op de rem kan trappen voor je als het mis gaat, en het geven van adviezen enz... het gaat er dus helemaal niet om wat voor rijschool hebt gehad. je moet gewoon ff wennen dat er niemand meer naast je zit die je kan helpen. groet hanan :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4