Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : pas je aan

kaasvaak
02-12-2002, 00:18

vandaag zat ik weer een of ander zeikverhaal aan te horen over integreren (inte of intergreren??) van buitenlanders en alles. jarenlang heb ik met marokkanen op straat gehangen de buurt onveilig gemaakt en bedacht mezelf in die tijd: nederlanders die praatjes hebben over integreren van buitenlanders laat ze eerst zelf effe lekker integreren in onze multiculturele samenleving. verhaal gaat: buitenlanders moeten de ned cultuur leren, de gebruiken van ons kazenvolk, maar laat ze eens leren hoe buitenlanders leven dan, zodat het van die kant ook wat makkelijker wordt er mee om te gaan dat we nou eenmaal met hetzelfde land opgescheept zitten. een ding kan ik wel zeggen: ik ben een geintegreerde nederlander. ik was net zo'n crimineel als de gasten waarmee ik omging, maar toch heb ik er minder gezeik mee gekregen op de lange duur. bijv. in een coffeeshop waar ik kwam in die tijd had ik met een maroc samen (we zaten met een stuk of tien marokkanen en ik binnen daar) de weedvoorraad meegestraft, de volgende dag was er een marokkanenverbod in die shop ingesteld, alleen ik mocht er nog komen (had ik niet veel aan, want ik ga er moeilijk in mijn eentje zitten) een keer ook zwaar door een smeris achternagerend, op een gegeven moment was ik zo kapot (die smeris gaf maar niet op) en stopte met rennen. hij had me zo kunnen pakken, maar nee hij rende door, hij had liever de marokkaan. (uiteindelijk had ie helemaal niks, maar het gaat om zijn intentie) moest ik effe kwijt.....

GekkeTurk
02-12-2002, 00:20
Als ik Zo Lees Wat je schrijft dan ben je volgens mij een Een wannabee allochtoon ga ga spelen ga met die NL vriendjes van je om

saidaaatje
02-12-2002, 00:21
HMMMMMMMMMM.............

cheetah
02-12-2002, 00:23
Origineel gepost door GekkeTurk Als ik Zo Lees Wat je schrijft dan ben je volgens mij een Een wannabee allochtoon ga ga spelen ga met die NL vriendjes van je om nu is er een keer een Nederlander die ons begrijpt en dan is het nog niet goed... Kaasvaak :goedzo: wat betreft die politieagent.. dat hoor je heel vaak...

nehedar
02-12-2002, 00:23

Origineel gepost door GekkeTurk Als ik Zo Lees Wat je schrijft dan ben je volgens mij een Een wannabee allochtoon ga ga spelen ga met die NL vriendjes van je om En jij dan stomme Turk? Ga naar een Turkse forum-site of zo iets!!!

kaasvaak
02-12-2002, 00:34
Origineel gepost door GekkeTurk Als ik Zo Lees Wat je schrijft dan ben je volgens mij een Een wannabee allochtoon ga ga spelen ga met die NL vriendjes van je om hey, een wannabe allochtoon, ik heb mezelf nooit een accent aangewend of heb nooit gedaan of ik allochtoon ben, maar weet je wat het is... veel ned gasten, hebben de neiging om in je gezicht aardig te doen, maar later ineens vet gierig te doen als het erop aankomt, of je naam te verraden bij de smeris.. misschien is het moeilijk voor jou, maar ik sta open voor iedere mother****er die de ballen heeft zijn bek over dingen te houden, zeker bij de smeris heb ik vaak gezien dat het de maroc was die zijn bek wist te houden. laat me je erop wijzen mijn naam is kaasvaak dat wil zeggen dat ik trots ben om een kaas te zijn, met wie de fack ik ook omga.

benali
02-12-2002, 01:07
jij hebt gelijk man je kloot gewoon je eigen ermeeeee wullah vertel dat aan de mannen van borgerhout

kaasvaak
02-12-2002, 01:10
Origineel gepost door benali jij hebt gelijk man je kloot gewoon je eigen ermeeeee wullah vertel dat aan de mannen van borgerhout tegen wie heb je dit, wie heeft gelijk??? waarmee kloot je je eigen?? en wie zijn de mannen van borgerhout???

missBenThaib
02-12-2002, 10:08
kaasvaak heeft gelijk de ned moeten maar gaan integreren (of zoiets) ben al genoeg geintegreed