Bekijk originele versie : Stoplicht-relatie
Ik heb echt een vreemde relatie met stoplichten, net ook bijvoorbeeld, kom ik aangecrosst staat het stoplicht op groen en gaat op oranje, dus ik remmen, gaat hij weer op groen, dus ik weer gassen gaat hij ineens weer terug oranje en dan naar rood!
Ik heb echt zo'n rare stoplicht-relatie :hihi:
jasmina
lhouceimagirl1
01-07-2004, 23:32
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Ik heb echt een vreemde relatie met stoplichten, net ook bijvoorbeeld, kom ik aangecrosst staat het stoplicht op groen en gaat op oranje, dus ik remmen, gaat hij weer op groen, dus ik weer gassen gaat hij ineens weer terug oranje en dan naar rood!
jasmina
en hoe zou dat komen?? :confused:
zinagirl
01-07-2004, 23:42
rij de volgende keer gewoon door. :hihi:
Origineel gepost door zinagirl
rij de volgende keer gewoon door. :hihi:
Ja was dit keer het stoplicht precies voor het politiebureau, dus ben toch maar ff gestopt. :hihi:
Ik hoor zo vaak mensen praten over stoplicht-relaties, ik d8 heeee dat heb ik nou ook :D
jasmina :zwaai:
kamillia83
01-07-2004, 23:56
jasmina
Hahaha, dat is een letterlijke stoplichtrelatie...(smile)
Of het gaat niet goed met jou...of met de stoplicht dat kan ook nog!!!
:)
Grt, MeknesGirl!!
kijk uit meid, begin niet aan zo'n relatie.
mij heeft het grote financiƫle deukjes bezorgd, ik moet bijna maandelijks alimentatie betalen :D
Azzzizzz
02-07-2004, 11:54
ben jij effe blij dat jij een stoplicht relatie hebt,
ik had de laatste jaren een zebra pad relatie, en ene dag zag ze er mooi uit, en andere dag was het niet aan te zien..........!!!!!!
Origineel gepost door LuvYou
Of het gaat niet goed met jou...of met de stoplicht dat kan ook nog!!!
:)
Grt, MeknesGirl!!
Met mij gaat het hartstikke goed, die stoplichten zijn gewoon raar!! :D
He je bent ook uit meknes!!
X Jasmina
Origineel gepost door slimane
kijk uit meid, begin niet aan zo'n relatie.
mij heeft het grote financiƫle deukjes bezorgd, ik moet bijna maandelijks alimentatie betalen :D
Ik ga geen alimentatie aan een stoplicht betalen :ego: , ik betaal al meer dan genoeg belasting :D
jasmina :zwaai:
Trouwens een zebrapad reatie moet ik al helemaal niet aan denken, want dat zou betekenen dat ik moet wandelen, laat mij maar lekker crossen:hihi: Jaaaaa, ik ben lui :o
DaNGeRouZLy
02-07-2004, 13:34
:melig: jij spoort niet :D
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
:melig: jij spoort niet :D
Jij wel dan:ego:
Ik vind zelf dat ik hartstikke spoor, meestal op spoor 2, op welk spoor spoor jij dan :confused:
jasmina :D
jasmina
Allah ishafik :rolleyes:
DaNGeRouZLy
02-07-2004, 13:52
ja ik wel :D
spoor 6 a :bril:is toch weer hoger dan spoor 2:ego:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
ja ik wel :D
spoor 6 a :bril:is toch weer hoger dan spoor 2:ego:
Nee is lager, want de mooie treinen gaan altijd van spoor 1 en 2, de thalys enzo :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.