Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezicht transplantaties!!!

nehedar
02-12-2002, 00:31

Was vandaag bij netwerk! Je kan binnenkort dus gewoon een gezicht van een dood iemand door je eigen hoofd laten vervangen! Waar gaan we toch naartoe in deze wereld???

Amira010
02-12-2002, 00:45
Oja zo tof dus als ik Madonna wil worden dan kan dat. Hebben ze die film FACE OFF niet te serieus genomen ofzo. Nee hoor geintje, mensen gaan echt te ver, maar wacht maar dit is nog niks. Over een paar jaar het het heel normaal, om dat te doen. Vroeger zou de gemeenschap nooit een homo-huwelijk accepteren. Zo zie je maar alles kan als je zelf maar niet mee doet. Want het is wel Haraam zo een transplantatie

masrawy
02-12-2002, 07:51
Origineel gepost door nehedar Was vandaag bij netwerk! Je kan binnenkort dus gewoon een gezicht van een dood iemand door je eigen hoofd laten vervangen! Waar gaan we toch naartoe in deze wereld??? wacht.. sorry hoor ik begrijp het niet.. dus je kan het gezicht van een dode op je eigen gezicht zetten?? bedoel je dat??? :confused:

BintElmagreb
02-12-2002, 09:35
Bullshit, onzi allemaal. Laterzzz

nehedar
02-12-2002, 11:50

Origineel gepost door BintElmagreb Bullshit, onzi allemaal. Laterzzz Nee is echt waar! Dat kan binnenkort echt! Je eigen hoofd laten vervangen door een hoofd van een dooie inclusief botconstructie.

Amira010
02-12-2002, 22:15
OHHHHHH BEZOEKER, wie waren de Marokkanen vroeger dan?

princesssiham
15-01-2003, 19:44
nou dit gaat echt te ver hoor maar ja verder vind ik het wel errug ziellig hoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!