Bekijk originele versie : Op zoek naar de Liefde van je leven?klik dan hier
Bent_Elhboeb
01-07-2004, 22:38
Salaam mensen,
Jullie zouden wel denken is dit een grap, nou nee dat is het niet.
Een anderhalf jaar gelden begon ik met koppelen van islamitische/ Marokkaanse jongeren.
Veel mensen die een bepaalde leeftijd hebben bereikt, missen wat in hun leven en gaan op zoek naar een partner. Uit mijn directe omgeving weet ik dat het moeilijk is om in contact te komen met een eventuele partner.
Mensen weten vaak niet waar ze moeten zoeken, Ik help mensen daarbij ik ben bezig met een eigen website maar wegens omstandigheden komt deze er iets later dan gepland.
Je zou je wel afvragen wat wil doe, mensen die zich bij mij aanmelden, hou ik een gesprek mee. Je kunt me eerst in het kort je gegevens en wat over je zelf sturen. En wat je zoekt.
Alles wordt vertrouwelijk behandeld en vernietigd na uitschrijving.
Dan koppel ik je aan iemand waarvan ik denk, dat de persoonlijkheid en uiterlijk bij jou passen. Dit gebeurt natuurlijk niet een twee drie.
Meer weten mail me privé, of op me e-mail adres.
marocmatch@hotmail.com
Sokraan beslama
Bent_Elhboeb
02-07-2004, 01:21
sorrry voor de spelfouten, beetje moe
mientje007
05-08-2004, 22:25
belachelijk dat denk ik ervan, sorry is mijn mening, maar we volgen wel heel erg de pad van de kafiers, staghfoeroe allah allah ya star[SIZE=4][FONT=arial]
Héy hossel een man voor me snel:)
romaisah
06-08-2004, 12:31
Origineel gepost door Bent_Elhboeb
Salaam mensen,
Jullie zouden wel denken is dit een grap, nou nee dat is het niet.
Een anderhalf jaar gelden begon ik met koppelen van islamitische/ Marokkaanse jongeren.
Veel mensen die een bepaalde leeftijd hebben bereikt, missen wat in hun leven en gaan op zoek naar een partner. Uit mijn directe omgeving weet ik dat het moeilijk is om in contact te komen met een eventuele partner.
Mensen weten vaak niet waar ze moeten zoeken, Ik help mensen daarbij ik ben bezig met een eigen website maar wegens omstandigheden komt deze er iets later dan gepland.
Je zou je wel afvragen wat wil doe, mensen die zich bij mij aanmelden, hou ik een gesprek mee. Je kunt me eerst in het kort je gegevens en wat over je zelf sturen. En wat je zoekt.
Alles wordt vertrouwelijk behandeld en vernietigd na uitschrijving.
Dan koppel ik je aan iemand waarvan ik denk, dat de persoonlijkheid en uiterlijk bij jou passen. Dit gebeurt natuurlijk niet een twee drie.
Meer weten mail me privé, of op me e-mail adres.
marocmatch@hotmail.com
Sokraan beslama
:confused: :(
Merjoema
09-08-2004, 13:29
Salamwa3likoem
Denk eens eerst realistisch na meiske. Jij zorgt hier niet voor het lot hé, het is Allahswt! Je weet toch dat relaties voor het huwelijk niet toegestaan zijn en jij komt hier aanpappen met zo'n belachelijke suggesties... Smahli aghtie maar treedt niet in de voetsporen van de ongelovigen!!! Je lijkt net een relatiebureau op te starten... ik zou zeggen, stop er maar mee, want het is uiterst HARAM!
Salamwa3alaykoem wr wb!
samimosam
09-08-2004, 13:32
Salam Aelikoum,
Volgens mij heeft dit meiske niet in de gaten dat ze voor een (sorry voor mijn taalgebruik) een QOWADA speelt; Stagfourlahilala ila el 3adiem.
Masha allah ou safi......... :(
peacefull
10-08-2004, 09:13
Dit kan ze ook islamitisch bedoelen, door er een mahram bij te zetten! Telkens als die twee bij elkaar komen, moet er een derde bij zijn, zo kunnen ze elkaar ook leren kennen op een islamitische manier! En ze krijgen tijd om elkaar te leren kennen, maar dit met een doel om te trouwen!
Na een korte periode, moet hij haar hand gaan vragen!
Op zich geen slecht idee hé :p
Er zijn véél goede jongens, en véél goede meisjes!
Bijv.
Goed Meisje studeert, gaat s'avonds nog werken om haar studie te kunnen betalen! Is vaak bezig met haar zieke moeder, om haar te verzorgen, heeft nauwelijks tijd voor haar zelf!
Goede jongen gaat werken, s'avonds gaat hij nog fitnessen, en in het weekend volgt hij nog een cursus!
Hoe gaan ze elkaar zien of tegen komen? De kans is héél klein!
Daarom bijvoorbeeld een islamitische koppel bureau :p
samimosam
10-08-2004, 10:02
geloof je het zelf? :rolleyes: ............
peacefull
10-08-2004, 20:36
Euh.... niet echt nee.... maar daar kan je zelf aan werken misschien :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.